ja goedzo! Wat balen meid dat je ongesteld bent geworden. Wat @Mell0408 al schrijft denk ik ook dat dit bij jou het geval is! Lekker tarwekiemolie gaan slikken sommige vrouwen zijn hier echt goed door geholpen. Het is een natuurproduct dus het kan weinig kwaad.
7dpo.. kort nachtje (7,5 uur), temp lijkt gedipt (36.6-36.7 constant naar nu 36.4) Tepels nog steeds zo gevoelig dat ik meteen als ik wakker ben een bh aan doe. Heb er toch geen vertrouwen meer in deze ronde (weet dat het nog alle kanten op kan gaan); lijk wel weer een heeeeeeel vaag lijntje (roze) te zien, maar denk nog steeds dat ie is voorgedrukt lijkt ook niet echt donkerder te worden
Laatste voor vandaag, beloofd. Irritante spammer ben ik! De dipstick van sensitest is ook goed opgelopen en zonder te turen zichtbaar. Dat wordt heel veel spanning komende dagen...
Ik hoop dat jouw menstruatie lekker uitblijft en je alsnog een mooie oploop gaat zien.. was dit ochtend urine?
Goed zo, want zo horen ze echt niet te zijn Ze zijn wel goed in klachten behandeling, heb ook eens gemeld toen mijn test maar half doorgelopen was. Gelukkig had ik het doosje nog liggen. Kreeg voor 1 foutieve test 2 testen terug. Heel netjes