Ik lees wel eens dat je beter met de 2 urine kunt doen en dan eigenlijk even niet drinken. Misschien het proberen waard? Wanneer verwacht je precies je nod? Liefs!
Ja heb net de sensitest gedaan met 2e urine heeeeeel vaag. Gister nog spierwit. Mijn Nod is 4 jan. Ik twijfel nu of ik 10 of 11 dpo ben. Ik ben uitgegaan van een dag na positieve ovulatietest… Gekmakend dit.
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Ik hoop voor ons allemaal dat we in 2022 een baby'tje mogen verwelkomen <3.
Ja ziet er toch super uit!! Ik zou ze echt niet teveel met die van mij vergelijken. Iedere zwangerschap en lichaam is anders
Hmm ik heb vandaag weer een positieve ovulatietest.. dat is nu cd24, 25 en vandaag 26. Mn app blijft de ovolatie (en nod) zo ook maar opschuiven Flo app telt 24h na een positieve test als ovulatie, wat logisch is. Maar weet nu even niet welke dag ik als 1 dpo moet gaan rekenen want dat blijft maar opschuiven met al die positieve testen natuurlijk
Ander soort test gedaan en die is gewoon spierwit. Ik vind de teleurstelling voor mn man erger dan voor mezelf.. Die is al helemaal aant fantaseren.
Allemaal de beste wensen voor 2022 en hopend dat we allemaal snel zwanger zijn! @Mell0408 wat een mooie oploop gefeliciteerd! @MamaAlice030 je rekent de meest positieve test als piek en dan is 1 a 2 dagen later je ei. Heb je hem niet toevallig gevoeld? @Yasminnetje wat balen zeg!