Winkel mandje van de sensitest zit vol; Hoeveel ovulatietesten en zwangerschapstesten gebruiken jullie per cyclus? vind het er zó duur uit zien in m'n mandje haha.. maar voordeliger dan steeds tóch nog wat kopen bij Kruidvat/Etos
Ik koop mijn ovulatietesten altijd bij action omdat ik die dan makkelijk bij kan kopen. Zwangerschapstesten meestal per 12 van die gevoelige dipsticks
Dames nog even een vraag, nu net weer een ovu test gedaan en weer heel licht. Tot nu toe zijn ze savonds steeds heel licht terwijl ik 4 uur lang niet plas, en 2 uur van te voren niet meer drink. Urine was weer heel licht geel.. alsof ik heel veel gedronken zou hebben.. doe ik dan alsnog iets fout? Ben bang dat ik dan alsnog mijn piek mis al zou die savonds zijn.. Hoe krijg ik het dan wél geconcentreerd?!?
Ohhh die van de action vind ik echt ondingen haha.. Yes via de website zelf, tenzij ik nog een bol cadeaukaart heb liggen ofzo voor 1 cyclus? Zit echt ff met hoeveel ovulatietesten ik moet halen haha.. m'n ei is ergens tussen de 12 en 16 dagen meestal dus vrij gespreid
Mijn urine was echt niet altijd geconcentreerd. Als je LH piek er is is die sowieso echt wel positief. Het ligt echt aan het moment van de dag. Ik had ook iedere dag 1 moment lichte testen en 1 moment donkere, voor paar dagen achter elkaar.
Zeg net tegen m'n man dat als ik me morgen nog zo raar voel ik een zwangerschapstest ga doen (hij heeft geen idee dat ik die al paar dagen heb gedaan ahah) zegt hij; uuhhhh Is dat niet veel te vroeg? Zonde van je tijd oeps... hij is niet gek ik wel
Een gelukkig en liefdevol nieuwjaar dames! Ik heb echt 500 berichten gemist hier! Heeft iemand de laatste tussenstand? Ik zit sinds vandaag op t wachtbankje. Hoogstwaarschijnlijk gisteren m'n eisprong gehad. Super spannend! Ik ga vanaf volgende week zondag testen. Eerst ff testen bij de Action bestellen. Die andere vind ik allemaal zo duur.
Volgens mij moet dat niet zo veel uitmaken hoor, als de piek er is zie je het echt wel! Ik denk dat ie bij jou nog komt, heb je eerder ovulatietesten gedaan? Hoe lang is je cyclus normaal gesproken? Misschien heb je wel een kortere lf en komt de piek dus normaal gesproken pas later!
Ik mag overduidelijk op het wachtbankje! Vanochtend vond ik mijn piek, dus ik denk morgen de eisprong! Gister nog seks gehad.. Zal ik vandaag weer doen of juist morgenochtend?..
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 januari ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 januari (1) Patty86 - 35 jaar- 3e kindje - ronde 4 na bbz Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde na mk 2 januari (2) Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ??? (onregelmatige cyclus + 2 miskramen) 3 januari (1) Nino12 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 (na miskraam 5+4) 4 januari (4) Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Finca - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1e na 2e vmk) Yasminnetje - 32 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 Angelique65-24 jaar- 1ste kindje- ronde 2 5 januari (3) Flops - 26 jaar - ronde 3 FirstTimer - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 2 capo - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 (ronde 3 na vmk) 6 januari (2) Mangolina - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 16 7 januari (2) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 20 Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 8 januari (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje- ronde 8 na MA (ronde 15 totaal) 9 januari (0) 10 januari (0) 11 januari (2) JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 na bbz Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3(1e na vmk) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje- ronde 11 12 januari (2) Deb1988 - 33 jaar- 1e kindje - 3 ronde Joy20- 43 jaar - 2e kindje - ronde 5 na vmk 13 januari (2) Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 1 Amarens- 3e kindje - ronde 4 14 januari (3) Saartje4 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9 (5e na vmk) Mieees - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 15 januari (3) Auguste961 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Eliizzaa - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 2 na MA (ronde 3 na stil geboren zoontje 24wkn) Onbekend: ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (29) Wachtend op de eisprong (11) Wachtbankje (16) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zo haha dat is een duidelijke!! Ik zou zeggen van gisteren is genoeg maar dan zou ik als je nog een keer wil zelf denk ik vanavond doen