Heb via zo'n e-consult de huisarts maar weer een bericht gestuurd.. Kijken of zij wat kunnen betekenen..
Eigenlijk best k*t (sorry voor taalgebruik).. Huisarts maar bericht gestuurd, hopelijk wil of kan hij wat betekenen.. Ja klopt, vorige week nuvaring weer ingebracht. Ik gok zelf namelijk dat er nog "iets" zit en hoop hiermee straks even een flinke menstruatie te krijgen waarna het hcg gaat aflopen en zo de cyclus hopelijk weer op de rit te krijgen
Ik ga voor je duimen dat die meedenken! Nog even en ik pak hier de telefoon om die stomme vk van je eens een oor vol te schreeuwen hoor ❤️❤️
Vorige maand een vroege miskraam gehad, of biochemische zwangerschap.. nouja iig langzaam oplopende testen en vervolgens bij 4+3 bloedverlies.. testen bleven echter oplopen en nu meer dan een maand later zijn de testen nog steeds donkerder dan op de dag dat bloedverlies begon. Bloedtesten lieten ook een stijging zien in hcg, vervolgens een lichte daling gevolgd door weer een hele kleine stijging.. Nu dus weer een nuvaring om hopelijk alles weer op de rit te krijgen en hopelijk kan ik vanaf februari dan weer verder
Ja maar eigenlijk is dat wel uitzonderlijk hoor. Scroll maar even door het forum zijn veel vrouwen testen 11dpo negatief en 13dpo een knaltest. Ik duim voor je❤️
Oh nee wat naar! Mysterieus hoe het lichaam werkt, ik wens je heel veel babydust toe wanneer Je weer besluit ervoor te gaan. Lief! Dat is natuurlijk ook wel zo. Tis nu gewoon afwachten
Dankjewel! Ik hoop dat ik alleen deze maand de nuvaring nodig ben en vanaf februari weer mee kan doen.. Zit alleen even zodra we weer zwanger zijn hoe ik het ga doen met de verloskundige, want het vetrouwen in de huidige is nu helemaal weg, ondanks ik de eerdere 3 bevallingen ook via hun heb gehad..
Dit vind ik zo verdrietig voor je. Ik hoop dat er een wonder gebeurt en je ineens van alle nasleep af bent en meteen door kan.❤
@WinMom90 helaas weet ik als geen ander hoe je je voelt, het is zo zo zo zo kut, weken na een miskraam nóg die verrekte positieve testen. En je kunt nu ook niets, je hebt geen eisprong dus alleen wachten is wat rest, en dan kruipen de weken voorbij. Ik denk aan je en duim voor je.
Hier ook een slechte nacht, rugpijn, in ene heel droog van onderen. Hele nacht in de stress gezeten. Word gek van de onzekerheid. Maar vanmorgen eindelijk een duidelijk roze streep! Mooie oploop tussen 10 en 12 (vandaag dpo) en zelfs tussen 11 en 12 dpo. En nu heel snel mijn bed uit, 8 uur bij de tandarts zijn
Ahh wat rot zeg. Maar een hele mooie oploop idd! Hopelijk was de pijn gewoon van het groeien. Ben je bekend met bekkeninstabiliteit? Ik wel en heb nu dus af en toe ook al last van mijn bekken en onderrug.