Hele dikke knuffel! Wat vervelend dat artsen, medische mensen, zo dom kunnen lullen. Als je 3 chemische zwangerschappen hebt gehad dan weet je dat je zwanger kan worden maar gaat het toch ergens mis, bloed prikken lijkt me een hele makkelijke optie voor nu om in ieder geval te kijken of je waardes normaal zijn of verbeterd kunnen worden! Het hele "ontspan en het gebeurt vanzelf" verhaal is onzin, duidelijk een opmerking van iemand die niet zo'n kinderwens heeft en nooit in een situatie heeft gezeten dat het niet vanzelf gaat. Hopelijk vind je rust in het idee dat je wellicht over 3 maanden naar de gyn mag, die denken vaak wel mee, betekent niet meteen volle bak hormonen maar misschien wel een inwendige echo, bloed prikken etc. nogmaals, dikke knuffel!
Ik zit echt met open mond te lezen, wat een raar gesprek! Eerst beetje ontkennen dat je zwanger geweest zou zijn en dan in eens als je over de positieve testen beging wel? En dan zo je gevoelens over de hele situatie wegzetten als krampachtig??? Tijd voor een nieuwe huisarts. En evt hele nieuwe praktijk, wat een leipo zeg
Dank je wel. Ik wil echt niet overkomen als een 'diva' die denkt dat het zo snel gaat. Dat denk ik echt niet. Ik heb de eerste keer contact gehad met een vk ja, 2e keer niet. Misschien toch eens doen met diezelfde. Ik heb dat de vorige keer niet gedaan omdat ik dacht dat ze me toch naar de huisarts zouden sturen.
Wat ontzettend vervelend dat je huisarts niet de steun geeft die je nodig hebt in zo'n situatie. We worden allemaal steeds mondiger en zijn meer op de hoogte (door testen en door het internet). Haar strekking klopt denk ik: van innesteling tot NOD kan er gewoon ontzettend veel gebeuren. Pas na NOD wordt het iedere dag een beetje zekerder, dat het goed zit én blijft zitten. Maar jij weet nu gewoon dat het 3x op rij misgegaan is in die prille periode. En ik snap heel goed dat je daar zekerheid over wil hebben. Waarom bevrucht het wel maar nestelt het zich niet goed in? Is er iets met de dikte van je slijmvliezen? Je zou eens kunnen kijken op de site van Fit For Fertility, die schrijft hier van alles over (en je kunt ook een consult aanvragen geloof ik, of gewoon eens mailen voor wat info). Misschien zijn er supplementen die je hierin kunt nemen die ondersteunen. Helaas zal de normale medische wereld je pas echt gaan onderzoeken als het in hun optiek 'te lang is'. Wel fijn dat je over 3 maanden dan al doorverwezen gaat worden naar de gyn. Tot die tijd toch maar zelf meer op onderzoek uit! You can do it!!! En wij steunen je hier. Hopelijk is die doorverwijzing niet eens nodig!
Kijk, zoals jij het zegt, daar heb ik wat aan. Dat had ze ook zo kunnen zeggen inderdaad. Ik ben allemaal bang dat mijn LF te kort is. Het gebeurt altijd op 9/10 dpo. Ik ga even kijken. Bedankt.
@Finca overigens komen miskramen echt heel veel voor, maar of het normaal is dat het 3x raak is en dan 3x vroeg mis gaat durf ik niet te te zeggen. Maar als je naar onze NOD lijst kijkt zijn daar 14 van de 29 dames die met verlies van een zwangerschap te maken hebben gehad. Sinds ik hier mee klets ben ik me er echt heel erg bewust van dat het echt heel veel voorkomt helaas. Maar 3 om 3 is wel veel, zou zeker een verloskundige daar even over contacten wat net ook gezegd is idd ❤
De ovulatie testen willen hier nog steeds niet positief worden. Gebaseerd op m’n klachten en afscheiding was de piek cd 14 en dus 15/16 m’n ei. M’n app zegt nu ook dat ik 3 dpo ben. ik blijf wel door testen maar ik houd er wel rekening mee dat ik of, 3 dpo ben, of op cd18. Denk dat beiden mogelijkheden echt mogelijk zijn. mijn afscheiding is nu ook helemaal niet elastisch meer, kan het niet eens uit elkaar halen, t laat meteen los zegmaar. Wel weer vervelend gevoel in m’n buik.
Ben heel benieuwd hoe het er volgende week bij staat, of je dan toch nog een positieve hebt gehad of dat je piek zich deze ronde verstopt heeft weten te houden. T valt me wel op dat er veel cyclussen beetje van slag zijn deze maand!
Dat is waar, dat valt mij ook op. Enerzijds is dat, gek genoeg, een geruststelling want je bent niet alleen. Wat jij zegt is ook precies mijn vraag. Is het normaal? Ik las ook iets over progesteron en schildklier. Ik heb toevallig medicijnen voor mijn schildklier. Ik heb haar dat verteld 'maar dat maakt niks uit want je waardes zijn toch goed?'. Ja ik bedoel maar. Mijns inziens kan bloedprikken toch geen kwaad. Maar ja, we gaan maar door.
Oh man nog steeds menstruatie pijn, vannacht gedroomd dat ik ongesteld werd Temp gedaald, dus verwacht wel een ms
Ik ben ook echt heel benieuwd! Doms denk ik, t is al geweest! En soms denk ik nee t komt echt nog! Heel apart.. vorige maand heb ik ook geen knaltest gehad maar op basis van de klachten wist ik toen wel de piek. Dus daarom denk ik nu ook wel dat t cd 14 was maar aan de andere kant heb ik soms nog wel klachten in m’n buik..
hahaha 'do it, do it, do it' Geen idee nog eigenlijk wanneer ik wil gaan testen. Mn nod ligt beetje rond 16-17 jan, denk dat ik 16 ga proberen aan te houden. Na alles wat we mee gemaakt hebben weet ik niet of eerder heel goed is voor mn gemoedstoestand (alhoewel een nod voorbijgaan geen garanties geeft, I should know). Eigenlijk krijg ik het al benauwd als ik aan een positieve test denk, dus misschien durf ik zometeen helemaal niet meer haha. Maar misschien neemt het enthousiasme het tegen die tijd weer over van de angst en sta ik weer in de etos de schappen leeg te roven van testen op 7dpo
Ik was ook doodsbang voor een positieve test, daarom dat ik op 5dpo ben begonnen met testen haha.. Nu baal ik dat ik niet op z'n minst heb gewacht tot morgen met testen, super bang dat het alsnog mis gaat. Daarom wil ik het ook eigenlijk m'n man nog niet vertellen terwijl hij me altijd bij alles super goed steunt (gister ook toen ik als een banaan liep tijdens een wandeling omdat ik duizelig was)