Klopt rectaal is het beste. Ik zie het wel hoe me temp verder gaat. Heb nergens last van zover ik weet. Neirod, heb jij je temp kaartje online?
klopt wat kim zegt, rectaal meten alle andere manieren zijn geschikt voor het tempen tijdens je cyclus
@3kats, hoop op een posi test voor jou morgen! @rode dames, sterkte en een knuffel! @hier, druk druk, vanmiddag keuken gesopt en nu beizg met was opvouwen
Hier vanmiddag wat bruinverlies gehad. De rest van de dag niks noppes nada meer! Zal ik nu toch ongi worden.....of toch niet. Heeeel vreemd. Vind het wachten niet meer leuk!
Ik kan nog wel even wachten Thnx het zou wel erg leuk zijn... 22 Aug zijn we 1 jaar getrouwd, een mooi verlaat huwelijkscadeau Helaas vorig jaar 1 dag voor onze bruiloft een mk gekregen.. Ik heb het ook nog steeds heel erg zuur Al een aantal dagen en ik kan er gewoon niet door slapen.. Geen idee wat ik daar tegen kan doen... Ahh balen meis, heel veel s6 in de volgende ronde
Goedemorgen meiden, @Tempen: Vanmorgen was mn temp dus hoger nu ik wel met mn zomerdeken heb geslapen plaats van alleen overtrek Hij is nu 0.5 hoger. Dus deken er maar op laten liggen anders klopt er helemaal niks meer van mn kaartje. @Naliey: Hoe is het nu met je ongi. Is het al weg of erger geworden? @Linnepinna: Of het moet gewoon doorzetten of alles wegblijven, dit is idd niet leuk!!
goedemorgen meiden.. @rare ongi's: wat zijn die ongi's de laatste tijd tch aar aan het doen bij iedereen zeg.. bah Hier heeft FF m,n ei verplaatst dus nog paar daagjes langer wachten.. Dalijk komt eindelijk na 8 weken wachten onze nieuwe bank.. dus heb het lekker druk met herinrichten van het huisje.. heerlijke afleiding dus
Hola chica's! Ben aan t werk vandaag maar wilde melden dat ik nog steeds geen ongi bespeur! Wel is mijn temp tenopzichte van de afgelopen 4 dagen 0,2 graden gezakt. Mijn Bas-temp is 36.3 en na mn eisprong is het steeds tussen de 36.8 en 37.0 geweest en vanochtend was het 36.7..dus daar schrok ik een beetje van. Zou het nu dan toch betekenen dat mn ongi eraan komt of kan je temp wat lager zijn omdat ik vandaag vroeger heb getempt dan normaal gesproken? Poe ..dat wachten is niks voor mij.. Testers vandaag..veel succes!!
ah gelukt, sorry dat ik tig berichten verder ben de bovenste is van gisteren half zes en de onderste is van vanmorgen..... wat denken jullie? wel erg licht toch?
@3kats... Bij het plaatsen van een bericht staat naast de knop 'snel reageren' de knop 'meer opties'. Hier kun je een foto uploaden door te bladeren. gr
wel licht, maar hij staat er wel! En je bent nog 2 dagen voor nod zie ik dus dan kan het toch best kloppen. Een voorzichtige gefeliciteerd en ik hoop dat het een plakbeeb is.