NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door loes1990, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ben ik het met je eens, wuahaha!!

2. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Ik heb het met meerdere dingen zowel eten als drinken...
    Hopen dat het voor iets moois is ;)

3. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik hoop het voor je :)

4. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

hahaha in de vouwwagen kan prima hoor :p gewoon lepeltje/lepeltje hahaha bij ons was t in mei ook raak van een campingbeeb* :D successsss;)

5. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

dikke knuffffff voor jouw!

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Knuffels voor hen die het nodig hebben..

@Moet erg lachen om het zwangerschapsbroek verhaal maar oh zo herkenbaar. Alleen draag ik 'm hier niet in verband met menstruatie maar met darmproblemen. Mijn buik zet zich ook als een gek op en het is lekker snel bij darmkramp. Maar eigenlijk is het natuurlijk wel een beetje sneu...

Hier nog geen bloed.. weer een langere cyclus... bah, die onregelmatig vind ik maar niets maar goed, de meeste van jullie weten niet beter dus ik moet niet zeuren.

7. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    1 je zeurt niet!!!!
    2 en jezelf vergelijken met anderen mag je altijd doen..maar jouw verhaal is voor jou/jullie net zo vervelend als die 1000 x dat anderen al ongesteld zijn geworden en er ook op wachten!
    Dus...flink balen nu dus..of toch maar een testje doen ;)

8. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    ow nee meid....dat is zwaar kl...te
    dikke knuf...
    xxx

9. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    @jolan0: voorzichtige thanks:)

@neirod: wahaha! moest wel een beetje lachen hoor....maarrr....als het lekker zit zeg ik: groot gelijk!!

10. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    zo ga hier een poging doen om mijn katjes te kammen omdat ze zooooo verharen...
    zal er straks ook wel uit zien als een katje met al dat haar haha!
    xxx

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Pff hier ook twee katten rond lopen die haren als een gek :x
    Loop 2x per dag met de stofzuiger door het huis. En kammen vinden ze echt niet leuk! nJaa onze bolle wel maar die kleine niet, en ze is zo snel met de aanval, dat ik het niet eens probeer :p

12. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Ook hier 2 katten die heel erg verharen is de tijd van het Jaar denk ik :)

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ja dat is het ook :)

14. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    mommy2010Tony: oh meid das zo balen zeg... hoop gewn dat de bloeding niks te betekenen heeft en dat je beeb lekker blijft plakken.... duim voor je!

neirod: nou je heb groot gelijk die broeken zitten overgoten heerlijk ik draag ze ook gewn maar heb nog een beetje flubber hahah van me bevalling nog... maar aghh wie ziet het dat nou achter da elastiek;)
    en idd van de H&M ook die gekruiste broeken / elastiek dan...
    maar die bolle buik kom me bekend voor hoor hier altijd na het eten hahah.... nu nog een beeb erin;)

15. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Hi meiden!

Ik ben even weg geweest, heel erg druk gehad op mijn werk en met verjaardagen etc.

Hoe is het met jullie allemaal? Wel een beetje bijgelezen maar... pphhh wat is het erg veel zeg!

@ Droost1985, Jingle, Mariekske, Romaire, hen30sep, Linssiejj, Gunny en Daphie(voorzichtig) gefeliciteerd
    @ Ceilo: Jeetje, wat jammer voor je zeg meid, was nog aan het duimen dat het goed mocht gaan... Nu hop naar de volgende ronde en duim voor je dat het dan gewoon een plakkerd is!

@ Mommy2010Tony, zal voor je duimen dat het gewoon een innesteling is! Dat het gewoon een plakkerd mag zijn. Wel balen naar zo'n test een bloeding... Steek straks een kaarsje voor je aan dat het goed mag gaan.

Zal dit ook doen voor alle negatieve testers dat die gewoon positief mag worden.

@ Dames op rood: Heel veel geluk de volgende ronde!!!

@ hier: Die opgezette buik heb ik nu ook! Ik trek dan lekker mijn jogy pakkie aan :p Maar is inderdaad geen gek idee.. Denk dat ik er stiekem ook eentje ga komen.
    Verder hoor ik helemaal niet in deze lijst thuis. Heb mijn ei nog niet gehad, dus hij is weer zo laat als de vorige eerst ongi... Hier glij is momenteel bijna van de barkruk af :D Mijn ei zal dus pas deze dagen gaan springen.

ff ego: Ik heb alleen even jullie hulp nodig. Het zit namelijk zo:

Gister af nog geklust. Vandaag een duidelijkere streep op mijn ovutest. Nog niet even duidelijk op de terststreep, maar hij zit er dicht tegen aan. Vl moet straks weer werken, dus we kunnen niet nog een keer klussen of ik moet nu naar boven rennen. Wanneer denken jullie dat ik mijn ei kan verwachten? Gewoon morgen nog een keer klussen? Ben ik dan niet al te laat? Of vandaag en zaterdag.... Hummm zit in een lastige situatie...

Liefs

16. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    :D ps. voor diegene die ook zwanger is, ook gefeliciteerd in ieder geval!

17. Mommy2010Tony

Mommy2010Tony Actief lid

22 apr 2012
    269
    0
    0
    Nou meiden het bloeden en de krampen zijn alleen maar erger en erger geworden dus ik ga mijn banner maar weer aanpassen en op de naar de volgende ronde. Het is heel jammer maar het is heel reeel dat het zo vroeg fout kan gaan natuurlijk.:)

Alle andere die nog moeten testen: Ik wil jullie NIET zien in het volgende NOD forum hoor!! Ik kom nog even spieken op het einde hoe de lijst eruit ziet.. veel succes!

Meiden die ongi geworden zijn: Tot volgende maand

Ik wil dus officieel op ROOD en mocht het later toch nog meevallen dan kan ik het alsnog aanpassen maar voor nu leg ik me hierbij neer

xxxxxxxx

18. Mommy2010Tony

Mommy2010Tony Actief lid

22 apr 2012
    269
    0
    0
    @ amandie... wat een lieve reactie van jou. Ik hoop dat je ei snel springt! Gewoon lekker veel klussen

19. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Hij gaat om 9 uur aan hoor ;) Hihi... hoop het ook.. Ik denk zelf morgen of zaterdag. Heb nu een beetje last van een soort opvlieger :D Hoop niet dat mijn ei vanacht komt, want moet morgen overdag gewoon werken. Naja.. zaadjes leven toch ongeveer 48 uur? :( Om half 6 zal ik maar een mooi setje aantrekken.. dan kan die mij toch niet laten staan :p Hopen dat die morgen middag of morgen avond dan springt. Kan moeilijk op mijn werk met ovu testen in de weer ;) Zie je het al voor je... met een dipstick en een glaasje naar de wc :)

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

LIEEEEEF!

Ik wacht nog even af... twee maanden terug was het 31 dagen en ik heb afgelopen dinsdag nog negatief getest :(

Deel Deze Pagina