Poe...wat kletsen jullie veel! Ik ben hard aan t werk...pfff. Molly27# hoop dat je snel opknapt en kunt klussen met resultaat! Wij gaan voor de eerste ronde klussen....en zeker rond mijn ei om de dag of misschien wel elke dag. mijn hus vind dat niet erg hoor.... Hij heeft pas 1x gezegd dat hij niet wilde. En jawel...in de huwelijksnacht....s morgens MOEST ie t goed maken. whaaaa
Goedemiddag allemaal, Ik kom me hier even melden voor de lijst maar zeg er gelijk bij dat ik niet van plan ben actief mee te schrijven.. wil het even een beetje los laten. Hopelijk snapt iedereen dat wel.. NOD 12 juli (6e ronde, 3e kindje) Iedereen veel succes en ik hoop op een hele mooie roze lijst!
Oh heb verkeerd geteld, ik houd 32 dagen aan dus dan zou me volgende ongi op 15 of 16 Juli moeten zijn!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012 ♥ 1. (6) Gesien (16e ronde, 1e kindje) Jolan0 (6e ronde na mk, 2e kindje) Kaatje (2e ronde, 2e kindje) moontje77 ( 9de ronde 5e kindje) Missiej (14e ronde (3mk's) 2e kindje) Flexi (3e ronde, 1e kindje) 2. (1) Channie32 (18e ronde, 3e kindje) 3. (3) Riza (3e ronde, 1e kindje) Naliey (55e ronde- 9e na mk, 1e kindje) NiMou (2e ronde, 1e kindje) 4. (1) Shinie (4e ronde, 1e kindje) 5. (4) Troelaa (6e ronde, 4e na mk, 1e kindje) Grieby (4e ronde, 4e kindje) Molly27 (14e ronde, 1e kindje, mmm) Romaira (10e ronde, 2e kindje) 6. (3) Ceilo (3e ronde,3e kindje) 2xtantein1week (2e ronde, 1e kindje) Mariekske (8e ronde, 2e kindje) 7. 8. (1) Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) 9. (2) Nonma (5e ronde, 1e kindje) wimjo (1e ronde, 2e kindje) 10. (4) Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) Kiwii (3e ronde, 1e kindje) Mommy2010Tony (3e ronde ,2e kindje) 3Kats (2e ronde, 2e kindje) 11. (1) Filifjonka (1e ronde, 3e kindje) 12. (3) Liza28 (1e ronde, 1e kindje) Mart (1e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (6e ronde, 3e kindje) 13. (0) 14. 15. (2) SweetMiekie (2e ronde, 2e kindje) GwoonAn (2e ronde 1e kindje) Illegaaltjes: 16. (1) AnaB (5e ronde,1e kindje) Totaal: 32 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Willen jullie als er iets veranderd moet worden het in kleur doorgeven? OOK als je op de lijst wilt!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012 ♥ 1. (6) Gesien (16e ronde, 1e kindje) Jolan0 (6e ronde na mk, 2e kindje) Kaatje (2e ronde, 2e kindje) moontje77 ( 9de ronde 5e kindje) Missiej (14e ronde (3mk's) 2e kindje) Flexi (3e ronde, 1e kindje) 2. (1) Channie32 (18e ronde, 3e kindje) 3. (3) Riza (3e ronde, 1e kindje) Naliey (55e ronde- 9e na mk, 1e kindje) NiMou (2e ronde, 1e kindje) 4. (1) Shinie (4e ronde, 1e kindje) 5. (4) Troelaa (6e ronde, 4e na mk, 1e kindje) Grieby (4e ronde, 4e kindje) Molly27 (14e ronde, 1e kindje, mmm) Romaira (10e ronde, 2e kindje) 6. (3) Ceilo (3e ronde,3e kindje) 2xtantein1week (2e ronde, 1e kindje) Mariekske (8e ronde, 2e kindje) 7. 8. (1) Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) 9. (2) Nonma (5e ronde, 1e kindje) wimjo (1e ronde, 2e kindje) 10. (4) Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) Kiwii (3e ronde, 1e kindje) Mommy2010Tony (3e ronde ,2e kindje) 3Kats (2e ronde, 2e kindje) 11. (1) Filifjonka (1e ronde, 3e kindje) 12. (4) Liza28 (1e ronde, 1e kindje) Mart (1e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (6e ronde, 3e kindje) MamaJens (3e ronde, 2e kindje) (1e kindje overleden bij 23 weken) 13. (0) 14. 15. (2) SweetMiekie (2e ronde, 2e kindje) GwoonAn (2e ronde 1e kindje) Illegaaltjes: 16. (1) AnaB (5e ronde,1e kindje) Totaal: 33 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Willen jullie als er iets veranderd moet worden het in kleur doorgeven? OOK als je op de lijst wilt!
Ik heb mij er alvast bij gezet, ben nog wel niet ongesteld geworden en NOD ook nog niet gehad, maar denk dat het em in ronde 2 niet geworden is.. Dus kom vast buurten!
Natuurlijk snap ik dat! Was je van je andere 2 kindjes snel zwanger?? Volgens mij is mijn dochter ongeveer even oud als jouw jongste..tenminste als ik je naam van toen nog goed herinner
Natuurlijk moet je het loslaten als je voelt dat dat is wat je nodig hebt iedereen gaat dat hier begrijpen denk ik hoor ik zou er ook minder mee bezig willen zijn maar ik betrap me erop er heel vaak aan te denken...
Zo lekker stil hier.. Vandaag hier goed aan de poets geweest. Net nog ff een ovu testje gedaan. Jeeej ze worden donkerder. Kom maar snel eitje
zo doe nu officieel mee voor de 2e ronde. ongie is eindelijk duidelijk... hopelijk een roze maand @troela, jij al op zoek naar je ei: you go girl! hihi ik mag nog even wachten. volgende week gaan we overhuizen dus druk genoeg! xxx
GwoonAn: fijn dat je weer mee doet! succes! Troelaa: gezellige dagen voor de boeg!Geniet ervan! Molly:dat is toch goed nieuws! En mocht het deze maand niet lukken, dan geeft dat toch niks voor een keertje. Je hebt nu wel de zekerheid dat het van binnen er goed uit ziet. Succes! Cygnet:gezellig dat je toch op de lijst staat. En wie weet werkt loslaten heel goed en sta je straks wel op rolze! Jij ook veel succes! Nieuwe meiden: Veel plezier en succes! Loes: soms heb je dat gewoon eventjes, dat emotionele....lekker aan toe geven en daarna er weer fris tegen aan! Ceilo: ik zou jou geklets hier alleen maar erg missen als je niet zou komen, gelukkig ben je er weer bij (ookal was het natuurlijk de laatste ronde weer niet zo gelopen zoals je wilde. En had ik je liever af en toe eens gevolgd in het zwanger topic...sterkte en succes) En inderdaad als het je teveel wordt even wat afstand nemen en dan gauw weer terug komen hoor! Aantal keer S:Ik wil meestal meer dan mijn man, maar ik ben de laatste weken zo moe dat het er soms gewoon helemaal niet van komt, de extra keren bedoel ik. (en tijdens ongi natuurlijk helemaal niet! Lijkt me z'n zooitje en onfris, vraag me af of er meiden zijn die dat wel doen...) Fijne dag allemaal op deze regendag...ben net al drijfnat geregend.... Groetjes!
Hier last van een springende ei weet niet wanneer die gaat springen maar weet wel dat die zich aan het voorbereiden is Heb ook zere borsten dus 1 van deze dagen zal die wel komen dus lekker klussen deze week
Vannacht aan de klus geweest, mannetje vandaag niet thuis. Pas laat in de nacht. Dus dat word morgenvroeg
hier ook last van een aankomend springend ei vanmorgen een hoop slijm verlies gehad waar je draden van kunt trekken(solly)