ik heb het gisteren tegen mijn beste vriendin gezegd, ook omdat ik zo onzeker was over dat bloed had ik echt nood aan een babbel eigenlijk was ik een ganse dag aan het wachten al om het haar te zeggen, want zij heeft vorig jaar een mk gehad en is sindsdien nog niet zwanger en ik was bang dat het dingen naar boven ging brengen bij haar
Jaaa vandaag! Die van de KV (geen vroege die 6 dagen voor NOD kon) een gewone en geen gevoelige en die was een stuk duidelijker. Dus ik denk dat ik het nu zeker wel geloof en VL ook ben wel beetje misselijk maar ondanks dat heeeel happy alleen vind het allemaal zo spannend! Het is mijn eerste dus het is voor ons echt een beetje eng! Ook VL vind het heel erg spannend. Maar we zijn o zo blij dat we zo snel zwanger zijn!
Middag dames, Huisarts geweest , heeft t hele verhaal aangehoord en meteen actie ondernomen. Verwijzing Gyn/Fertility arts, ben blij dat t serieus aangehoord word en we niet nog weer maanden moeten wachten. Ongi breekt denk ik morgen volledig door na een ruime week enorme ongi druk te hebben in onderbuik en borsten vandaag wat oud bloed. Dag 44 van normaal 28 dus wel aardig laat HA denkt dat t lichaam gewoon duidelijk maakt dat ie t niet kan en door stress houd t tegen. Nu bij huisarts verder dus kan t doorbreken. Lichaam is raar.. maar misschien ook wel slim. Alle roze dames geniet op die wolk! Alle rode dames veel succes gewenst en zie jullie in volgende NOD-topics. Dikke knuffel Joyce