ook ik wil op de lijs al dat mag 1 juli ronde 4 1ste kindje ik ga uit van me langste cyclus 47 dagen ook om dat ik me ei nog niet gespot heb heb wel enorm gevoelige tepels en had de afgelopen 2 dagen afschijding waar ik draden van kon treken en me baarmoeder mond stond nu iets open dus ik ga er van uit dat die wel elk moment kan springen maar me temp is nog gewoon 36,4 dus die maar goed in de gaten houden ik ga er van uit dat die 1 deze dagen wel iets zal verhogen gister avond al vast geklust vl wist niet wat hem gebeurde hij zo ik weet wel niet wat je hebt maar zo hitsig ( sory voor de ditijls)heb ik je nog niet mee gemaakt nou ja vanavond en anders morgen vl maar weer is heel lief aan kijken al het goed is heb ik zondag me ei als de berekeningen kloppen maar dan ga ik naar guus meeuwis dus vanavond of morgen maar extra goed me best doen en heel lief kijken
Hoi hoi hier ook op me ei aan het wachten! Heb een pendel gekregen en kwam uit augustus 12 van een meisje zo super zijn die uit kwam nou klusse allemaal hè doeg
zo dames, wat een rust hier....wel wat aankomende eitjes zo te lezen dus.....aan de klus! hier wilde mijn ongie twee dagen niet doorzetten, maar vandaag des te meer pfff...hoofdpijn, misselijk, koud, had net een bloedneus. normaal heb ik nergens last van, maar zo af en toe is het net of alle kwaaltjes en bijwerkingen worden opgespaard BLEHHG! vraagje: ik lees vaak over stand baarmoeder en baarmoeder mond open/dicht....voelen jullie dagelijs hoe die staat of zo? wanneer is ie open/dicht/laag/hoog? hopelijk is het vanavond wat drukker, mannetje is werken en ik kan wel wat gezelschap gebruiken
als je dagelijks met 1 vinger naar binnen gaat voel je een rondje die als je net ongesteld geweest ben dicht is maar naar maten je ei er aankomt weker woord en er een sort van putje in dat rondje komt en als je ei dan weer geweest is sluit die weer ook merk je tijdens / vlak voor je ei dat je daar van daan dan ook je slijm draaden kan halen als je op de wc zit kan je het het makelijkst voelen probeer maar is en als je voeld in kombinatie met tempen en/of ovutesten voel ja daadwerkelijk verschil rond je ei maar met 1 keer voelen merk je geen verscheel je moet het wel echt 1 a 2 cyclusen vol houden om dagelijks / om de dag te voelen suc6 en ik hoop dat ik je vraag beandwoord heb
Hier vandaag even wezen shoppen met mijn moeder. Moest nog wat cadeau's in huis halen Werd net gebeld door mijn werkcoach of ik het miss leuk vind om bij de opticien te gaan werken. Daar hadden ze een vacature vrij. Lijkt me eigelijk best wel leuk. Heb er geen verstand van maar dat leren ze je daar allemaal. En het is ook nog lekker dicht in de buurt ook Dus ff mn CV wat aanpassen en van het weekend versturen Over stand baarmoeder. Ik heb weet er niks vanaf, ik voel dat allemaal niet Ik doe mn ovu testjes en om de dag klussen en verders wil ik me er niet al te druk om maken
ik heb het een tijdje gedaan. Maar heb er ook veel over gelezen dat het best vaag is om er te veel aan af te kunnen lezen. Ben er dus ook weer mee gestopt. Daarbij kan je ook makkelijk op deze manier bacterien overbrengen diep in je lichaam. Bacterien die daar anders nooit komen. Ookal denk je dat je schoon werkt.
absoluut is mijn vraag beantwoord, bedankt. Ik heb bij onze dochter ovulatie testen gebruikt, maar ik denk dat wanneer je regelmatig klust het lukt of niet en dat ligt aan of het allemaal bij elkaar wil komen, delen en innestelen. ik was benieuwd hoe dat werkt met je baarmoeder, misschien dat ik het eens in de gaten kan houden, maar het is pas de tweede ronde en ik heb me er op ingesteld dat het best weer eens een jaar kan gaan duren (als het weer wil lukken) ik vind het toch wonderlijk allemaal hoe een lichaam verschillend in elkaar zit....
cadeau's? een feestje? hihi opticien, lijkt me ook best leuk, ogen meten, adviseren welke bril er bij iemand past, ben benieuwed of het wat wordt ik denk ook dat je het beste regelmatig kan klussen en hopen dat de zaadjes je eitje willen vinden, maar als je niet precies weet wanneer je eisprong is, dat alle maniertjes welkom zijn. laten we gewoon hopen dat we allemaal straks 2 steepjes plassen x
dat klinkt erg logisch... ik kijk het lekker aan en we zien wel, we zijn gezegend met een gezonde dochter, er zijn veel mensen die dat nog niet kunnen zeggen en die gun ik het van harte...
Hi meiden, ook ik kom me toch maar wel melden hier al zal ik denk ik niet al te actief meeschrijven, lezen doe ik het wel @GwoonAn, ik begrijp dat je vriend toch wel weer enthousiast aan de klus wil? dat is nog eens goed nieuws! @NOD lijst, mag ik er bij? NOD 9 juli, 3e ronde, 1e kindje @alle anderen, veel plezier met klussen
Lol nou we zien wel, we gaan niet gericht klussen gewoon wanneer we zin hebben. Maar we gaan door!! haha maar rustig aan.
hallo dames! daar was ik weer even! had t even druk,vandaar mijn afwezigheid! ik zie dat er een aantal nieuwen bij op de lijst moeten?? kzal m even zoeken en bijwerken... was nog niet gedaan zo te zien!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012 ♥ 1. (7) Gesien (16e ronde, 1e kindje) Jolan0 (6e ronde na mk, 2e kindje) Kaatje (2e ronde, 2e kindje) moontje77 ( 9de ronde 5e kindje) Missiej (14e ronde (3mk's) 2e kindje) Flexi (3e ronde, 1e kindje) riantje1987 (4e ronde, 1e kindje) 2. (1) Channie32 (18e ronde, 3e kindje) 3. (3) Riza (3e ronde, 1e kindje) Naliey (55e ronde- 9e na mk, 1e kindje) NiMou (2e ronde, 1e kindje) 4. (1) Shinie (4e ronde, 1e kindje) 5. (4) Troelaa (6e ronde, 4e na mk, 1e kindje) Grieby (4e ronde, 4e kindje) Molly27 (14e ronde, 1e kindje, mmm) Romaira (10e ronde, 2e kindje) 6. (3) Ceilo (3e ronde,3e kindje) 2xtantein1week (2e ronde, 1e kindje) Mariekske (8e ronde, 2e kindje) 7. 8. (1) Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) 9. (3) Nonma (5e ronde, 1e kindje) wimjo (1e ronde, 2e kindje) babyfotograaf (3e ronde, 1e kindje) 10. (4) Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) Kiwii (3e ronde, 1e kindje) Mommy2010Tony (3e ronde ,2e kindje) 3Kats (2e ronde, 2e kindje) 11. (1) Filifjonka (1e ronde, 3e kindje) 12. (4) Liza28 (1e ronde, 1e kindje) Mart (1e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (6e ronde, 3e kindje) MamaJens (3e ronde, 2e kindje) (1e kindje overleden bij 23 weken) 13. (0) 14.(1) SannevH (3e ronde, 1e kindje) 15. (2) SweetMiekie (2e ronde, 2e kindje) GwoonAn (2e ronde 1e kindje) Illegaaltjes: 16. (1) AnaB (5e ronde,1e kindje) Totaal: 36 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Willen jullie als er iets veranderd moet worden het in kleur doorgeven? OOK als je op de lijst wilt! ----------------------------------------------------------------------------- @mamaJens: ik heb je weer gewoon grijs gekleurd,we gaan altijd pas op kleur als je NOD van de maand is geweest. Je gaat nu voor roze he Heel erg van je verlies trouwens,knap dat jullie er weer voor gaan! Op de lijst gezet: SannevH , riantje1987 , babyfotograaf
Hier alles goed en met jou? Plannen voor t weekend. Morgen verjaardag van me kleine vriendinnetje ( kleine van me vriendin ). En zondag dan is het vaderdag dus naar mijn ouders en daarna na SO. En dan even kijken wanneer ik de tas ga inpakken voor Disney.
Kleine vanm me vriendin is jarig dus daar cadeautjes voor gekocht en ook een cadeautje voor dr zusje Morgen nog ff snel vaderdagcadeau's zoeken want daar wist ik het ff niet voor. Ik zal eerst op solicitatiegesprek moeten dus ben benieuwd of het iets gaat worden Ik ben zo ook in dec zwanger geworden dus ik blijf het lekker zo doen Geen gewroet van binnen
Nice!! Have Fun!! Wij zijn vorig weekend een dagje zonder kids naar zee geweest,was ook ernstig prettig!