jaa ook wel weer goed hoor hahaha ja voetbal kijken voor de "show" t wordt 10 x nix ben ik bang! wij hebben feest van t werk van VL zondagavond... eerst BBQ en dan voetbal kijken....
haahah ja hier dus wel goed hoor en ja van jouw wist ik t allemaal nog! nogmaals: heel veel plezier met alles!!!
Niets gemist hoor. We doen het nog steeds rustig aan en op z'n beloop.. @zondag nee word idd niets, ze spelen zoooo slecht bah bah.
ja okay...dat was ook wat ik me kon herinneren! was al bang dat dr iets nie "goed" was zeg maar en nee zondag wordt niets! al in geen 20 jaar gewonnen van portugal ofzo,dus zal wel hilarisch zijn als ze nu wel zouden winnen... maargoed..... we gaan ze aanmoedigen met zn allen! in de 1e ronde eruit vliegen is ook niet de bedoeling,ookal vrees ik dr wel voor!
Ha meiden, Ben weer terug na 3 dagen een GEWELDIG schoolkamp te hebben gehad! Vreselijke verkouden en ontzettend moe, maar dat hoort erbij. En dan ook nog eens gisteren ongi geworden... Ik lees morgen wel even bij, want ik ga zo mn bedje opzoeken! Mijn volgende NOD is op 10 juli... wie wil mij op de lijst zetten? Thanks! Liefs jufaman81
aaah jufaman,wat jammer van je ongi!,maar gezellig dat je er weer bij bent! ga lekker slapen en tot snel!!! ik zal j gelijk even bij op de lijst zetten!!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012 ♥ 1. (7) Gesien (16e ronde, 1e kindje) Jolan0 (6e ronde na mk, 2e kindje) Kaatje (2e ronde, 2e kindje) moontje77 ( 9de ronde 5e kindje) Missiej (14e ronde (3mk's) 2e kindje) Flexi (3e ronde, 1e kindje) riantje1987 (4e ronde, 1e kindje) 2. (1) Channie32 (18e ronde, 3e kindje) 3. (3) Riza (3e ronde, 1e kindje) Naliey (55e ronde- 9e na mk, 1e kindje) NiMou (2e ronde, 1e kindje) 4. (1) Shinie (4e ronde, 1e kindje) 5. (4) Troelaa (6e ronde, 4e na mk, 1e kindje) Grieby (4e ronde, 4e kindje) Molly27 (14e ronde, 1e kindje, mmm) Romaira (10e ronde, 2e kindje) 6. (3) Ceilo (3e ronde,3e kindje) 2xtantein1week (2e ronde, 1e kindje) Mariekske (8e ronde, 2e kindje) 7. 8. (1) Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) 9. (3) Nonma (5e ronde, 1e kindje) wimjo (1e ronde, 2e kindje) babyfotograaf (3e ronde, 1e kindje) 10. (5) Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) Kiwii (3e ronde, 1e kindje) Mommy2010Tony (3e ronde ,2e kindje) 3Kats (2e ronde, 2e kindje) Jufaman81 (19e ronde, 1e kindje) 11. (1) Filifjonka (1e ronde, 3e kindje) 12. (4) Liza28 (1e ronde, 1e kindje) Mart (1e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (6e ronde, 3e kindje) MamaJens (3e ronde, 2e kindje) (1e kindje overleden bij 23 weken) 13. (0) 14.(1) SannevH (3e ronde, 1e kindje) 15. (2) SweetMiekie (2e ronde, 2e kindje) GwoonAn (2e ronde 1e kindje) Illegaaltjes: 16. (1) AnaB (5e ronde,1e kindje) Totaal: 37 zwanger, ongesteld, vlindertje, 2 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Willen jullie als er iets veranderd moet worden het in kleur doorgeven? OOK als je op de lijst wilt! ----------------------------------------------------------------------------- Op de lijst gezet: jufaman81!
lol nee heb al gezegd, als je weer zegt dat je niet wilt, N**k je, je hand maar want ik ga niet terug aan de pil.. ben geen jojo..
ik heb geen id! het bleefstaan na gtst,aangezien ik hier aan t lezen was en met ons nieuwe huisdier bezig was.... ja ook zo wat... je zal maar spontaan een nieuw husdier hebben en dan nog door je eigen schuld ook! whahaha
Hier staat voetbal op... Vind ik neit echt spannend ofzo... Een nieuw huisdier Ceilo? vertel? En wat ben je met hem aan het doen?
ja hier gaat de voetbal tussendoor ook op @huisdier: ja ik was @ de dierenwinkel om een muis te halen voor de slang,aangezien we zelf geen muisjes meer hadden... toen kreeg ik van de eigenaar een ratje mee.... die zou die ook wel opkunnen... hahaha nouja dat werd t dus niet,want VL die is gek van ratjes en toen ik thuiskwam met dat beest,toen ging ie gelijk in een kooi en kon ik weer terug om wel een MUISJE te halen whahaha en wat ik er mee aan t doen ben?? beetje aaien enzo in zn kooitje t is nog een beetje bangepoeperd
Haha, neem dan ook geen rat mee.. Of vind je het zelf wel heel leuk? Geen je die slang trouwens levende muizen? Asnders heb ik nog wel wat voor je hier, heb een foto
ja die eigenaar,kennen we goed , die had dat ratje "over" dus dacht,neem die maar mee hahahah ja kvind ze zelf wel leuk,maar ff wennen hor zon beestje.... heb t int verleden ook 1 gehad,maar das al 10 jaar terug.... ja normaal geven we levenede muizen,heel zielig,maarja.....t is de natuur..... je kan ook diepvriesmuizen geven,maar omdat de onze van klein af aan lvende gewend is en graag "jaagt" vertikt ze die ijsmuizen te eten.... ja en wat heb je dan?? whahahaha ik ben wel benieuwd... ik verwacht iets heeel stoms hahahaha