Ohw ratjes zijn zoooo schattig!! Je kan ze leren om lekker relax in je nek te zitten en dan kunnen ze overal mee naar toe.. haha het is dat we een kat hebben anders had ik zeker een ratje gekocht.
hahahaha ja onze Poes vind m ook leuk,die gaat er heel bewust naar zitten kijken en mauwt af en toe,maarja dat doet ze bij de slang,gekko en spin ook en tegen de hond gaat ze aan liggen... ow ow ow gekke bestenbende hiero
Nou dit is m..... maarja nog even een andere kooi roggelen en nieuw radje enzo.... hij heeft nu de oude spulletjes nog van wat we hadden staan in een vogelkooi! hij is ongeveer 10 weken... Bekijk bijlage 253297
pfff ff heel wat anders... kheb buikpijn.... lijkt wel zon ongibuikpijn.... maar dat lijkt me heel stug.... en mn ei kan t ook nog niet zijn.... denk ik heb voor de banner een cyclys van 31 dagen aangehouden en zondag was mn laatste dag van t vloeien....
Aahw wel vet lief! Ieuwl heb je een spin?? wat voor een?? ohhh bah bah!! slang vind ik wel vet maar een spin ben je gek haha!
Oooo, ik ben een muizenvriend. Niet dat ik ze heb hoor, maar vind ze zo leuk! Vind het echt afschuwelijkd at je ze levend voert..! Maar moet daar maar gewoon niet over nadenken, je moet zelf weten wat je doet hoor! En je hebt gelijk hoor, in de natuur gaat het ook zo! Maar hier de beloofde foto.. Is van vandaag. Toevallig wordt ik de hele dag geconfronteerd met muizen
Dat is vreemd.. Hoop maar dat het snel over gaat..! Wanneer was je eerste dag vloeien? 7 of 8 juni ofzo? Das wel snel dan voor je ei..
leuk, leuk hoe oud word de kleine van je vriendin? ben benieuwd hoe je sollicitatiegesprek gaat verlopen, hopelijk goed gewroet van binnen haha! lekker doen wat je het beste lijkt toch? x
hahaha ja die had VL al voordat ik hem leerde kennen.... een vogelspin -----> grammostola rosea mooi beest hoor! had je laatst de foto niet gezien die ik post had?? ja en die slang en die gekko vind ik zelf ook helemaal tegek... vooral die gekko is mn vriendje.... en zo tamook he... so cute!!
Nee, niet elke dag, alleen vandaag toevallig! Mijn schoonzusje had muisen en vond keutels in de box Liep ik op straat kwam ik dit kleine schattige zielige dod muisje tegen en nou begin jij erover.. Nee gelukkig niet elke dag! Haha! En geen kat hier, al vind ik die ook wel heeeel leuk!
ja ik vind de muisjes ook zo leuk! we hadden een hele grote vak vol met meer dan 25 muisjes... en ja dat werden er steeds minder! ik hou op zich ook niet van levend voeren en heb de eerste paarkeer ook wel traantjes gelaten hoor! Maarja dat wist ik van te voren voordat we de slang in huis namen...... zou zelf ook liever voor al dood voer kiezen hoor.... t muizje van de dierenwinkel ook... t was zon skattie! wit met van die lichtbruine koeienvlekjes..... heel liefffie.... binnen 4 minuten was ie er niet meer... BOOOOO!!!!! en gatverdamme,wat een foto! die is ranzig!!! waar had je daar de confrontatie mee??
Nee denk het niet anders was me het wel bij gebleven haha, ik ben als de dood voor spinnen maar ze fascineren me wel enorm! volg je het nog haha. Heb je de foto nog of de link naar de foto? Ben wel benieuwt!! Is ie tam (tot zover dat kan.) En houden jullie hem ook vast, of dat niet?
de nachtvan 4 op 5 juni begon de hele ellende en de 10e was t zon beetje over..... ja nouja kwacht wel af,misschien is mn cyclus beetje in t warretje doordat ik dan toch even hcg in mn lichaam heb gehad ofzo
Ohw aaahw, zielig he. Ik kan niet zo goed tegen dooie dieren, net zoals je lang een weg rijd en je ziet zo'n mooie vogel ernaast liggen, aahw moet altijd even slikken haha..
Ik klets morgen weer verder, zit echt met vierkante ogen hier en heb denderende koppijn... Hoop dan nog ff verder te kletsen met jullie, maar heb wat moeite te begrijpen wat jullie nou eigenlijk schrijven.. Bye bye meisjes!
fotos hier heb ik allemaal verwijderd alweer,en kan nu niet op de harde schijf vanaf t lappie,de pc staat uit,maar zal m morgen nog even posten...... uuh nee hij is niet tam.... hij is te lang "verwaarloosd" geweest dmv er niet uit halen... dus nee we laten onze grammie lekker in zn bakkie zitten! en ja ik snap je nog hoor! de rest van de beesten halen we er allemaal wel uit.....