bedankt meiden voor de knuffels en het moed inspreken! vind het zo fijn dat ik hier mn ei kwijt kan! @zwanger, ik heb er wel aan gedacht, maar alle verdere kwaaltjes zijn als sneeuw voor de zon verdwenen met mn ongi, dus lijkt me niet echt mogelijk? had op nod ook nega test (en daarna brak t door, zul je net zien ) en gister ook hartstikke nega ovutest, en die zou dan toch positief uit moeten slaan bij zwschap?? @alle nieuwe meiden, welkom! en succes @moontje, ik denk ook aan evt innesteling?? duimen draaien!
@tante, denk dat we maar op vakantie moeten naar een warm oord met hele dag de stralende zon! als we daar geen energie van krijgen weet ik t ook niet meer hoop dat jij ook snel van je vermoeidheid af bent!
hoi dames, hoe gaat het hier? ik ben gelukkig weer van mijn ongi af! denk echt dat het nu pas opgang kwam na het verwijderen van mijn mirena. kan iemand mij verplaatsen van 6 juli naar 15 juli??
Hey meiden, Lang geleden maar ziek geweest en onverwacht paar dagen weg samen. Hier gaat het goed, volgende week naar de gyn. Even afwachten maar. Komen spannende weken aan voor ons allemaal... Hoe gaat het verder met iedereen??? Al bijzondere ontwikkelingen??? Liefs M
Hoi channie Ja da is het zeker tis niet niks... Ik kom gezellie op het wachtbankje zitten, ik heb vorige week begin de week me ei gehad als me telapp het goed aangeeft.. En paar dg erna wat lichtjes bloed rozig achtig met afvegen.... Maar kan ook van het geklus komen hihi.., We wachten af Liefs
even ego: hier 2 meiden ziek thuis na een weekendje BioV! de een heeft oorontsteking ( wéér) en de ander wss kinkhoest... aangestoken door een meisje uit de klas,waarvan haar ouders haar niets ervoor laten gebruiken.... ik snap de school ook niet,want t is nog besmettelijk ook... pfff straks met beiden naar de HA toe,ben benieuwd.... Kvoel me zelf ook niet erg energiek trouwens...... kan wel een zonnetje gebruiken..... dikke knuffel voor jullie allemaal!!
Brrrrrr ik moest vanmorgen naar de tandarts om een gaatje te vullen... Hij zegt dat is een groot gat, ik ga m proberen te redden en als t zeer gaat doen wordt t toch een wortelkanaalbehandeling dus nog meer zenuwen erbij... Maar al met al is t goed gegaan
@tante, ja of een geldboom zou nog leuker zijn die blijft wel groeien! alhoewel....of ie met mijn anti-groene vingens ook zou blijven leven...
Hey meiden het begint nu toch wel te kriebelen hoor!!! Ik voel me de laatste 2 dagen niet lekker! Weet neit wat dat is. Had donderdag en vrijdag al wat zeurende buikpijn. Heb nog een ovu test gedaan maar die was negatief. En nu heb ik sinds gister dat ik zo MOEEEEE ben!!! Verschrikkelijk zeg. En af en toe echt gevoelige borsten. Ik weet niet of dat wat betekend want ik heb echt in die jaar tijd wel eens een aantal maanden gehad dat ik me zo zwanger als de pest voelde maar gewoon ongesteld werd. Vandaag in ene wel een flinke temp dip? Dus ben benieuwd wat het allemaal betekend, of misschien heeft me lichaam me gewoon in het ootje! Dat kan ook nog.
Hallo Ik ben nieuw hier. We gaan voor een derde kindje, en dit is nu de vierde ronde. Ik meen dat mijn NOD 15 juli is, dus als je mij ook op de lijst zou willen zetten? Bedankt