@molly had het al een keer in kleur gevraagd maa rnu nog een keertje! Mag ik op de lijst? NOD 7 Juli , 3e ronde na MK , 1e kindje THX
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012 ♥ 30. Juni(1) Troelaa (6e ronde, 4e na mk, 1e kindje) 1. (7) Gesien (16e ronde, 1e kindje) Jolan0 (6e ronde na mk, 2e kindje) Kaatje (2e ronde, 2e kindje) moontje77 ( 9de ronde 5e kindje) Missiej (14e ronde (3mk's) 2e kindje) Flexi (3e ronde, 1e kindje) riantje1987 (4e ronde, 1e kindje) Miepjemiep (4e ronde, 1e kindje) 2. (3) Channie32 (18e ronde, 3e kindje) Mamavand(12e ronde, 2e kindje na 2 mk laatste mk betrof partiele mola zwangerschap) podiki25 (9e ronde, 1e kindje) 3. (3) Riza (3e ronde, 1e kindje) Naliey (55e ronde- 9e na mk, 1e kindje) NiMou (2e ronde, 1e kindje) Xdanielle (4e ronde, 2de kindje) 4. (1) Shinie (4e ronde, 1e kindje) 5. (3) Molly27 (14e ronde, 1e kindje, mmm) Romaira (10e ronde, 2e kindje) Ricmar94 (2e ronde, 2e kindje) 6. (5) Ceilo (3e ronde,3e kindje) 2xtantein1week (2e ronde, 1e kindje) Mariekske (8e ronde, 2e kindje) Cmvmens (1e ronde, 3e kindje) Fengari (3e ronde, 1e kindje) 7. (2) Noppie87 (4e ronde, 1e kindje) SunFlower85 (3e ronde, 1e kindje) 8. (1) Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) 9. (4) Nonma (5e ronde, 1e kindje) wimjo (1e ronde, 2e kindje) babyfotograaf (3e ronde, 1e kindje) Sjee (1e ronde,2e kindje na vmk+pauze) 10. (5) Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) Kiwii (3e ronde, 1e kindje) Mommy2010Tony (3e ronde ,2e kindje) 3Kats (2e ronde, 2e kindje) Jufaman81 (19e ronde, 1e kindje) Bloemmm (3e ronde, 2e kindje) 11. (1) Filifjonka (1e ronde, 3e kindje) 12. (4) Liza28 (1e ronde, 1e kindje) Mart (1e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (6e ronde, 3e kindje) RHR1985 (10e ronde, 1e kindje) 13. (2) Amandie (1e ronde, 1e kindje) geranium32 (5e ronde, 1e kindje) 14.(1) SannevH (3e ronde, 1e kindje) 15. (3) SweetMiekie (2e ronde, 2e kindje) GwoonAn (2e ronde 1e kindje) Ynte (4e ronde 3e kindje) Illegaaltjes: 16. (1) AnaB (5e ronde,1e kindje) 23. (2) Orchideetje (6e ronde, 2e kindje) Maybe (23e ronde, 3e kindje) Datumloos: (1) Grumpy (6e ronde, 1e kindje) Totaal: 50 zwanger, 1ongesteld, vlindertje, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Willen jullie als er iets veranderd moet worden het in kleur doorgeven? OOK als je op de lijst wilt!
Bah...al dames op rood. Hier een raar gevoel vandaag ineens vocht uit mijn borsten jet of ik een toeschiet refllex had. Mijn nod staat op de 9de maar is de 7de. Zo lekker slapen...plak plak
Balen zeg al 1 rode op de lijst! volgende maand hoop ik voor je oo meer geluk!! Mag ik ook op de lijst? Nod is 8 juli tweede ronde eerste kindje
Hallo Zijn er al meer meiden met test drang ? Ike bamelijk wel Ik had zw test van sesitest lichen En deze gister ochtend gedaan En tot mijn verbazing had het echt niet gedacht,stond er - vaag Een 2de streepje Dus vanmorge weer 1 gedaan. En ook deze gaf een vaag wel iets duidelijket dan gister 2de streepje Dus ga vanmidag maar ff langs de kv Om een kv 2v5 te halen is kijken of die ook positief aan geeft Of dat.die van sensitest gewoon vals posietief is geweest Durf het nu nog ff niet te geloven Pas als ik een knaler heb durf ik het denk pas te geloven
@ Molly, hier nog een poging om op de lijst te komen! Mijn Nod is 6 juli 2e ronde 1e kindje, bedankt!
Ik heb trouwens ook echt testdrang maar voor mij nog veels te vroeg om nu te testen! Spannend hoor die vaag roze streepjes!
Spannend riantje! Hoop dat het raak is! @ Hier: gister weer geen posi ovutest. Denk toch dat ik mijn lhpiek gemist heb en te laat begonnen met testen op zondag. Denk dat mijn piek zaterdag is geweest want zondag had ik wel een iets duidelijker streepje dan de afgelopen dagen. Wel geen knaller, maar nu is die omowit. Had ma ook steken in mijn stok. Nu helemaal niks meer. wel een beetje balen. Maar we zien het wel. Suc6 iedereen!
Hey meiden ik mag op ROOD het begint nu toch wel door te zetten. Ik vermoed dat ik me ei dan toch al eerder gehad heb! En dat het dan wel klopt. Op naar ronde 13. Voel me zo K*T!!!! alle andere veel succes en hoop dat de lijst mooi roze mag kleuren!
Wat ontzettend balen mamavand. Heel veel succes de volgende ronde! Hopelijk is het nu echt snel jullie beurt.
Het is niet zo dat ik de lijst bij hou hoor. Heb er alleen wat mensen opgezet als ik net daarna op het forum was. Is dus ook niet zo dat ik mensen vergeten ben of zo om er op te zetten. In principe kan iedereen zichzelf er op zetten (lijst gewoon knippen en plakken in een nieuwe reactie), de reactie onder aan de lijst "geef het in kleur aan als je op de lijst wilt of iets wil veranderen, is ook niet van mij (ik weet niet van wie). Ik vind het natuurlijk niet erg om mensen te helpen om ze erop te zetten als ze even niet weten hoe, maar ik heb geen tijd om alles bij te houden. @mamavand: was is dat nou weer. We hadden toch afgesproken samen door te gaan naar het "zwanger zijn" forum. Veel sterkte en blijf moed houden! @riantje: wat spannend! Ik hoop dat het streepje steeds duidelijker wordt! @hier: sinds gisteravond veel wit slijm. Nog ergen dan als ik mijn ei heb (dan heb ik namelijk altijd weinig). Wat dat nou weer is weet ik ook niet.
ik weet het niet presies maar ik dacht zelf dat me nod de 1ste is maar het kan ook 30 juni zijn ik deed gister eigenlijk een test om dat ik eigenlijk geen klagten had die ik normaal wel heb voor nod en me temp is nog steets aan de hoge kant als je het vergelijkt met voor me ei nu is die 36.7 a 36.8 met soms zomaar een uitschieter naar de 37 terwijl die voor me ei 36.2 a 36.3 was
@riantje, ja ik zie een streep! over 2 daagjes weer testen @mamavand dikke knuffel meid!!! hoop dat je heel snel op roze mag! @amandie, of je ei komt nog? of is je vruchtbare slijm ook weg? @hier, gister zowaar een echte streep waargenomen op ovutest! nog wel licht, dus nog niet positief, maar een echte streep! en die stond er vanmorgen ook nog! jeej, toch mn ei in aankomst! blijkbaar die andere heeeeeele vage streepjes van de week toch soort voordruklijntjes geweest ofzo... zodra ik posi test heb gehad en hij weer nega wordt dan ga ik gelijk ff mn banner aanpassen, en geef ik ook mn nieuwe nod ff door fijne dag allemaal!