*breek even in* Hoi dames, ik kom hier niet meekletsen, vooralsnog ben ik zwanger!!!! *breek weer uit*
Nou, dan kan ik me voorstellen dat je op zoek bent naar thuistesten. Ik hoop dat je er iets over kan vinden en er iets mee kan... Wat jammer dat je vriend niet meer er aan wilt doen! Kan me voorstellen dan die hele procedure niet leuk is, maar kan me ook voorstellen dat jij het er wel voor over hebt! Kan je daar wel mee omgaan, of vind je het echt heel moeilijk? Ik hoop en duim voor je hoor! Heel hard!
Ik heb een andere gepakt Ook omdat ik het fijner vind om te zien waar ik zelf het laatst heb gereageerd
nog niet veel geschreven hier... mja tis meestal rond ongie periode rustig... althans ik heb dan weinig te melden... zo op naar het werk... laatste dienst bij huidige baas maandag hoor ik wanneer ik bij mijn nieuwe baas start maar dat zal niet lang duren... kom vanavond laat of morgen nog ff langs..
ja voor de meeste is de cyclus inderdaad pas net begonnen.. ik zit al in de klusperiode.. vandaag dag 13 van mijn cyclus dus mocht er een wonder gebeuren en ik op een cyclus van 28 dagen komen zou in theorie morgen mijn eisprong zijn.. als ik weer een lange cyclus van 42 dagen heb is mijn eisprong over 16 dagen.. klein verschilletje..
@Missiej: Veel succes op je laatste werkdag! Ben maandag benieuwd hoe en wat met je nieuwe baan @Loes: Ook wij zijn we begonnen met klussen. Zit op dag 10 van mijn cyclus en ook mijne is elke keer anders. Tot nu toe heb ik me ei tussen dag 16 en 21 elke keer gehad. Als je in mijn handtekening kijkt dan zie je ook 36-zw maar had ovu test gebruikt en had eigelijk cyclus van 31d- 35-30-35 Als hij nu weer 30 word dan dus dag 16 ei.
Spannend allemaal. Morgen hier een doktersbezoek. Ben benieuwd. Nu me vooral heel raar en onzeker voelen. Mijn lijf schommelt nog steeds heen en weer en zo ook mijn stemming...om gek van te worden. Vandaag avondje alleen. Manlief is werken en de kleine bij opa en oma. Zo lekker de bank op en lekker niksen. Hoe is het met jullie allemaal??? Val er wel tussen in zo he...?
Latig zeg, dus wisselende cyclussen.. Lijkt me moeilijk plannen.. en erg onzeker dat je hem mist.. Wat ga je doen bij de dokter Mariekske? Hier een erg rare menstruatie. Normaal heb ik een heftige menstruatie, 7 dagen en heel veel bloedverlies. Nu maar 2 dagen gevloeit, alleen nog wat restjes , niet eens meer op mn inlegkruisje.. En ik heb geen 1 volle tampon gehad. Heel vreemd! Nog nooit eerder gebeurd in mijn carriere als vrouw
Mijn klachten voorleggen. Zijn nu bijna een jaar verder en 1 duidelijk mk gehad en 2x een positieve (tuur)test. Tussendoor wel redelijk normale cyclus maar nu afgelopen maand weer hetzelfde verhaal, misselijk, snel op mijn teentjes getrapt, moe, buik deed raar, pijnlijke en gezwollen borsten en wederom een tuurstreep die na bij een volgende test iets duidelijker werd. Al met al zorgt dit ervoor dat het gewoon niet fijn is en dat we willen dat de dokter haar mening er over geeft. Als iemand nog tips oid heeft dan hoor ik het graag...
Doe ik. We kijken wel wat er uit komt. Momenteel vind ik vooral het ergste dat mijn lijf bijna maandelijks zeer van slag is. Mijn buik zwelt zo op dat mijn broeken gewoon een maat groter moeten zijn. Maar we zien het wel...!
Nou, ik hoop ook dat ze je kunnen helpen! Een posi test en daarna ongesteld worden is heeeeeel frustrerend.. Denk je dan dat het een vroege miskraam is of dat je fout test? Spannend hoor, suuces morgen!
Hoi hoi ja daarom hoopte ik op goeie verhalen maar denk het nog niet echt bekend is die testen..ja ik weet wel als ik beetje door dram zeg maar ik hem wel overhaal maar op die manier wil ik het niet..we hebben 2 gezonde kindjes en een 3de zou super zijn maar willen niet afdwingen maar als ik al weet zijn zaad goed is heb ik er alle vertrouwen in..weet ook niet of ik 7 jaar tijd zaad kan verslechteren..nou ja duimen maar haha doeg
Ook ik kan op deze lijst gezet worden... Vandaag ongesteld geworden na 36 dagen wachten. Wij gaan nu naar ronde 2 toe. Als ik dus weer van 36 dagen uitga, wat ik ook doe want het is tenslotte pas de 2e ronde, heb ik mijn NOD op 15 Juli... Zou iemand mij daarom op de lijst erbij willen zetten.. Hoop dat deze maand een heleboel roze namen te zien zijn... Succes dames...