Ceilo# Bedankt hoop dat t gezegde waar wordt. 2xtante# heb het niet vaker. Wel af en toe een zere borst links maar dan aan de binnen kant zeg maar. Nu komt vanuit mijn oksel...jij dus ook. Weet bij mijn dochter dat ik ook t gevoel had heel erg spierpijn te hebben. dus....
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012 ♥ 30. Juni(1) Troelaa (6e ronde, 4e na mk, 1e kindje) 1. (8) Gesien (16e ronde, 1e kindje) Jolan0 (6e ronde na mk, 2e kindje) Kaatje (2e ronde, 2e kindje) moontje77 ( 9de ronde 5e kindje) Missiej (14e ronde (3mk's) 2e kindje) Flexi (3e ronde, 1e kindje) riantje1987 (4e ronde, 1e kindje) Miepjemiep (4e ronde, 1e kindje) 2. (3) Channie32 (18e ronde, 3e kindje) Mamavand(12e ronde, 2e kindje na 2 mk laatste mk betrof partiele mola zwangerschap) podiki25 (9e ronde, 1e kindje) 3. (4) Riza (3e ronde, 1e kindje) Naliey (55e ronde- 9e na mk, 1e kindje) NiMou (2e ronde, 1e kindje) Xdanielle (4e ronde, 2de kindje) 4. (3) Shinie (4e ronde, 1e kindje) Katjuh (1e ronde, 2e kindje) Doost1985 (2e ronde, 2e kindje) 5. (3) Molly27 (14e ronde, 1e kindje, mmm) Romaira (10e ronde, 2e kindje) Ricmar94 (2e ronde, 2e kindje) 6. (6) Ceilo (3e ronde,3e kindje) 2xtantein1week (2e ronde, 1e kindje) Mariekske (8e ronde, 2e kindje) Cmvmens (1e ronde, 3e kindje) Fengari (3e ronde, 1e kindje) Jingle (2e ronde, 1e kindje) 7. (3) Noppie87 (4e ronde, 1e kindje) SunFlower85 (3e ronde, 1e kindje) L1980 (5e ronde, 1e kindje) 8. (3) Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) klein chrisje (2e kindje) linssiejj (1e ronde, 1e kindje) 9. (3) Nonma (5e ronde, 1e kindje) wimjo (1e ronde, 2e kindje) Sjee (1e ronde,2e kindje na vmk+pauze) 10. (5) Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) Mommy2010Tony (3e ronde ,2e kindje) 3Kats (2e ronde, 2e kindje) Jufaman81 (19e ronde, 1e kindje) Bloemmm (3e ronde, 2e kindje) 11. (1) Filifjonka (1e ronde, 3e kindje) 12. (4) Liza28 (1e ronde, 1e kindje) Mart (1e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (6e ronde, 3e kindje) RHR1985 (10e ronde, 1e kindje) 13. (3) Amandie (1e ronde, 1e kindje) geranium32 (5e ronde, 1e kindje) babyfotograaf (3e ronde, 1e kindje) 14.(1) SannevH (3e ronde, 1e kindje) 15. (3) SweetMiekie (2e ronde, 2e kindje) GwoonAn (2e ronde 1e kindje) Ynte (4e ronde 3e kindje) Illegaaltjes: 16. (1) AnaB (5e ronde,1e kindje) 23. (2) Orchideetje (6e ronde, 2e kindje) Maybe (23e ronde, 3e kindje) Datumloos: (1) Grumpy (6e ronde, 1e kindje) Totaal: 58 2 zwanger, 8 ongesteld, vlindertje, 4 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven ----------------------------------------------------------------------------- xDanielle op rood gezet.... succes in de volgende ronde!!!
Nou het is eigelijk zo: Ik gebruik ovu testen, zodra die posi is word ik altijd precies 14 dagen later ongi. Ik heb dus afgelopen zaterdag 14 dagen terug een posi ovu test gehad. En als je na mijn banner kijkt is het elke maand om en om. Maar de maandag erna kreeg ik enorme pijn van mn onderbuik tot mn lies, een trekkerig en spierpijn achtig gevoel, dus ik dacht miss mn ei? Dus maar ff tot vandaag gewacht daarvoor, maar nog steeds niks..
Oohw, wat is het spannend!! Wel of niet testen en wanneer? Ik hoop het zo voor iedereen, een mooie roze maand! Gefeliciteerd meiden op roze! Voor diegene die al op rood staan (zijn er helaas al veelste veel); balen! Hopelijk volgende maand roze. Hier, zoals vorige maand weer een beurs gevoel in beide borsten. Nu mezelf er maar bij neer gelegt, dat het niets zal voorstellen. En heb besloten niet te gaan testen. Geeft zoveel teleurstelling. Hopelijk hou ik dat vol!
vandaar troela..spannend dus. Voel je ook wat? of niets? Als je altijd precies 14 dagen later ongi wordt en nu niet...wie weet. Morgen ging je testen toch? spannend
nJaa mn (.)'s doen afentoe pijn, steken en branderig gevoel. Maar dat had ik twee maanden terug ook en werd ik gewoon ongi. Heb vorige week buikgriep gehad en sinds toen amper zin in eten en ben super langzaam om het weg te krijgen. Koffie smaakt me niet meer. Afentoe wat krampjes in mn buik maar trekt ook elke keer weg. Geen hoofdpijn enz wat ik normaal dag voor ongi heb Maar wil me zelf niet teveel wijs maken. Ik wacht tot morgenvroeg
@wimjo: Heel veel sterkte @ceilo: ik loop sinds 2 maanden bij de gyn. Heb een aantal onderzoeken gehad (en man ook) en daar is niks uitgekomen, alles is goed. Vervolgens heb ik 3 weken geleden een kijkoperatie gehad en dat was ook helemaal goed. Nu moet ik voor het eerst sinds de operatie weer naar de gyn. Ben benieuwd wat hij wil. Kan zo zijn dat hij nog meer onderzoeken wil en het kan ook zo zijn dat we het eerst nog maar eens een half jaar zelf moeten gaan proberen. Vandaar dat ik wel wil weten of ik dan woensdag een positieve zwangerschaptest heb.
pff spannenddd.... ik hoop t voor je hoor!! morgen wel gelijk posten he als je getest hebt.... ikkom zeker ff kijken!
owja,dat wist ik ook wel... had t geloof ik al gelezen toen ,maarja ben afgelopen tijd niet echtm eer actief geweest hier,dus was me even ontschoten! hoop dat je posi test en de gyn kan verrassen!!
goedemiddag allemaal ik ben weer even bijgelezen, gefeliciteerd aan de roze dames en voor de rode dames hoop ik veel roze volgende maand en voor de toekomstige testers ook veel roze volgens mij is mijn ei vrijdag gepasseerd, en toen waren we uit dus niet geklust, wel donderdag en gisteren voor alle zekerheid (en ook omdat we gewoon zin hadden) ook - maar ja ik verwacht dus niet zo heel veel van deze ronde vorige ronde, toen ik me nog niet hier had aangesloten, dachten we dat het wel raak was: 4 dagen overtijd, heel erg moe, krampjes... ach we zien wel, we zijn niet heel erg gehaast, alhoewel...mijn man heeft onze foto's waaronder de zwanger - en babyfoto's op een harde schijf gezet en we kunnen die nu op de televisie bekijken, en dat hebben we gisteren gedaan - tja dat roept heel wat herinneringen en gevoelens op enfin nu aftellen tot de NOD, die periode lijkt nog zooooooo lang hé
Hoi dames.. In principe had ik vanmorgen ongesteld wakker moeten worden (dit gebeurd 9 vd 10 keer).. Niet dus.. Snel naar de drogist, testjes gehaald, maar helaas... Niks! Zul je net zien dat mijn cyclus juist nu een loopje met me neemt.. Dat het nu dan maar door mag zetten naar rood, dan kunnen we weer opnieuw beginnen... Zucht! Liefs..