ik spiek hier even mee, ik verwacht mn nod op 8-7 (t is nogaal irri met zo een onregelmatige cyclus) maar heb pos ovutest rond 24 juni
jingle : gefeliciteerd! Geniet ervan! Ceilo: zeer mooie test! Dit moet toch de goed kant op gaan? Ik hoop het zo voor jullie! En wat lees ik nu? ook al een echo gehad!?!? Dit moet goedkomen hoor, ik duim voor jullie!!! hier: kom net van de wc en het eerste rood gezien.... Ik voel me wel verdrietig want dan betekend dat mijn nieuwe NOD 1 augustus wordt....en dat zou ook de maand zijn waarin ik uitgerekend was....en dat vind ik nu zo niet leuk. En ik hoop zo erg dat ik dan weer op rolze mag...dus Ceilo, probeer die test eens uit dan wil ik er eventueel ook wat van je overnemen. Fijne dag allemaal, groetjes!
@jolan, veel sterkte meid! snap dat je het graag eerder had gewild maar ik hoop dat je in augustus op roze mag!
@ego... ik zit mezelf gek te maken, het is nog veel te vroeg om ook maar iets te kunnen voelen, maar ik voel al vanalles ik had vrijdagmiddag posi ovutest, zaterdag was deze weer nega. maar goed, ei komt 12-48 uur na je posi ovutest (uitzonderingen daar gelaten), zaterdag begonnen mn boobs al licht te irriteren, maar sinds zondag weer gewoon "normaal" zoals ze altijd beginnen op 3 of 4 dpo. gister begonnen de krampen in baarmoeder alweer, die "normaal" ook 3 of 4 dpo beginnen nu vandaag is daar pijn in mn onderrug bij gekomen, dit heb ik normaal alleen wel eens met ongi en verder eigenlijk niet. ik kan in geen enkele houding zitten waardoor t minder wordt, dus dan maar rechtop in mn stoel in de hoop dat t over gaat. ook had ik vanmorgen ongeveer een uur lang zo'n kietelend gevoel (van binnenuit dus) onder mn navel, en nu 's middags is dat heel af en toe nog wel eens. nu heb ik vaak last van mn darmen, maar dit heb ik nog nooit gemaakt dat gekriebel. daarnaast is normaal altijd mn afscheiding na vruchtbare dagen korrelig, maar nu is t meer beetje gelig romig? heb t gevoel dat t er zo uitloopt nu heb ik sowieso altijd een inlegkruisje in, want door een kleine ingreep jaren geleden heb ik standaard meer last van afscheiding gedurende de dag. ik bedoel, kan toch niet dat ik nu al iets kan voelen van een evt innesteling? zit mezelf helemaal gek te maken, ik weet t blegh, *stupid me* sorry meiden, moest t ff kwijt...nog eventjes geduld hebben...en proberen er niet zoveel over na te denken.... @marjolein, ik hoop natuurlijk voor je dat t bij jou wel iets betekent, maar probeer er ook rekening mee te houden dat wat je voelt "normaal" is in je cyclus, en dat het vorige ronde "toeval" kan zijn geweest dat er toch iets heeft gezeten... ik voel ook vanalles sinds we bezig zijn, daarvoor nooit zoveel gevoeld, maarja, nu zijn we ermee bezig en voel je alles in je lijf... maar nogmaals, hoop natuurlijk dat t bij jou wel iets betekent!
@babyfotograaf: vervelend he al die klachten en je weet gewoon niet of het iets betekend. Het is denk ik echt nog wel te vroeg om al een innesteling te zijn. Veel sterkte op het wachtbankje en knuf.
Ik ga morgen toch voor de zekerheid testen omdat ik morgen voor een röntgen foto van me nieren moet dus heb ik liever zekerheid.. Ben nog niey bewust bezig met kids maar heb deze maand toch aantal klachten die ik niet kan verklaren.. Zal uiteraard wel negatief zijn maarja jr kan het maar beter zeker weyen en is het zo dan is het meer dan welkom!
Ik sta nu ook op de NOD-lijst, maar het is 2e ronde, 1e kindje. (1e ronde was ik zwanger maar werd het een MA). Nu ga ik voor de 2e ronde! Kan iemand me uitleggen hoe het werkt? Moet je zelf die lijst knippen en plakken? Of kan iemand het voor me doen? Bedankt!!!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012 ♥ 30. Juni(1) Troelaa (6e ronde, 4e na mk, 1e kindje) 1. (8) Gesien (16e ronde, 1e kindje) Jolan0 (6e ronde na mk, 2e kindje) Kaatje (2e ronde, 2e kindje) moontje77 ( 9de ronde 5e kindje) Missiej (14e ronde (3mk's) 2e kindje) Flexi (3e ronde, 1e kindje) riantje1987 (4e ronde, 1e kindje) Miepjemiep (4e ronde, 1e kindje) 2. (3) Channie32 (18e ronde, 3e kindje) Mamavand(12e ronde, 2e kindje na 2 mk laatste mk betrof partiele mola zwangerschap) podiki25 (9e ronde, 1e kindje) 3. (4) Riza (3e ronde, 1e kindje) Naliey (55e ronde- 9e na mk, 1e kindje) NiMou (2e ronde, 1e kindje) Xdanielle (4e ronde, 2de kindje) 4. (3) Shinie (4e ronde, 1e kindje) Katjuh (1e ronde, 2e kindje) Doost1985 (2e ronde, 2e kindje) 5. (3) Molly27 (14e ronde, 1e kindje, mmm) Romaira (10e ronde, 2e kindje) Ricmar94 (2e ronde, 2e kindje) 6. (6) Ceilo (3e ronde,3e kindje) 2xtantein1week (2e ronde, 1e kindje) Mariekske (8e ronde, 2e kindje) Cmvmens (1e ronde, 3e kindje) Fengari (3e ronde, 1e kindje) Jingle (2e ronde, 1e kindje) 7. (5) Noppie87 (4e ronde, 1e kindje) SunFlower85 (3e ronde, 1e kindje) L1980 (5e ronde, 1e kindje) Wimjo (1e ronde, 2e kindje) Linnepinna (4e ronde, 1e kindje) 8. (4) Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) klein chrisje (2e kindje) linssiejj (1e ronde, 1e kindje) marjoleinART (2e ronde, 1e kindje) 9. (2) Nonma (5e ronde, 1e kindje) Sjee (1e ronde,2e kindje na vmk+pauze) 10. (5) Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) Mommy2010Tony (3e ronde ,2e kindje) 3Kats (2e ronde, 2e kindje) Jufaman81 (19e ronde, 1e kindje) Bloemmm (3e ronde, 2e kindje) 11. (2) Filifjonka (1e ronde, 3e kindje) monica076(1e ronde, 2e kindje) 12. (4) Liza28 (1e ronde, 1e kindje) Mart (1e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (6e ronde, 3e kindje) RHR1985 (10e ronde, 1e kindje) 13. (4) Amandie (1e ronde, 1e kindje) geranium32 (5e ronde, 1e kindje) babyfotograaf (3e ronde, 1e kindje) Loesje6 (2e ronde, 1e kindje) 14.(1) SannevH (3e ronde, 1e kindje) 15. (3) SweetMiekie (2e ronde, 2e kindje) GwoonAn (2e ronde 1e kindje) Ynte (4e ronde 3e kindje) Illegaaltjes: 16. (1) AnaB (5e ronde,1e kindje) 23. (2) Orchideetje (6e ronde, 2e kindje) Maybe (23e ronde, 3e kindje) Datumloos: (1) Grumpy 6e ronde (1e na mk), 1e kindje) Totaal: 62 4 zwanger, 10 ongesteld, vlindertje, 4 MMM, 2 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
heb het even voor je gedaan. Maar het is echt heel makkelijk. Je zoekt de meest recente lijst op en die selecteer je. Dan knip je hem en dan plak je hem vervolgens in een nieuw bericht en kan je dingen aanpassen (niet kiezen voor de snelle reactie knop, maar voor meer opties).
@molly, bedankt! Ik ga het volgende keer proberen! En hoe reageer je met een stukje tekst van een ander in je bericht?