Gisteravond was voor mij echt niet zo leuk. Dubbelgevouwen in bed gelegen van de buikpijn. Niet alleen in mn onderbuik, maar ook wat meer boven in, niet te houwen. Vorige maand had ik ook ineens pijn in mn hele buik, en toen kwam er bloed Naar een tijd heb ik 2 paracemol genomen en gelukkig toch nog in slaap gevallen. Was ik wel aan toe! Vandaag 14 DPO. Mn afscheiding leek vanmorgen iets geler, dus ik hoop niet dat dat doorzet naar buin.. Iig heeeeel spannend!
aaawh.... jeetje!! vervelend!!! gelukkig toch nog in slaap gevallen...... en weg met die rare afscheiding van je! We willen roze!!!
me ♥ cb Bekijk bijlage 257695 en niet eens met de eerste ochtendurine ik ga nu gewoon geduldig afwachten..... Bah wat een drama.... f*Cking kl*te testen!!:x
Dames... al weer vroeg van stok hiero hahah.. voor ik alles glad heb is de halve dag al om.. Ceilo.. dat is duidelijk..alvst een gefeliciteerd.. Ik dacht ach waarom niet.. ga toch s testen..had ik het nu maar nooit gedaan, word er alleen maar onzeker door.. k zie hier een heeeeel vaag streepje.. weet niet of jullie m zien.. krijg m niet duidelijk op de foto namelijk..ach 4 dgn nod.. toch mar vanaf nu elke morge dnek een test haha eerst bestelle zo
goed dat je er nog een cb tegen aan hebt gegooid Ceilo! Moet toch een opluchting zijn voor je op dit moment! Voor alle lieve berichtjes: dank jullie wel! Doet me goed! Groetjes!
Tanx meiden, het is echt heerlijk je verhaal hier ff kwijt te kunnen en met mensen te praten die begrijpen wat er in je om gaat! Blij met jullie! Ja, heb nu wel buikpijn, maar niet zo erg.. In mn onderbuik en boven in, het lijken wel mn spieren ofzo.. Mn LF wisselt. Mn ei was vroeg deze maand, waardoor mn NOD ook mischien wel eerder is. Hier ff het rijtje van mn LF afgelopen cyclussen: 17-19-14-15-?
Oke dat is wel heel verschillend elke keer. Ben benieuwd naar deze ronde, klinkt wel spannend Hopelijk word je niet ongi maar zijn de krampjes ergens anders van
Eerst effe gauw testjes bijbesteld haha.. ben zo'n angsthaas dat k ze niet hier in drogist ga kopen... iedereen kent elkaar hier.. dus dat word anders gelijk mouwen van iedereen