kheb de kids net opgehaald van een kinderfeestje...... ze moeten zo nog eten,maar ik ben weer s zooo misselijk :S kheb dus geen honger..... VL is er niet met eten,dus wat ga ik ze voorschotelen.... KHEB NOG GEEEEN IDEE!!
Hier word het gewoon makkelijk met eten. Koude aardappelsalade en xxl schnitzel Heb ook nog groente of sla maar denk niet dat we dat op gaan krijgen hahaha.
Hen30sep: (voorzichtig) gefeliciteerd meid! Geniet ervan! En ook van je taart, leuke manier om te vertellen hoor! Laat je hem hier ook nog even zien? groetjes!
vind ik normaal wel lekker,moet dr nu nie aan denken maar nou de oudste komt net binnen of we nie even een lekker broodje bij Bakker Bart kunnen gaan halen..... vind ik nog niet zo heel slecht idee eigenlijk hgahaha
K doe denk pizza dr in schuivee.. met dit warme weer.. pff geen zin ff in aardappels... ach pizza.. is ook nog wel gezond
Ik vind een taart maken trouwens erg leuk! Ga dat denk ik ook doen, als het een keertje raak is... Of cupcakes, ook leuk..!
cupcakes met gekleurde muisjes is ook veel leuker dan beschuit met muisjes. Ga ik ook doen, mocht het er nog eens van komen
Hey meiden, sluit me hier ff aan. Ik geloof dat ik 10 juli mijn NOD heb. 20 juni spiraal verwijderd en ovutesten gaan gebruiken. Toen posi ovutest op de 26e. Genoeg geklust en nu wachten...
Ik hoop t ook! mJaa denk het niet. Ga dan aankomende ronde tempen en mn laatste ovu testen gebruiken. Klussen om de dag vanaf dat ik van de ongi af ben, meer kunnen we toch niet doen.
en of mijn meissie goeie ideetjes heeft.... kben alleen een beetje stom geweest..... Bekijk bijlage 257797
khoop t zo voor je meis..... echt!! wij hebben maarzo een beetje in de rondte ge***** zonder verder nix.... *pakt even dr juni-liijst van dr eigen site drbij* 6/6 7/6 13/6 14/6 ? 18/6 20/6 22/6 23/6 25/6 30/6 kvond eigenlijk dat we nog weinig gesext hadden