NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door loes1990, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    ach, nu mag het nog net. Heel in het begin heb je nog geen bloedband. Hoop dat je er van genoten hebt, voor zo'n laatste keer.

jij hoeft er geen rekening mee te houden. Jullie doen het uit jullie zelf al vaak genoeg;)

2. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    eigenlijk eet ik tijdens een zwangerschap hetzelfde als dat ik normaal eet hoor.... khou dr wel rekening mee,maar ga dr echt nie een heleboel voor laten ;)

maar ik had dit al besteld voordat ik er uberhaupt denken aan had gedaan......,maar hij smaakt me wel :D

3. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waaah! super! Gefeliciteerd!!!

4. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Nou weet je in dec toen ik zwanger was geworden toen hadden we miss hooguit 5x geklust ahaha en ik was zwanger. Drukke maand, hard werken veel shoppen en slapen :p ahahaha

mJaa je moet maar net op het goede moment klussen ;)

5. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ja.misschien als je je koppie er niet zoveel bij hebt....

en kmoest laatst lachen.... kennisje van me die vertelde EN IK WEET NIE OF T WAAR IS HOOR dat mannen met een grotere(langere) P. sneller iemand bezwangeren omdat ze er verder inschieten,... :(

Nouja kan me er wel iets bij voorstellen hoor,bij mn ex duurde t eeuwn voor ik zwanger was *gniffel* en kijk nu :p:p

6. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ja, maar mensen geloven daar niet in ;)
    Of het was puur toeval.

Over het laatste stukje wat je typt, geeeeeen idee!!

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
  8. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    bij mij nog geen enkel teken van ongesteldheid.. had gister wat ongi pijn dus dacht dat ik vandaag zou worden (dit is ook mijn nod dag, banner klopt niet) maar nu zijn die ongi krampen weer weg en nog geen bloed te zien.. vanochtend ook testje gedaan kruidvat 2 st. 5 eu maar was negatief. ik wacht het rustig af en als ik het vrijdag nog niet ben waag ik toch nog een testje.. spannendd

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

10. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Spannend!

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
  12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ga voor je duimen!! :)

13. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    dankjewel! heb vorige week vrijdag 27-6 een scherpe steek in mijn schede/baarmoedermond gevoeld net alsof er keihard aan getrokken werd dus vandaar dat ik ook wat onzeker ben, en het is mijn eerste menstruatie na mijn hysteroscopie dus ook weer spannend.. hebben er meerdere deze pijn gevoeld? zou het innesteling kunnen zijn? het was ook echt een 6 dgn na mijn ovulatie zo gek...

15. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooi Linsiejj gefeliciteerd!! :D

16. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Hey romy

Wat jij voelde is een grote kans van inestelen dat heb ik ook gehad bi mijn eerste zw, en ja hoor week erna heb ik getest na die pijn en zwaar positief;)... Heb immers geen bloedingen erbij gehad wat je wel is hoort...

Duimen maar
    Liefs kay

17. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey kay oh jeetje nu word het wel heel spannend.. ik probeer mezelf niet gek te maken maar toch ben je er wel constant mee bezig. zeker omdat ik dit nooit eerder heb gevoeld. heb ook last van erg witte afscheiding dat hoor je ook altijd vaak. verder heb ik nog wel wat meer klachten zoals moeheid, slecht slapen, veel hoofdpijn, rugpijn, wisselend eetpatroon (soms trek en dan alles eten wat los en vast zit!) en soms weer geen trek.. stiekem hoop ik wel dat het raak is hoor ook al zijn we wel met de voorrondes bezig (medische onderzoeken ivm baarmoederafwijking) maar nog niet bewust bezig met kinderen.. wanneer zou ik het beste weer kunnen testen denken jullie?

18. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ kay jij testte een week erna.. as vrijdag is het een week geleden. als k dan nog niet ongi ben ga k weer een testje wagen. moet ook meer plassen als normaal trouwens. pffff moet mezelf niet zo gek maken haha maarja vrouwen... gelukkig begrijpen we elkaar allemaal..;)

19. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    rOmy jou verhaal had zo de mijne kunnen zijn, vandaag ontzetttttende steek gevoeld in me baarmoeder!! en linkerlies ik moest even pas op de plaatst nemen!! Ook wel wat wit creamy afscheiding en verder alleen rugpijn dus niet echt veel sympthomen maar die had ik bij de eerste ook niet
    maar me ei was wel al de 22-23ste dus misschien dat het een opkomende ongesteld is van mij, want ik heb gisteren negatief getest :( laten we hopen dat we beide snel op positief staan

20. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Denk ff lekker douche, maar jeetje heb het er nog warmer van gekregen. Maar goed ik zit klaar voor GTST, ff verstand op 0.

Heb trouwens besloten om morgen NIET te gaan testen :) Wacht ff tot het bloeden/oudbloed gestopt is, of miss zet het wel door en dan ga ik nog ff testen. Als ik morgen weer een streepje plas heb ik toch nog geen duidelijkheid.

Deel Deze Pagina