NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door loes1990, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    troelaa... wanneer gaan we samen weer testen??? hahaha

2. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Missiej: Uuhh zondag of maandag ;) ga je dat volhouden, hihi!

3. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    uuuh geen idee... heb hier een drammend mannetje in huis hahaha.

4. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Nee, ik heb geen idee, wil pas testen als het bloed niet doorzet en binnen nu en HEEEL snel stopt ;)

5. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    oke oke... ben benieuwd troelaa... ik wacht het liefst zo lang mogelijk.. nouja ik hoop dat ongie gauw doorkomt... want geloven in zws doe k niet ... maar stom dat je toch ergens blijft hopen he???

6. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Linsiejj@ duidelijk genoeg!! alvast gefeliciteerd:D

7. Sjee

Sjee Actief lid

26 jun 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Linssiejj! Gefeliciteerd!! Geniet ervan!

Ik wil zaterdag (3dgn voor nod) ff testen.. Ik ben vandaag jarig maar vier dit zaterdag.. Ik doe gewoon een drankje als ik niet positief test.. Test ik wel positief dan ga ik me in allerlei rare bochten wringen om mijn vrienden en vriendinnen voor de gek te houden!!

8. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Jij ook hen30sep!!!:)

@sjee gefeliciteerd met je verjaardag! Spannend zaterdag testen.. Ik heb ook twee verjaardagen dit weekend, voordeel is ik drink nooit haha dus valt dan niet op. Je kunt natuurlijk zeggen dat je antibiotica ofzo hebt voor blaasonsteking:p

9. Sjee

Sjee Actief lid

26 jun 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Ja dat zal hem dan waarschijnlijk wel worden als het positief zou zijn. Heb nu tetters die vervelend aanvoelen maar goed... Het ligt zo dichtr bij elkaar, ongi-pijnen of vroege zwangerschap..

Liefs

10. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
  11. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

spannund!!!

12. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

ik had dat geloofik ook zon 6/7 dagen nadat ik buikpijn(ei) had gehad:D

13. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0

Hihihi dank je :) !! Bijzonder he , die stabiele temperatuur !

14. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
  15. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    dat heb ik ook echt duidelijk gehad. Maar of het bij mij wat betekent weet ik niet. Heb echt zo'n gevoel dat ik zwanger ben, maar als de ongi komt is het ook goed. Ben voor het eerst sinds een jaar er erg rustig onder en hoop dart dat de aankomende maanden ook zo blijft

16. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oehh nu word het nog spannender! Ben net lekker wezen sporten even om mijn gedachten te verzetten. Voel ook elke x van die kleine steekjes in mijn buik is niet pijnlijk ofzo maar je voelt ze wel.. maar dus na het sporten lekker gedouched maar dus nog niks te bekennen alleen maar afscheiding.. wat k vandaag wel opeens had was trek in yoghurt terwijl ik dat nooit eet maar vond het zo lekker zat al bij mezelf te denken: morgen ga ik bakken vol halen!! Haha heel stom.. zat trouwens terug te denken ik heb me 1 dag echt heel naar gevoeld rugpijn, buikpijn en zoo moe en misselijk..maarja wachten , wachten en nog eens wachten;)

17. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend molly! Ik duim voor je!!:D

18. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid

Hay meis

Ja ik kreeg 4 januarie die behoorlijke pijn en die dag ervoor was mijn nod, en 14 jan 2012 test gedaan en na positief;)...
    Toch maar beetje hopen ondanks alle testen..

Wat houd dat precies in wat je hebt?

19. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey kaytjuh,
    ooh hihi spannend hoor ik heb mezelf voorgenomen te wachten tot vrijdag en dan weer te testen, dan is het precies een week nadat ik die steken gevoeld heb. Ik heb een dubbele baarmoeder, dubbele baarmoedermond en 2 vagina's (mijn vagina zit een tussenschot tussen). Kan er wel zwanger mee worden hoor maar heb wel meer kans op vroeggeboorten, miskramen, stuitliggingen dus echt een onbezorgde zwangerschap zal ik niet echt krijgen daar heb ik mezelf al op ingesteld. Dit is ontdekt toen ik 17 was (naja ontdekt, ze dachten toen dat k alleen een tussenschot in mijn vagina en baarmoeder had, maar dat ik alles dubbel heb hebben ze sinds 18-6 definitief geconstateerd.. maar op m'n verhaal af te maken; 17 ontdekt en ik moest terugkomen 1-2 jr. van tevoren wanneer ik zwanger wilde worden. heb dit dus gedaan en zit nu dus in de medische molen. vandaag een echo gehad van mijn nieren om te zien of ik een nier heb (dit komt vaak voor bij deze bm afwijking) maar krijg hier pas 12 juli de uitslag van. Liep ook bij de internist ivm bloedstollingsziekte wat in mijn familie voorkomt (zus heeft het, is ontdekt nadat ze miskraam op miskraam kreeg). dit is gelukkig sinds vandaag afgerond, ik heb die bloedstollingsziekte niet dus dat is weer een opluchting. hij heeft wel ontdekt al eerder dat mijn foliumzuurgehalte veeel te laag is dus slik nu al foliumzuur 5 mg 1x dgs, mag dit nu afbouwen naar 1x pweek en daarna als het potje op is mag k overstappen op die gewoon bij de drogist te verkrijgen is 0,5 mg maar hier moet k mee doorgaan tot 8 wkn na de bevruchting als k zwanger ben. hoop zo dat er nu een einde komt aan de medische molen want het brengt zoveel emoties en spanningen met zich mee. weet dat ik het niet voor niks doe en voor later me kleine wondertje(s) dus moet wel even.. lang verhaal maar nu weet je precies hoe het zit ;)

20. Sjee

Sjee Actief lid

26 jun 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Romy,

Das een heftig verhaal!! Maar wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen over de bloedstollingsziekte!
    Het zal inderdaad niet zomaar gaan bij je maar neemt zeker niet weg dat het niet kan!! En het is je gegund ook!!

Liefs,

Deel Deze Pagina