♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012 ♥ 30. Juni(1) Troelaa (6e ronde, 4e na mk, 1e kindje) 1. (8) Gesien (16e ronde, 1e kindje) Jolan0 (6e ronde na mk, 2e kindje) Kaatje (2e ronde, 2e kindje) moontje77 ( 9de ronde 5e kindje) Missiej (14e ronde (3mk's) 2e kindje) Flexi (3e ronde, 1e kindje) riantje1987 (4e ronde, 1e kindje) Miepjemiep (4e ronde, 1e kindje) 2. (3) Channie32 (18e ronde, 3e kindje) Mamavand(12e ronde, 2e kindje na 2 mk laatste mk betrof partiele mola zwangerschap) podiki25 (9e ronde, 1e kindje) 3. (4) Riza (3e ronde, 1e kindje) Naliey (55e ronde- 9e na mk, 1e kindje) NiMou (2e ronde, 1e kindje) Xdanielle (4e ronde, 2de kindje) 4. (3) Shinie (4e ronde, 1e kindje) Katjuh (1e ronde, 2e kindje) Doost1985 (2e ronde, 2e kindje) 5. (2) Romaira (10e ronde, 2e kindje) Ricmar94 (2e ronde, 2e kindje) 6. (6) Ceilo (3e ronde,3e kindje) 2xtantein1week (2e ronde, 1e kindje) Mariekske (8e ronde, 2e kindje) Cmvmens (1e ronde, 3e kindje) Fengari (3e ronde, 1e kindje) Jingle (2e ronde, 1e kindje) 7. (7) Noppie87 (4e ronde, 1e kindje) SunFlower85 (3e ronde, 1e kindje) L1980 (5e ronde, 1e kindje) Wimjo (1e ronde, 2e kindje) Linnepinna (4e ronde, 1e kindje) imrw (4e ronde, 1e kindje) Molly27 (14e ronde, 1e kindje, mmm) 8. (6) Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) klein chrisje (3e kindje) linssiejj (1e ronde, 1e kindje) marjoleinART (2e ronde, 1e kindje) hen30sep (3e ronde, 4e kindje) Gunny (3e ronde, 1e kindje) 9. (3) Nonma (5e ronde, 1e kindje) Sjee (1e ronde,2e kindje na vmk+pauze) clijntje (17e ronde ,1e kindje) 10. (5) Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) Mommy2010Tony (3e ronde ,2e kindje) 3Kats (2e ronde, 2e kindje) Jufaman81 (19e ronde, 1e kindje) Bloemmm (3e ronde, 2e kindje) 11. (2) Filifjonka (1e ronde, 3e kindje) monica076(1e ronde, 2e kindje) 12. (4) Liza28 (1e ronde, 1e kindje) Mart (1e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (6e ronde, 3e kindje) RHR1985 (10e ronde, 1e kindje) 13. (4) Amandie (1e ronde, 1e kindje) geranium32 (5e ronde, 1e kindje) babyfotograaf (3e ronde, 1e kindje) Loesje6 (2e ronde, 1e kindje) 14.(1) SannevH (3e ronde, 1e kindje) 15. (5) SweetMiekie (2e ronde, 2e kindje) GwoonAn (2e ronde 1e kindje) Ynte (4e ronde 3e kindje) Cmvmens (1e ronde, 3e kindje) Jocie78 (1e ronde, 1e kindje) Illegaaltjes: 16. (1) AnaB (5e ronde,1e kindje) 23. (2) Orchideetje (6e ronde, 2e kindje) Maybe (23e ronde, 3e kindje) Datumloos: (1) Grumpy 6e ronde (1e na mk), 1e kindje) Totaal: 67 6 zwanger, 15 ongesteld, vlindertje, 4 MMM, 3 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven ---------------------------------------------------------------------------
Hoi hoi dames helaas ik ga op naar ronde 19 pfff baal wel maar ben er ook een beetje klaar mee..heb een pendel voor juli en aug dus wie weet mag het een deze mnden raak zijn we duimen maar weer.. Andere meiden allemaal op rosé gaan hè sucses liefs
hier ben ik dus weer hihi! de testen zien er een stuk meer belovender uit dan vorige keer ik heb er een goed gevoel over meid! zal nog steeds blijven duimen! x
hoi, ik zit ook op het wachtbankje. Inmiddels al over de 40 dagen, maar mijn cyclussen zijn altijd erg onregelmatig. Maar de hoop begint nu wel te stijgen......... Zou het raak zijn..... Ik heb een week terug nog negatief getest.
Mariekske@ gefeliciteerd. HIer@ ff later opd e dag.. haha druk bezig.. en wat een warmte gister mannetje verrast.. wat zegt hij... eigenlijk had ik het al door Ons zoontje begon onder t avondeten over als er nog een broertje komt dan mag tie bij mij op de kamer. hahaha dus ik zei zonder na te denke(want ik had t erg warm) pff wat warm binnen joh.. beetje dom misschien maar hij zei toen wist ik het zeker hahah hij vond de taart wel helemaal super!! hahaha ik probeer nog foto's te melden
k had m s middags gesmst, hoop dat je op tijd thuis bent, vanavond krijg je een verrassing. toen de oudste over een broertje begon, toen viel voor hem t kwartje hahaha... ach.. t was wel heel geweldig.. en hij is er zooo blij mee
Een aantal deelnemers van zwangerschapspagina kunnen dit. Je moet dat wat persoonlijke gegevens achterlaten (de één vraagt meer dan de andere) en dan kijkt diegene voor je wat er uit komt. Ik heb het 4 keer laten doen (bij verschillende mensen) en allemaal dachten ze afgelopen december. Ze zijn bij mij dus niet uitgekomen. Het staat op het forum bij alle onderwerpen ergens onder aan, onder "diversen". Als je het wilt laten doen moet je goed opletten ze hebben de regels namelijk nogal veranderd sinds ik het heb laten doen. De meiden die willen pendelen werden namelijk helemaal gek van de verzoeken.
ja raar is dat he, een week voor ik ongi moest worden was ik ook zo nerveus en dacht ik ook maar ohh het zal tog niet... en dan naderd de datum en ben er best rustig onder haha... je kan idd beter denken ik zie het wel... dan komt het daarlijk ineens terwijl je wat anders had gedacht...
Nou vandaag bij de gyn geweest voor mijn klachten en vertelt van de test. Zegt ie, ja als een pos test hebt dan ik niets aan je klachten doen... Maar goed, echo zag er goed uit, heel dik slijmvlies wat op een zwangerschap duidt. Vanmiddag nog een digitale cd test gedaan, en meteen duidelijkheid. Eerste maand zit er dus op @ babyfotograaf, blijf duimen enne hopen !!!
Hahah.. ja vond t ook super leuk, en hij ook die chocolaatjes staat op baby girl/ baby boy maar dat zie j eniet