Ja aan de ene kant denk ik kan wel bellen en vragen, maar kan ook ff zelf deze week afwachten en dan testen en blijft het zo dat ik dan maandag ff bel.
Kan morgen soieso niet naar de dokter. Zijn er maar een halve dag bij ons op vrijdag. Dus word het als nog maandag
Ik woon in de hoofdstad van NB, ahaha. Zal het je sterker vertellen. In 1,5jaar tijd 4x bij de HA geweest en nog nooit me eigen HA gezien
Mag ik ook op de lijst. Een NOD heb ik niet, maar wel ergens de komende week. Ik hoop echt dat ik zwanger ben. Zo niet, dan moet het pas over een paar dagen doorbreken, want zaterdag ga ik naar de sauna.......... Hen30sep, wat een mooie taart!! Pendelen, ik zal zo eens de regels lezen.
Hier is ze er altijd, en als zij er niet is, dan zijn er wel 10 anderen Heb de afgelopen ehmm,.. 4 jaar,. 1 keer een andere gehad ivm vakantie. Spreek mijn HA toch wel regelmatig..
Ik heb 4jaar in een dorp gewoond en ook daar was de HA er amper en nu woon ik weer in de stad en hier ook het zelfde gezeik, haha. Gelukkig ga en hoef ik niet zo vaak naar de HA
Ik heb er 2! en ze zijn er beide nooit, of met vakantie of ze hebben het druk, dus kreeg elke keer een andere. Maar ik ga dus gewoon het weekend afwachten
yeaay! ja blijven duimen hoor!! ik ga van t weekend denk ik weer testen met kv2v5 om t verschil t ekijken.... kben toch nog wel heel onzeker hoor
troela-la-la-la-lalalalalaaaa!!! truttebol ow ik ben ff buiten.... ga ff bij VL zitten..... ff samen dssen en hij doet ff "smoken" pffff:x