Hey meiden, hele dag gewerkt dus zit hier weer ff alles terug te lezen.. mooie taart hensep30, erg leuk!! voor sommige meiden nog wat onzekere tijden waar ik tm gister ook nog inzat, zo spannend he je naderende NOD dag, veel succes meiden! ik zag ook dat ik nog niet op rood sta, wil iemand dit doen? vind stiekem toch wel jammer hoor dat het toch niet raak was maarja ook al zijn we met de voorrondes bezig de mmm, k kan er zwanger mee worden dus ik ga me maar richten op ons huisje waar we mee bezig zijn en dan als de tijd zover is.... en wachten hoe t nu gaat nu ik pil af ben eens zien of k ook zoveel klachten heb van het ontpillen. meiden wens jullie allemaal heel veel succes en voor de meiden die een roze test hebben: van harte gefeliciteerd!!
ik wou je kleuren in de lijst,maar zie je heel niet staan! kijk ik eroverheen of stond je er niet in?? wat waren je gegevens/nod??!
ik stond er nog niet in, r0my en ik sta op rood nog niet bewust bezig met kids in de voorronde, zit nu in de mmm. oja en vandaag ongi geworden,,
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012 ♥ 30. Juni(1) Troelaa (6e ronde, 4e na mk, 1e kindje) 1. (8) Gesien (16e ronde, 1e kindje) Jolan0 (6e ronde na mk, 2e kindje) Kaatje (2e ronde, 2e kindje) moontje77 ( 9de ronde 5e kindje) Missiej (14e ronde (3mk's) 2e kindje) Flexi (3e ronde, 1e kindje) riantje1987 (4e ronde, 1e kindje) Miepjemiep (4e ronde, 1e kindje) 2. (3) Channie32 (18e ronde, 3e kindje) Mamavand(12e ronde, 2e kindje na 2 mk laatste mk betrof partiele mola zwangerschap) podiki25 (9e ronde, 1e kindje) 3. (4) Riza (3e ronde, 1e kindje) Naliey (55e ronde- 9e na mk, 1e kindje) NiMou (2e ronde, 1e kindje) Xdanielle (4e ronde, 2de kindje) 4. (3) Shinie (4e ronde, 1e kindje) Katjuh (1e ronde, 2e kindje) Doost1985 (2e ronde, 2e kindje) 5. (3) Romaira (10e ronde, 2e kindje) Ricmar94 (2e ronde, 2e kindje) r0my (1e kindje) 6. (6) Ceilo (3e ronde,3e kindje) 2xtantein1week (2e ronde, 1e kindje) Mariekske (8e ronde, 2e kindje) Cmvmens (1e ronde, 3e kindje) Fengari (3e ronde, 1e kindje) Jingle (2e ronde, 1e kindje) 7. (7) Noppie87 (4e ronde, 1e kindje) SunFlower85 (3e ronde, 1e kindje) L1980 (5e ronde, 1e kindje) Wimjo (1e ronde, 2e kindje) Linnepinna (4e ronde, 1e kindje) imrw (4e ronde, 1e kindje) Molly27 (14e ronde, 1e kindje, mmm) 8. (6) Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) klein chrisje (3e kindje) linssiejj (1e ronde, 1e kindje) marjoleinART (2e ronde, 1e kindje) hen30sep (3e ronde, 4e kindje) Gunny (3e ronde, 1e kindje) 9. (3) Nonma (5e ronde, 1e kindje) Sjee (1e ronde,2e kindje na vmk+pauze) clijntje (17e ronde ,1e kindje) 10. (5) Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) Mommy2010Tony (3e ronde ,2e kindje) 3Kats (2e ronde, 2e kindje) Jufaman81 (19e ronde, 1e kindje) Bloemmm (3e ronde, 2e kindje) 11. (3) Filifjonka (1e ronde, 3e kindje) monica076(1e ronde, 2e kindje) Kim11 (20e ronde, 2e kindje) 12. (4) Liza28 (1e ronde, 1e kindje) Mart (1e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (6e ronde, 3e kindje) RHR1985 (10e ronde, 1e kindje) 13. (4) Amandie (1e ronde, 1e kindje) geranium32 (5e ronde, 1e kindje) babyfotograaf (3e ronde, 1e kindje) Loesje6 (2e ronde, 1e kindje) 14.(1) SannevH (3e ronde, 1e kindje) 15. (5) SweetMiekie (2e ronde, 2e kindje) GwoonAn (2e ronde 1e kindje) Ynte (4e ronde 3e kindje) Cmvmens (1e ronde, 3e kindje) Jocie78 (1e ronde, 1e kindje) Illegaaltjes: 16. (1) AnaB (5e ronde,1e kindje) 23. (2) Orchideetje (6e ronde, 2e kindje) Maybe (23e ronde, 3e kindje) Datumloos: (1) Grumpy 6e ronde (1e na mk), 1e kindje) Totaal: 69 7 zwanger, 16 ongesteld, vlindertje, 4 MMM, 3 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
Ik heb je erbij gezet,hopelijk goed zo ik ga mn bed maar eens opzoeken! slaaptrusten allemaal! enne als ik morgen kom gluren wil ik ROZE zien!!!
Zo die is wel duidelijk! Mag ik ook op de lijst? Ik denk uiterlijk vrijdag de 13e.... Hier nog aan het wachten.
Nou hier vanmorgen toch een testje gedaan. En voor mij is het wel duidelijk dat dit niks meer gaat worden Er staat wel een streepje maar wel lichter als dinsdag.
klein chrisje: gefeliciteerd met je verjaardag! Gezellige dag toegewenst! Linssie: mooie test hoor! Troelaa: jammer meid...ik ken het gevoel helaas... sterkte en kom maar gezellig bij ons op de lijst meekletsen! Gezellige dag allemaal! Groetjes!
zo meid de kleine meid naar de kapper (hard nodig) koffie drinken bij dinnetje...heerlijk. tot straks ! x
Als ik een cyclus van 28 dagen had deze maand zou het vandaag mijn NOD zijn. Maar ik ga er vanuit sinds de vorige cyclussen 33/34 dagen waren, ik pas volgende week mijn NOD zal hebben. Hopelijk komt hij niet door en heb ik een pos. test in handen!
@troela: wat erg meid! Ik hoop dat de ongi nu even goed doorzet en dan kan je vol goede moed door naar de volgende ronde. @hier: gister toen ik nog niet zo lang in bed lag werd ik wakker en ik was verschrikkelijk misselijk. Het hielp ook niet echt dat het nog zo warm was in de slaapkamer. Ben eruit gegaan en heb een half uurtje in de badkamer doorgebracht. Toen werd het gelukkig minder. Heb niet overgegeven, maar het scheelde niet veel. Stond echt te trillen op mijn benen. ben de hele week al een beetje misselijk, maar dan is het gewoon op de achtergrond. Kan ook ineens veel honger hebben, maar als ik dan iets eet zit ik heel snel vol. Denk dus eigenlijk gewoon dat ik zwanger ben. Maar ik durf niet te testen. Ik denk dat ik tot woensdag wacht (als ik het vol kan houden). Dat was de langste cyclus die ik gehad heb (35 dagen) en als ik dan nog niet ongi ben dan doe ik een test. Maar heb af en toe ook een uurtje buikpijn en dan denk ik dat mijn ongi wel komt.
Geweldig!! de mijne ook ligt ook wel aan welk merk die cassetes van sensitest vind ik waardeloos of op verkeerde moment gedaan.. pas na 15 minuten kwam heeeeeeeeel licht streepje gister vanmorgen de midstream.. en kwam heel snel
Troela@ pfff... wat waardeloos allemaal dit voor je. hopelijk heb je toch snel een "knaller" in handen..
he Troelaa dat is jammer ik las dat iemand pijn heeft thv het schaambot (klein chrisje dacht ik) ? ik heb daar sinds gisteren ook last van, en als ik me mijn zwangerschap van mijn jongste nog goed herinner (is alweer 7 jaar geleden, dus het lijkt bijna allemaal terug nieuw voor mij) had ik dat toen ook alleen heb ik pas een week geleden mijn ei gehad (ik denk op vrijdag 29 juni) en heb ik +/- 8 à 9 dagen te gaan tot mijn NOD - is die pijn dan nog niet wat vroeg om een mogelijks kwaaltje te zijn? of anders gezegd...vanaf wanneer voelden jullie iets?
Zojuist een KV test gedaan, helaas wit! Nog geen ongi verschijnsels.. Maar dat zal nog wel komen denk.. Ben bij mijn nod uitgegaan van 26 dagen, laatste twee maanden was deze 29 en 31 dagen.. Nog nooit zo lang gehad! Kleine hoop dat ik daardoor misschien nu te vroeg getest hebt.