♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012 ♥ 1. (6) Gesina (16e ronde, 1e kindje) Jolan0 (6e ronde na mk, 2e kindje) Kaatje (2e ronde, 2e kindje) moontje77 ( 9de ronde 5e kindje) Missiej (14e ronde (3mk's) 2e kindje) Flexi (3e ronde, 1e kindje) 2. (1) Channie32 (18e ronde, 3e kindje) 3. (3) Riza (3e ronde, 1e kindje) Naliey (55e ronde- 9e na mk, 1e kindje) NiMou (2e ronde, 1e kindje) 4. (1) Shinie (4e ronde, 1e kindje) 5. (4) Troelaa (6e ronde, 4e na mk, 1e kindje) Grieby (4e ronde, 4e kindje) Molly27 (14e ronde, 1e kindje, mmm) Romaira (10e ronde, 2e kindje) 6. (3) Ceilo (3e ronde,3e kindje) 2xtantein1week (2e ronde, 1e kindje) Mariekske (8e ronde, 2e kindje) 7. 8. (1) Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) 9. (1) Nonma (5e ronde, 1e kindje) 10. (4) Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) Kiwii (3e ronde, 1e kindje) Mommy2010Tony (3e ronde ,2e kindje) 3Kats (2e ronde, 2e kindje) 11. (1) Filifjonka (1e ronde, 3e kindje) 12. (2) Liza28 (1e ronde, 1e kindje) Mart (1e ronde, 1e kindje) 13. (1) wimjo (1e ronde, 2e kindje) 14. 15. (1) SweetMiekie (2e ronde, 2e kindje) Totaal: 29 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Willen jullie als er iets veranderd moet worden het in kleur doorgeven? OOK als je op de lijst wilt!
@kiwii dank je voor t erbij zetten ! @ marieske ....wat balen voor jullie zeg ! Zijn jullie al lang bezig ? @ troelaa jaaaaa daar lijkt t wel op he lekker joh ik zeg veeeel plezier meid haha
Alleen beetje jammer, dat ik al 2 dagen ziek op bed lig mJaa dr word gewoon geklust Wil me kans niet missen.
hier inmiddels ook met ovu testen begonnen maar slechts inieminie licht streepje te zien... na indrogen zelfs nog minder te zien :O
Hier ook eerst amper iets te zien en dan een dag wel en dan dag erna weer amper iets. maar hij was nu wel beter te zien al eerder.
Ladies, Het is hier misschien niet het goeie topic voor maar kan het allicht even vragen... Ik heb een 2-tal vraagjes : 1. Ovulatietesten : wanneer gebruik je die en hoe gaat dat in zijn werk... 2. Ik lees regelmatig dat meiden hun ei voelen aankomen of hun eisprong voelen..Nu is mijn vraag hoe kan je dat voelen? Wellicht voel ik het ook wel maar heb dan niet door dat het mn eisprong is...En als je hem voelt, heeft het dan nog nut om te klussen of ben je dan te laat.. Komende maand toch maar kijken of we wat gerichter kunnen klussen want deze maand was het maar een beetje op de gok aangezien het mijn eerste echte menstruatie was na pilgebruik...
Ovu testen gebruik je ongv vanaf dag 10 (ligt eraan wat je gemiddelde cyclus is) Zodra de T streep net zo donker of donkerder als de C streep is dan heb je binnen 48uur je eisprong. Dus dan moet je aan de klus Hier voel ik ook geen ei, dus gebruik daarom ook de ovu testen. En er word hier vanaf wanneer de ongi gestopt is om de dag geklust
@Troelaa : Bedankt voor je uitleg...Ik heb namelijk nog nooit ovulatietesten gebruik...Bij ons eerste kindje hebben we gewoon op de gok geklust laat maar zeggen...En na 4 maanden was het raak..Wij zitten nu pas in ronde 2 dus ik heb zoiets van we beginnen net..Maar mocht het na mijn zin te lang duren dan is het misschien wel handig om die testen in huis te hebben... Maar dat is misschien voor later...Eerst maar eens kijken hoe het deze maand gaat Ongesteldheid begint al wat minder te worden dus zodra die helemaal weg is gaan we weer lekker aan de klus Denk dat je dan de meeste kans heb als je om de dag klust....
Ik ga als deze op zijn ook gewoon lekker op de gok klussen. Om de dag en meer kun je toch niet doen. Ik vind het alleen wel fijn om te weten wanneer mijn NOD is, maar goed om daar elke maand geld aan uit te geven??
Marieske: Ik hoop dat de gyn wat voor je kunt doen. Ik duim voor je. Hier zijn de duiveltjes ( al hoe wel de prinsjes nu even) door gekomen. Eerder dan verwacht. Maar is niet erg hebben we nu eerder de kans om ervoor te gaan!!! Wie wil mijn NOD verschuiven naar de 9de? We gaan ervoor deze ronde...veel roze dames!!!
goedenmorgen dames, ik zit nog een beetje tussen wal en schip, gisteren wat bloed bij het afvegen en daarna wat bruin, vandaag vrij weining.... een jaar lang zonder pil is mijn cyclus tussen de 27 en 30 dagen en ongi is misschien 1 dag een beetje, maar zet altijd meteen door...en nu gaan we voor het eggie.... gaat mijn lichaam er meteen op reageren of zo? is je lichaam zo beinvloedbaar? pffff
Goeie morgen dames, Iedereen lekker geslapen na de nederlaag gisteraaf?? Ik kijk nooit voetbal maar ik zat gister met de 2e helft op t puntje van de bank hahahaha Ik heb nu weinig te vertellen over me cyclus want ik w8 op me ei.. Gister was me buik wel aan t rommelen maar of t me ei was of gewoon een buikgriepje ik weet t niet.. Gister ook geen tijd gehad om te klussen.. We waren met t voetbal niet thuis na t voetbal gingen we pas naar huis toe... Daarna gelijk naar bed gegaan omdat ik vandaag om 7uur moest beginnen...En ik had me slaap echt nodig Dan vanaaf maar Iemand nog plannen vandaag?? Ik ga zo me huissie doen, en om 3 uur weer gaan oppassen.. Net schappies gedaan.. Verder geen idee..
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012 ♥ 1. (6) Gesina (16e ronde, 1e kindje) Jolan0 (6e ronde na mk, 2e kindje) Kaatje (2e ronde, 2e kindje) moontje77 ( 9de ronde 5e kindje) Missiej (14e ronde (3mk's) 2e kindje) Flexi (3e ronde, 1e kindje) 2. (2) Channie32 (18e ronde, 3e kindje) GwoonAn (2e ronde 1e kindje) 3. (3) Riza (3e ronde, 1e kindje) Naliey (55e ronde- 9e na mk, 1e kindje) NiMou (2e ronde, 1e kindje) 4. (1) Shinie (4e ronde, 1e kindje) 5. (4) Troelaa (6e ronde, 4e na mk, 1e kindje) Grieby (4e ronde, 4e kindje) Molly27 (14e ronde, 1e kindje, mmm) Romaira (10e ronde, 2e kindje) 6. (3) Ceilo (3e ronde,3e kindje) 2xtantein1week (2e ronde, 1e kindje) Mariekske (8e ronde, 2e kindje) 7. 8. (1) Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) 9. (2) Nonma (5e ronde, 1e kindje) wimjo (1e ronde, 2e kindje) 10. (4) Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) Kiwii (3e ronde, 1e kindje) Mommy2010Tony (3e ronde ,2e kindje) 3Kats (2e ronde, 2e kindje) 11. (1) Filifjonka (1e ronde, 3e kindje) 12. (2) Liza28 (1e ronde, 1e kindje) Mart (1e ronde, 1e kindje) 13. (0) 14. 15. (1) SweetMiekie (2e ronde, 2e kindje) Illegaaltjes: 16. (1) AnaB (5e ronde,1e kindje) Totaal: 31 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Willen jullie als er iets veranderd moet worden het in kleur doorgeven? OOK als je op de lijst wilt! -------------------------------------------------------------------------------------------------------- WIMJO VERSCHOVEN NAAR DE 9E! AnaB erbijgezet als illegaaltje GwoonAn er ook bijopgechopt
verder heb ik eigenlijk niet bijgelezen.... dikke nederlaag voor nederland weer gisteren.... pfff zondag hebben we een bedrijfsfeestje van VL met BBQ en EK kijken Ned- Port... nou ik kom vooral niet oranje uitgedost zoals ze vroegen whahaha @ plannen voor vandaag: nu even nix.... bakkiekoffie en relaxen.... strax kindjes halen van school,overdragen aan vl en dan samen met moeders naar de pedicure ,daarna weer naar huis ssjezen en kindjes weer van school halen,vl moet nadat de kids naar school gebracht zijn werken en vanaaf eten we PIZZAAAAAAA
Goeiemorgen meiden! Ik kom gezellig mee kletsen! Vandaag ongi geworden, NOD 2 juli - 2e ronde 1e kindje!
Nou hier na 2 dagen ziek op bed te hebben gelegen, eindelijk aangekleed beneden. Heb eindelijke een heerlijke nacht gehad En vanmorgen alleen nog met keelpijn opgestaan. Maar daar heb ik vaker last van. Vanmorgen al een hoop in huis gedaan. Maar er moet nog een hoop gebeuren. Dus mijn plannen van vandaag zijn: Poetsen en ff naar de winkel.