@MrsWit helaas, is niet anders. @Elianora ik zie hem! Hopelijk loopt hij mooi op. Ik had vanmiddag een inimini puntje roze. En nu ook wat krampjes, denk dus dat ik morgen of dinsdag ongesteld ga worden
Meid, het ziet er hartstikke netjes uit, hoor! Precies zoals @michele25 zegt weet je niet wanneer de innesteling precies is geweest. Daarnaast vind ik dit helemaal geen gek streepje voor 11/12 dpo
Wat ontzettend jammer dat het een trieste afloop had.. Thanks voor je reactie.. nu duurt het wachten nog langer
Spannend weekje komt eraan! Ik heb sinds vandaag last van mn onderrug, steken in mn liezen en licht in mn hoofd bij opstaan van de bank etc..
Ha meiden. Gisteren ook een positieve ovulatietest gehad, loopt vandaag weer af. Wel gek, mn ovulatie is heel 'mild' deze maand. Meestal ben ik een dag van de leg qua krampen enz. Maar nu een paar krampjes in de buik en rug, voor de rest niets. Gek makend dat het lichaam altijd wel iets heeft waardoor dingen weer 'anders' zijn.
Hier nog steeds geen eisprong.. vorige maand zooo knaller gehad, en toen mochten we er nog niet voor gaan... en nu wil en nog niks... niet leuk!
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2020 ♡ ♡♡♡♡♡♡ 1 juli (2) Elianora - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sylva - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 2 juli (2) Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 7 Zwennie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 juli (2) Lola83 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 (2x mk en pauze) Mayson - 35 jaar - 2e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 2 4 juli (0) 5 juli (2) Michele25 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 Mamavanluki - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 6 juli (3) Nahlatje - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 Narcisje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 Ilse23 - 26 jaar - 2e Kindje - ronde 1 7 juli (2) Droomwens79 - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 (icsi) Mommytobe090818 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 8 juli (3) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Thyrza89 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 16 MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 9 juli (3) Ceresita - 42 jaar - 4e Kindje Appeltje2 - 39 jaar - 3e kindje - ronde 3 Sharona - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 (IUI) 10 juli (1) EerlijkeEva - 36 jaar - 3e kindje (eigenlijk vijfde) - ronde 1 11 juli (1) Kaatje87 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 (natuurlijke weg) 12 juli (0) 13 juli (2) Lindavvv - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Loveischocola - 35 jaar - 2e kindje *regenboogje* - ronde 1 14 juli (0) 15 juli (1) Deurstopper - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Onbekende datum (3) Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA Cobon - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 River87 - 32jaar -2e kindje -ronde 1 ♡ ♡♡♡♡♡♡ Totaal (27) Wachtend op de eisprong (11) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hmm, net een test gedaan. Ik denk 10 dpo, maar heb geen ovulatietesten gebruikt. Maar hartstikke negatief dus Ik ga pas vrijdag weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben..
Rond 18-19-20 juni denk ik.. dan ga ik af op vruchtbaar slijm, libido en daarna gevoelige borsten.. Maar ik ga volgende ronde met ovutesten beginnen.. ik wil het gewoon es zeker weten, iets gerichter mikken zeg maar