@Wensvooreenderde jammer zeg! Succes volgende ronde! @Lola83 misschien ben je nog wat vroeg? @michele25 ik heb t ook nog nooit ontdekt. Zou ook niet eens goed weten hoe t eruit moet zien. Heb ook nog nooit gevoeld naar de baarmoeder bijvoorbeeld. ik heb zondag mijn piek gehad op cd11 dus denk dat maandag mijn ei is geweest dus op cd12 dpo1 vandaag dus dpo7. Wat duurt wachten lang hè!
Huh, zondag je piek op cd11, dus maandag (cd12) je ei.... en dan ook cd12 1 dpo? Dat kan niet kloppen, hihi Dinsdag cd13 zal dan 1 dpo zijn geweest!
Ja dat denk ik. Hij sprint ongeveer 24 uur na piek dus ik dacht dan is maandag wel mijn ei. Echt bizar dat ik op 11 al mijn piek had. Normaal pas op 14 eigenlijk. Bijna dinsdag kan ook dpo1 zijn. Ik ben er niet zo goed in eigenlijk.
Dat springen op maandag kan heel goed, hoor. Maar 1 dpo is 1 day past ovulation, dus de dag erna! Dat zal dan dinsdag zijn geweest, als het goed is!
3dpo en lichte, zeurderige, menstruatie-achtige pijn. Ben benieuwd of mijn lijf nog totaal van de leg is door de pil en ik ongesteld ga worden of dat het een bijzonder vroege innesteling is (lijkt me stug). Moeilijk hoor, je focussen op wat anders terwijl je vanalles in lijf opmerkt, zucht.
Héél herkenbaar! Morgen 1DPO hier en moet morgen starten aan m’n 8 dagen werken. Gaat dus hopelijk wat helpen om er niet teveel bij stil te staan.. maar idd ieder kwaaltje/pijntje in je lijf sta je meer bij stil he !
Ja ondanks alle goede voornemens om er niet zo op te focussen haha! Die 8 dagen werken hebben wel een uitstekende timing hopelijk zijn de dagen snel voorbij!
Ik wordt ook helemaal gek joh! Ik voel ook echt zoveel. Maar misschien is het toch een goed teken. Mijn gevoel zegt wel eens dat t raak kan zijn..
Ik ga overstappen naar het groepje 15 tm 31juli Aangezien ik denk na me 15e nod heb. En nu pas in de vruchtbare week ga.. Ik hoop jullie daar allemaal niet te zien Suc6 meiden
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2020 ♡ ♡♡♡♡♡♡ 1 juli (2) Elianora - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sylva - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 2 juli (2) Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 7 Zwennie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 juli (2) Lola83 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 (2x mk en pauze) Mayson - 35 jaar - 2e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 2 4 juli (0) 5 juli (3) Michele25 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 Mamavanluki - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 Awvd - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 6 juli (3) Nahlatje - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 Narcisje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 Ilse23 - 26 jaar - 2e Kindje - ronde 1 7 juli (2) Droomwens79 - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 (icsi) Mommytobe090818 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 8 juli (3) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Thyrza89 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 16 MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 9 juli (3) Ceresita - 42 jaar - 4e Kindje Appeltje2 - 39 jaar - 3e kindje - ronde 3 Sharona - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 (IUI) 10 juli (1) EerlijkeEva - 36 jaar - 3e kindje (eigenlijk vijfde) - ronde 1 11 juli (1) Kaatje87 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 (natuurlijke weg) 12 juli (0) 13 juli (2) Lindavvv - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Loveischocola - 35 jaar - 2e kindje *regenboogje* - ronde 1 14 juli (0) 15 juli (1) Deurstopper - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Onbekende datum (3) Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA Cobon - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 River87 - 32jaar -2e kindje -ronde 1 ♡ ♡♡♡♡♡♡ Totaal (28) Wachtend op de eisprong (11) Wachtbankje (16) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
ik zag dat ik van de lijst verdwenen was.. Vandaag een test gedaan... veeeeelste vroeg natuurlijk. Moet tenslotte nog 6 dagen wachten. Maar mn borsten doen best wel pijn en de afgelopen dagen veel menstruatieachtige krampen gehad. Zie ik wel iets? Of verbeeld ik me het?