Heel raar ja! Ik heb mijn cyclus nog nooit zo goed gevolgd, met temperaturen en ovutesten etc.. dus geen idee of ik wel eens heb gemist! Ik heb wel eens een maand ertussen dat ik geen gevoelige borsten heb na de vermoedelijke eisprong.. het zou kunnen dat er dan een cyclus is zonder gesprongen eitje? Ik had vanmorgen echt hele dikke steken in mn baarmoeder/lies gehad, zo erg dat ik gewoon even moest zitten en het wegpuffen.. wie weet wat dat is? Ben volgens de app 6 dpo
Heb je al zwangerschapstest gedaan? Of misschien heb je tussentijds bloedverlies of bloedverlies door je eisprong. Het kan allemaal hoor. Of misschien is het nu al goed doorgebroken? Als je denkt dat je PCOS hebt, zijn zulke vreemde cycli niet zo raar hoor...
Zooo, hoe gaat het met wachten dames? Hier gaat het nog, gelukkig heb ik een feestje voor te bereiden.
Jammer! Een bekend gezicht is altijd leuk haha Wat leuk dat jullie ook voor de tweede gaan, heel veel succes!
nah ik zit nog mega ver weg bij de test zone dus hier nog geen moeite. Mn echo was ok daarstraks geen enge dingen. Alles was mooi normaal.
@Elianora Hier lukt het wel nog hoor, maar testdatum is ook echt nog ver weg. Ik hoop dat ik het kan volhouden tot zaterdag 4 juli of misschien zelfs zondag 5 juli @michele25 Fijn dat alles normaal was! Ik heb maandag trouwens volgens mij een ovulatiebloeding gehad. 1x bij afvegen echt rood... Dat had ik de ronde toen ik van mijn zoontje zwanger werd blijkbaar ook
Ja ik ben maar 2 dg ongesteld.. en loop 3 wk vd maand met pijn en huisarts weet van onze kinderwens af. Manlief zn zaadjes waren getest vorige wk ook alles goed, wegens mijn leeftijd mag dit wel gecheckt worden na 6mnd. Mijn eierstokken.. bm.. follikels waren allemaal normaal. Enkeld gekantelde bm. Huisarts denkt te weinig hormonen door pre menopauze en dus verkleinde eitjes... Maandag hierover nog in overleg of hij me wil doorsturen.
Nou vind het wel weer lastig hoor! Maar heb toch wel gelezen dat het goed is om positief te denken en te denken dat je zwanger kunt zijn dan negatief te denken van het zal toch wel weer niet raak zijn. Moet een positieve invloed hebben. Drink veel thee en weinig koude dingen. Heb granaatappelsap gekocht. Alles om een warme baarmoeder te creëren en een innesteling zo fijn mogelijk te maken. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid hierin!
Goedemorgen! Ik kon het niet meer weerstaan en heb er een testje tegenaan gegooid. Ik dacht, dan is hij vast negatief en ben ik weer wat rustiger..nou, ik kan je vertellen, dat gaat niet op dus he
Wauw, ik zie op beide foto's een streepje! Hopelijk lopen ze mooi op! Ik duim! Hoeveel dpo ben je nu?
Ja!! Hoop het ook en dat jullie allemaal volgen. Lijst helemaal roze Ik ben nu 8dpo, nog echt heel erg vroeg dus