Ik vind het knap dat jullie zo kort na een heftige bevalling er alweer voor durven gaan! Ik zie nu al erg tegen de bevalling op en ben nog niet eens zwanger en heb nog geen kinderen! Ben niet zo goed met pijn...
Zo stond ik er ook in hoor voordat ik een kind kreeg. En toen die zwangerschap ook nog zoveel tegenslag gaf was het helemaal ellende. Daarna dus die bevalling die je niemand gunt... Maar! Daardoor ben ik wel gaan inzien waarover het leven gaat. En wat het belangrijkste is. Net na de bevalling moest ik ook even niet aan nog een baby denken hoor Nu zeker wel. En belangrijker, mijn man ook. Die heeft er echt last van gehad dat hij bijna z'n vrouw en kind verloren is. We zijn er nog. En hij wil zo graag ook nog een kindje, mits het ons gegund is.. Voordeel van alle ellende is dat het de volgende keer hopelijk alleen maar mee kan vallen. En we zijn ontzettend blij met onze zoon!
@Maudje123 wat zie ik nou? Je luie ei eindelijk maar toch gesprongen Ik heb dit keer een idioot snelle ronde, cd 8 en al rijpe follikel met perfect baarmoederslijmvlies. Heb nog maar net de tampons aan de kant gegooid en moet alweer aan t werk
De wens voor een kindje is ook absoluut groter dan de angst voor de bevalling. Maar als ik dan verhalen zoals de jouwe lees, denk ik wel 'oef, dat kan dus ook...' Ik weet iig dat ik geen gedetailleerde horrorverhalen moet gaan lezen tegen het einde van een zwangerschap, want dan slaap ik niet meer vrees ik! Kan me goed voorstellen dat zo'n ervaring het leven wel even in een ander perspectief zet!
Zeker niet doen! Het heeft ook geen nut, je weet uiteindelijk (gelukkig) pas achter af hoe alles gelopen is. En ik ben wel echt een uitzondering hoor, er zijn ook hele mooie bevallingen die zonder problemen verlopen. Als je er met een open blik in gaat uiteindelijk komt het goed. Eerst nog maar eens zien of ons het 2e kindje gegund is.
Ja echt hij is er eindelijk, bizarrrrrr laat Maar ja beter laat dan nooit Zo dat is snel, dat is mijn normale ronde haha Nou have fun met het wippen
Hier twee totaal andere bevallingen gehad. De eerste ook een heftige bevalling meegemaakt en heb nog heeeeel lang last van gehad en gedacht ‘hoe kunnen mensen überhaupt nog aan een tweede denken’. mijn tweede bevalling was hemels. Zo mooi gegaan. Ik was ook beter voorbereid, had cursus gedaan. En toen de kleine geboren was, was het eerste wat ik riep, ‘zo wil ik er nog wel 10’. Hierdoor kijk ik ook echt ontzettend uit na de volgende bevalling.
Mijn temp blijft een beetje hangen op 36.7 Vandaag 4 dpo denk ik Ben nog aardig relaxed, komt ook doordat dat ei zo mega laat was en ik er niet veel van verwacht
Hier zijn onze kansen denk ik verkeken en kan ik me wel van de lijst halen denk ik. Geen seks meer gehad na donderdag op vrijdagnacht dus heb er geen vertrouwen in. Weet ook niet of ik al een eisprong heb gehad, denk het niet aan temp te zien dus dat zaad is ook al wel bijna dood dus kans op een eventuele bevruchting is er denk ik niet meer En zie het ook niet gebeuren dat we vandaag of morgen nog seks gaan hebben… zo balen
Ik ben mezelf helemaal aan het gek maken dat ik nog geen piek ovulatietest heb gezien. Zit nu op CD 16. Heb geen idee hoelang deze cyclus zal zijn, of het nu regelmatig is of niet. Die onwetendheid wanneer de eisprong zal zijn of dat ik hem toch misschien gemist heb is echt killing... Weet niet zo goed of het doen van ovulatietesten me nou meer rust geeft of juist meer stress. En ik zit pas in ronde 3, voor hetzelfde geval is m'n lichaam die 12+ jaar aan anticonceptie nog aan het opruimen.
nee joh! Zaad kan wel 2/3 en soms zelfs tot 5 dagen overleven. Hoop niet opgeven! Heb je plaatje van je temp?
Frustrerend ja. Hier geven de ovulatietesten ook echt onrust. Je lichaam kan echt wel even nodig hebben om te ontpillen. Ovulatietesten zijn wel weer fijn om een beetje inzicht te krijgen op je cyclus. Ik hoop dat je ei snel komt!
Ja weet ik, maar zie het echt niet gebeuren. Ik weet even niet meer hoe ik zo’n kaart kan uploaden, dus heb even een screenshot gemaakt.
Oh maar dit ziet er nog wel goed uit hoor Als je ei gister of vandaag gesprongen is dan zit je nog wel prima
Ik herken dit volledig! Ik zit nu in ronde 4. En heb het idee dat ik na 5 maanden eindelijk een beetje ontpilt ben. 1 lange cyclus gehad (ziek geweest) en muv van die ene loopt het af. Had deze cyclus voor het eerst een eisprong op dag 17. Heb er nu ook weer meer vertrouwen in . Is nu ook pas de 1e ronde dat ik werken met ovulatietesten als prettig heb ervaren.
Hier vandaag ineens geen doorzichtig slijm meer, maar dikke afscheiding en een klein beetje bloedverlies..hmmm ovulatiebloeding? Zou qua termijn kunnen, dat betekend dat mn eisprong dus zo rond dag 14 is geweest. Voor mijn doen vroeg
Dat temperaturen, hoe gaat dat precies in z’n werk? Ik hoor hier vannalles dat ovu testen soms niet handig zijn zijn en dat geeft me een beetje stress haha. Ik moet insemineren dus ik ben als de dood dat ik m’n eisprong mis Ik ben 17/6 ongesteld geworden (maar heb een onregelmatige/lange cyclus en volgens de app pas eisprong 23/7 maar kan dus ook vroeger…) maar heb eigenlijk tot nu toe bloedverlies gehad. Eerste paar dagen zoals m’n normale menstruatie, dan een paar dagen niets en dan Soms een dag niet en dan weer een roze veeg dus ik snap er niks meer van