Ik heb net ook een testje gedaan... vandaag 7 of 8 DPO. Heel ver in de verte lijk ik iets te zien . Maar denk niet dat het op de foto zichtbaar is. Morgen nog eens testen.... pfff zo spannend
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Je wilt jezelf toch behoeden voor al te veel teleurstelling. Het blijft een vreemd en ongrijpbaar iets, dat zwanger worden.
oh zien jullie die echt? dat maakt het nog spannender. ik kom net van de apotheek af om ovirelle en clomid te halen voor de volgende ronde. hopelijk ga ik ze niet nodig hebben
Aan de dames die ongesteld zijn geworden, echt balen! Succes in de volgende ronde! @prullenbak die zie ik ook! @Maudje123 nadeel van met verschillende merken testen is dat de 1 inderdaad gevoeliger is dan de ander. Action testen zijn ook wel goed. Of sensitest. De meest fijne vond ik de predictor.
Ja klopt, ik weet dat easy@home ook wat later kleurt Ik heb voor het einde van de dag nog 1 etos early en dan vanavond nieuwe halen Predictor is ook wel fijn maar nergens meer te krijgen behalve via bol
Spannend hoor! Echt jammer dat die predictors zo slecht te krijgen zijn. Benieuwd hoe je Etos test gaat zijn! Zolang je nog niet ongesteld bent is er hoop
Oeeeehhh de eerste testjes. Spannend dames @Maudje123, op deze zie ik helaas niets. @prullenbak, ik zie hem ook heel licht! Binnen afleestijd?