Voor mij pas ronde 2 ‘gelukkig’, en ronde 1 na mk… lijkt wel alsof mijn kinderwens gegroeid is na de mk of zo. We hebben er altijd in gestaan van we zien wel wanneer het komt, maar nu heb ik dat dus totaal niet meer. Ga voor je duimen. Hier ook het gevoel dat het niet gelukt is op een of andere manier.
Dat weet ik helaas niet want ik heb niet meer getest Als m'n zoon jarig is dan zit ik op CD 30 dus als het zo blijft tegen die tijd maar een zwangerschapstest doen
Vanochtend nog bericht geplaatst dat ik rustig op het wachtbankje ga zitten.. Heb ik vandaag de hele dag al lichte kramp.. het begon einde van de ochtend links onder in m’n buik, nu links en soms rechts. Zweeft een beetje, en soms opeens weg, en dan later weer terug. Toen ik thuis kwam vanmiddag nog even een ovutest gedaan, maar die was net zoals alle andere testen deze week laag. Zit nu op CD21. Ik heb mijn piek gemist met de ovutesten, maar ik gok, als ik uitga van wanneer ik de hoogste had, dat ik nu 4DPO ben. Heb dit nog niet eerder zo gevoelt, is voelt anders als menstruatie kramp.. Iemand ideeën wat het kan zijn? Voordat ik mezelf helemaal gek maak.
Nou, dat is wel herkenbaar hoor. Hier ronde 6, ronde 1 na vmk. Hiervoor stond ik er vrij relaxed in. Wilde heel graag, maar had nog geduld. Nu heb ik geproefd van de blijdschap van de positieve test en het dromen en is de wens alleen maar groter. De gedachte dat het best een tijdje kan duren voordat ik weer zwanger ben, maakt me verdrietig. Dus ik snap je hoor!
Ik dacht dit keer dat ik er heel relaxt in zou staan, maar het enthousiasme van mijn man is zo groot dat ik ook gelijk weer in de modus in ben geschoten van hop we gaan ervoor! Dus app bijhouden, af en toe een verdwaalde ovulatietest gedaan alleen niet elke dag. En nu met die kwaaltjes snap ik er sowieso niks van.
Precies dit! Heel herkenbaar! Ook af en toe een ovu testje, wel temp bijgehouden vanaf halverwege mijn ‘cyclus’, haha. Hier nog geen klachten, enkel lichte krampen maar dat heb ik al sinds de hysteroscopie.
Haha ik heb nu al zin om er een zwangerschapstest tegen aan te gooien, maar dat lijkt op CD21 vrij kansloos Dat temperaturen heeft voor mij echt geen zin met al die wisselende tijden. Ik slaap trouwens echt bagger, en dan misselijk, buikkrampen, en veel te vaak naar de wc Wat kan een lichaam je soms voor de gek houden zeg
Hoi! Mag ik ook nog mee doen? Nod op 6 juli en vanochtend spier witte test. Hier precies hetzelfde, ronde 1 voor een tweede ‘in alle rust en zonder haast’ eindstand; ik denk nergens anders meer aan Wat blijft het toch een ongrijpbaar wonder!
Ik gun het de vrouwen die al zolang wachten op een positieve test, daar sla ik met liefde een ronde voor over, want ik weet hoe frustrerend het is als je zo'n grote wens hebt en niet zwanger word ♥️
Wat een ontzettend lieve opmerking! Maar hoop het voor jou ook, laten we gewoon allemaal zwanger worden
Dit heb ik vorige week nog aan de gyn. gevraagd omdat ik dit de laatste tijd ook heb (of altijd gehad, maar dat het me nu pas opvalt omdat ik op alle ‘symptomen’ let). Zij gaf aan dat dat nog van de eisprong kan zijn, vocht van het eiblaasje dat is vrijgekomen en bloed wat in je buik gekomen is en een prikkeling, de kramp, veroorzaakt. Ik had er niet eerder van gehoord, maar het klonk aannemelijk