Gister ongesteld moeten worden… nog niets! Maar geen testen in huis. Dus zal maandag of dinsdag een test doen mocht ik niet alsnog ongesteld worden. Nu ben ik wel op vakantie buiten Europa geweest, en ik heb al vaker gehad dat ik dan later ongesteld wordt..
@prullenbak, ik zie wel weer oploop hoor! @Soort: gefeliciteerd! Mooie duidelijke streep. Hoeveel dagen na eisprong zit je nu? @Rubydali87, dat klinkt veelbovend Ik ben benieuwd naar je test van maandag/dinsdag! Ik heb ook geen testen in huis. Eerst maar een keer een cyclus waarin mijn LF lang genoeg is voor een echte kans
Ik vond zwanger willen worden terwijl je op vakantie bent ook wel een mindfuck. Je wilt genieten van je vakantie, maar soms ook heel graag de tijd vooruitspoelen naar het moment dat je kunt testen. En dat gaat niet altijd hand in hand
Haha ik denk dat ik het dit keer ook niet ga redden tot na NOD. Heb nu al testdrang omdat mn temp hoger is dan ‘normaal’ in mijn LF Wat natuurlijk totaal nog niks zegt aangezien ik pas 7dpo ben. Denk dat ik misschien woensdag een testje waag. Mijn LF duurt normaal gezien ook 8/9/10 dagen…
Alle dames met positieve testen gefeliciteerd! Leuk om te zien dat er al een paar zwanger zijn! Voor degene naar de volgende zwaar balen! Hopen op snel een positieve test. Ik ben vandaag 8 dpo en ook nog negatief (uiteraard).
Wat een mooie testen allemaal! En voor alle andere dames blijf ik duimen! Hier plaats ik mijzelf maar op het wachtbankje, ik gok dat mn eisprong wel geweest is ondertussen.
♡ NOD-lijst 01 t/m 15 juli! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 01 juli (4) Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde iui eigen cyclus WLKMBBY22 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Shar18 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 02 juli (1) Rubydali87 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 4 03 juli (4) Eliss92 - 29jaar - 4e kindje (1 missed abortion) - ronde 2 Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 Soort - .. jaar - 3de kindje - ronde 2 Nylla - 41 jaar- 1e kindje- ronde 11 04 juli (0) 05 juli (2) Cikaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Zonnetje93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 06 juli (3) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 25 Momoftwo12 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 8 Marij1984 - 37 jaar - 3e kindje - 2e ronde 07 juli (1) Annesmit - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) 08 juli (2) MissMoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit buik) - ronde 7 (mk in januari) Prullenbak - 2e kindje - ronde 22 09 juli (0) 10 juli (0) 11 juli (3) EMMB - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Boju - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 12 juli (1) Fultimemommy-28 jaar- 6e kindje- ronde4(juni22 VMK) 13 juli (1) Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 juli (1) Joy20 - 44 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig Mammavan1 - 34 jaar - 3de kindje - ronde 2 (eerste met Letrozol en oviterelle) 15 juli (0) Onbekend (4) Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 ( 4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) Michje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 1 na vmk) AltijdBlijvenDromen - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 1 EllaF - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (28) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (15) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde
Pff ik heb nog steeds steekjes in m’n liezen, pijnlijke borsten, hoofdpijn, extreem moe. Dit heb ik echt 3x eerder gehad zo voor m’n NOD en drie keer was ik zwanger (2x miskraam 1x dochter ) Maarja spierwitte test vanochtend… ik ben weer helemaal in de war haha
Hier ook het zelfde een LF tot 10 dagen. Ben vandaag 7 dpo, en had in de middag menstruatiepijn / krampen? Alsof ik mijn groeiende ei voelde.. Had voor de zekerheid ovulatie test gedaan en die was negatief en ben heeeel moe.. Kan wel hele dag slapen. Maar gaat niet door Kids
@MamaAlice030: Je bent zwanger, van harte!! Ik had ff een break van het forum genomen en had dit helemaal gemist! Wat fijn zeg! Het is je van harte gegund, gefeliciteerd!!!