Van mij mag je blijven spammen hoor! @Maudje123 nou misschien toch uiteindelijk wel, wie weet! Gelukkig deze week wat meer afleiding door prive zaken, volgende week word onze zoon 1! (En ik ongesteld.. of? )
Wat vervelend, frustrerend en verdrietig zeg.. Ik snap dat je door wilt. Je testen lopen wel ietsje af vind ik. En fijn dat de huisarts wel zo met je meedenkt. Sterkte nog met afwachten!
Volgens mij moet ik dan VIP member zijn. Lukt me niet in elk geval. Ach het is ook niet super belangrijk, vind het gewoon makkelijk haha.
Hoi allen! Ik kijk en spiek ook even mee. Ik weet niet precies wanneer mn NOD is. Na mijn vmk had ik een cyclus van 31 dagen, terwijl ik normaal gesproken 28 dagen heb. Deze maand kwam mn ovulatiepiek al op dag 12..dus even afwachten. Vorige week woensdag mijn iui gehad, dus ik gok dan mn NOD op 14/15 juli, maar kan net zo goed 1 of 2 dagen later zijn!
Als mijn temp morgenochtend gezakt is, dan sla ik het testen ook over trouwens Zit bijna op mijn nod en een dag ervoor gaat mijn temp meestal al dalen
Oh ja ik zie het aan je andere kaartjes. Wat een duidelijk patroon is erin te herkennen. Ik duim voor je!
Beiden niet , morgen ga ik naar de winkel om er 1 te kopen. Vorige maand had ik op 8dpo al getest uit nieuwsgierigheid. En nu durf ik bijna niet, omdat het wel zou kunnen qua overtijd zijn, maar toch bang ben dat het negatief is haha.
Haha ja dat snap ik. Ik heb geen idee hoe mijn cyclus deze ronde is, dus ik weet ook niet wanneer ik zou kunnen testen. Ik stel de eventuele teleurstelling zo lang mogelijk uit haha. Ga je morgen dan ook testen? Of woensdag ochtend?