Mijn gynacoloog zij na 10 dagen dat ik moest testen want heb op dag 11 al een afspraak staan voor vervolgplan.
@Kimberley92 dat ziet er hoopvol uit! Ik kon mezelf vanmiddag niet bedwingen en toch getest. Spierwit. Nu 8DPO, denk ik... of 1DPO als die buikkrampen van afgelopen weekend toch een eisprong was. Maar heb geen piek gezien. Ongeduldig...
@Kimberley92 ja ik ga morgen even bellen. Heb afgelopen donderdag spuit gezet had een eitje van 20 mm en zaterdag denk ik mijn eisprong gehad. Volgens die vrouw kon ik dan aankomende maandag testen. heb jij trouwens veel bijwerkingen van de ovitrelle. Eerste twee dagen was ik echt misselijk daarna weggezakt. En vandaag weer veel last en buikkrampen en elke dag slaap ik uur heel vast in de middag sinds gisteren. Weet jij zo wanneer dat beter word is namelijk mijn eerste keer.
Slaperig werd ik er ook wel van, maar na 2 dagen was dat bij mij wel weg. Verder geen klachten van de Ovitrelle gehad. Nu wel klachten gehad, maar niet die ik normaal van de ovitrelle heb.
Hi dames! Wat een mooie testen heb ik al voorbij zien komen! Spannend voor degene die nog op het wachtbankje zitten! Ik wilde het eigenlijk deze keer rustig aan doen met het forum, maar betrap mezelf er op dat ik er alweer dagelijks op kom haha! Vandaag 7/8 dpo, gok ik.. Nod 11/12 juli.. Nu al testdrang! Vanmorgen dan ook getest, maar pieste zo scheef, dat het niks werd Voel wel sinds vanmorgen ineens m’n stuitje en een soort bandenpijn, maar zal mezelf wel weer aan het gek maken zijn!
@Kimberley92 en de eerste keer dat je het spoot ook geen klachten? Ik wist eigenlijk niet wat ik moest verwachten omdat ik pas die dag hoorde dat het hcg was wat ze inspoten. En we hadden ook geen eitje verwacht dus was even onverwacht. Stond de dag erna alleen op met enorme misselijkheid en liep in de supermarkt en kon geen enkele geur hebben. Twee/drie dagen erna ging het beter alleen sinds gisteren dus extreem moe en echt vast slapen in de middag (komt niet echt lekker uit met een kleine van 9 maanden) En sinds vandaag ook veel meer pijn in mijn buik en onderrug. En tempratuur stijgt ook meer dan normale cyclus. Normaal na de eisprong bij mij ongeveer 36,7-36,8 in de ochtend en nu sinds vandaag ook 37,2. maar denk dat als het hcg eruit is je dan wel weer normale voelt toch? Anders doe ik volgende cyclus misschien rust als die hormonen zo een impact hebben.
Snap dat heel goed die testdrang! Ik zag net dat ik bij onze zoon pas op cd30 positief testte, dat duurt gewoon nog 6 dagen boehoee
De eerste keer dat ik het spoot was 5 jaar geleden voor de icsi, ik kan me het niet meer heugen dat ik er erg veel last van heb gehad. Volgens mij toen ook alleen de eerste dag wat vermoeider, maar ik durf het niet 100% zeker te zeggen.