Spannend een Spannend!!!! Ik zie zeker wel iets! Ovitrelle is meestal maar 1 spuit voor de eisprong. Soms nog tijdens de wachtweken maar als ik jou hoor alleen voor de eisprong. Ik denk dat dit zeker een begin kan zijn! Maar ben benieuwd maandag!
@Kimberley92 ja inderdaad alleen voor de eisprong. Ik ben niet verminderd vruchtbaar of iets dit is via een privé kliniek wie zo de cyclus gewoon goed inzichtelijk maakt. bij mij schommelde het na de bevalling een beetje. Maar wel lastig zo idd met zo een spuit wanneer je dan een keer positief test
Ja... Ik wacht nu met nieuwe test.. Kwam erachter dat ik 2 pak normale cb test heb gekocht en niet ultra early, die hebben een andere sensitiviteit dus heeft op dit moment niet zoveel zin om die te doen denk ik...
Geen idee. Ik heb wel na mijn 2e vaccinatie ontzettend gedoe met cyclus gehad. Was 3 weken lang ongesteld en vervolgens 3 maanden niet. Was in die periode nog aan de pil en in december onverwacht zwanger (werd een miskraam in januari met 7 weken).
Echt heel vervelend! Zeker als je dan ook nog corona hebt door corona kan zeker je cyclus overhoop liggen helaas
Kijk, dat wil je zien! Ik ga morgen nog een easy@home doen en ook een CB en dan stop ik ook met testen, haha (zeg ik nu). Hmm, ik vind 10 dagen na ovitrelle super vroeg! Je zou dan nu 8/9 dpo zijn. Waarom adviseert hij niet om dan maandag te testen? Dan heb je een iets betrouwbaardere uitslag lijkt mij. Het is nu denk ik alsnog afwachten hoe je test maandag gaat zijn, als hij oploopt, weet je genoeg.
@annesmit ja had ze vrijdag gebeld maar inderdaad maandag testen we gewoon weer ga ook zeker nergens vanuit Had sinds gister ineens hele pijnlijke en grotere borsten wat ervoor niet was dus dacht wellicht omdat ik in de nacht ook veel wakker ben en normaal in een stuk door slaap. Aan de tempratuur is ook niks af te leiden die schommelt tussen 37.3 en 37.1 wel hoger als normaal dan zit het rond 36,8 na eisprong maar dan kan dus ook door die medicatie komen. We gaan het zien, fijn weekend allemaal
Toch nog maar eentje met 2e urine gedaan. Die testen liggen dan echt naar je te loeren ook hé . Maar ik twijfel…. Bovenste is van gisterochtend en onderste van zojuist (met 2e urine). Het is toch wel ietsjes duidelijker toch die streep? Of zou dit echt een indroogstreepje zijn?
♡ NOD-lijst 01 t/m 15 juli! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 01 juli (4) Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde iui eigen cyclus WLKMBBY22 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Shar18 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 02 juli (1) Rubydali87 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 4 03 juli (4) Eliss92 - 29jaar - 4e kindje (1 missed abortion) - ronde 2 Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 Soort - .. jaar - 3de kindje - ronde 2 Nylla - 41 jaar- 1e kindje- ronde 11 04 juli (0) 05 juli (2) Cikaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Zonnetje93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 06 juli (3) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 25 Momoftwo12 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 8 Marij1984 - 37 jaar - 3e kindje - 2e ronde 07 juli (1) Annesmit - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) 08 juli (2) Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit buik) - ronde 7 (mk in januari) Prullenbak - 2e kindje - ronde 22 kimberley92- 29 jaar- 2e kindje- ronde 8- iui D met hormonen 09 juli (0) 10 juli (0) 11 juli (3) EMMB - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Boju - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 12 juli (1) Fultimemommy-28 jaar- 6e kindje- ronde4(juni22 VMK) 13 juli (1) Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 juli (1) Joy20 - 44 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig Mammavan1 - 34 jaar - 3de kindje - ronde 2 (eerste met Letrozol en oviterelle) 15 juli (1) Bambiniheart - 33 jaar - 1ste kindje - 1 jaar en 5 maanden bezig Onbekend (4) Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 ( 4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) Michje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 1 na vmk) AltijdBlijvenDromen - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 1 EllaF - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (30) Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (16) Zwanger (5) Ongesteld (5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje[/QUOTE]
Ik heb altijd na NOD getest dus niet echt vergelijkingsmateriaal. Maar dan knalden ze meestal ook pas na een week 5 echt. Spannnneeeend!
Ik heb vergelijkingsmateriaal van 2020 van mijn zoontje, zie bijlage. Alleen je moet wel goed op de datums letten want ik was halverwege begonnen met plakken hahaha