Dankjewel Ik denk dat we komende ronde weinig kans maken, want dan zijn we met eisprong precies op vakantie en meestal lukt het dan niet erg. Maar wie weet. En anders de ronde erna.
Mijn man is nu bij de action en haalt daar ook nog even zwangerschapstesten hahaha Kijken of ik daar ook een 2e streep ga zien
Ik vond de etos net als de kruitvat, niet zo best. Echt slechte strepen. Ik zou echt een predictor doen als ik jullie was
Ik zou echt easy@home testen aanschaffen. Die zijn echt fantastisch. Sensitief en super duidelijk! En goedkoper dan welke test je ook maar in de winkels kan kopen En snel in huis! (Ik werk niet voor easy@home hoor hahaha)
Die predictors zijn tegenwoordig lastig te krijgen en daar heb ik het geduld ook niet voor.. momenteel ook druk met N. z'n verjaardagsfeestje, dat vieren we morgen
@bluedrake Gefeliciteerd met je kindje!!!! Bij de Dirk van der broek zijn ze soms te koop overigens. Ik heb net nog 1 test gedaan (en dan stop ik echt weer vandaag). Ik denk dat ik wel kan denken dat ik voorzichtig zwanger ben. In echt is het een roze streep en wat duidelijker Op de foto lijkt hij wel wat grijziger.
Vandaag 11 DPO, maandag NOD. Net vanmiddag opeens roze afscheiding. Heb ik normaal nooit in de dagen voor m'n verwachtte menstruatie. Bang dat het vandaag al doorzet.
Hoop ik ook maar weet dat het heel waarschijnlijk niet zo is. Had op zondag 26 juni een positieve ovulatietest dus innesteling kan dan nu niet meer denk ik?
Een innestelingsbloeding vindt juist vaak plaats net voor of op NOD. Innesteling kan variëren van 6 tot 12 dagen dus het kan zeker wel de bloeding vindt ook altijd later plaats dan de innesteling zelf. Ik had bij de vorige ook een innestelingsbloeding op de dag dat ik mijn menstruatie verwachtte.
Oh, dat geeft dan wel weer wat hoop. Het blijft afwachten... Ook geen testen in huis, wil eerst zien of de menstruatie zich maandagochtend aandient.