Ik ben lekker vroeg bed in gegaan. Test loopt helaas op ipv af. Zojuist verloskundige gebeld. Krijg enkel de mededeling, op deze termijn kunnen we helaas nog helemaal niets. Het is echt even afwachten.
Ohja, die streep is opeens wel een stuk duidelijker zo @missmoobs. Ik zou er spontaan weer hoop van krijgen
Ik zou er ook bijna hoop van krijgen van zulke testen. Hoever had je nu anders geweest? Bij mijn zoontje heb ik een echo gehad bij 4+3 dacht ik en daar zie je echt wel mooi het vruchtzakje op zitten. Kan de echo eventueel voor je opzoeken.
Ja ben echt al ver na NOD. Maar ik weet natuurlijk niet 100% mijn eisprong. Denk 4,5 week ofzo? Maar wel als voetnoot dat ik nooit echt met deze termijn gigantische knaltesten heb gehad. Als ik de ervaring van @WinMom90 lees, ben ik alsnog niet echt hoopvol. Helemaal omdat ik echt 3 dagen bloedverlies heb a la menstruatie. Als morgen niet af is gelopen ga ik maandag de dokter of verloskundige praktijk bellen en een echo oid eisen.
Ze kunnen wel bloed prikken. En vanaf 5 weken kun je locatie bepalen. Bij mijn eerste vroege miskraam zakte hcg gelijk al met bloeding, de 2e bleef 5 dagen oplopen, bloeding startte, liep nog 2 dagen op en stagneerde toen en daarna dalen. God wat een stress was dat. Als je al aan alles voelt en ook zier, dit is niet goed, dan wil je afloop zien. Geen oploop. Sterkte!!
Wat een stress moet dit geven Hopelijk heb je snel duidelijkheid en dan t liefst de positieve kant op.. maar deze onzekerheid lijkt mij killing
Op 4,5 week hoef je ook niet per sé een knaltest te hebben, maar wel oploop… misschien toch iets achtergebleven weefsel, of vanishing twin (maar dan zou je ook wel iets meer van je testen verwachten)? Het blijft afwachten en ik zou sowieso een echo aanvragen hoor! Belachelijk als ze daar niet aan mee willen werken.
Ik zou echt door drammen hoor! Bij mij hebben ze het eerst ook wat laten afweten, en die ellende hield niet op.. Misschien is het niets "ergs" (al is een miskraam al erg genoeg), maar ze kunnen sowieso je hcg in het bloed controleren door sowieso 2x of vaker te prikken. Ook eventueel locatie bepalen door middel van een vroege echo.. Sterkte!
@Mar01 Gefeliciteerd! Mooie testen! Ik hang maandagochtend direct bij de dokter aan de telefoon. Onderste is van zojuist…bovenste van gisteren
Dankjewel! En doen inderdaad, duidelijk positief, maar niet de oploop die je wilt zien. Hopelijk kan via de huisarts snel duidelijkheid komen!
Pff wat een onzekerheid joh. Zou zeker bellen. Misschien minstens 2x je hCG laten bepalen zodat je duidelijkheid krijgt.
Ja ik blijf nog wel elke dag een test doen tot ik meer duidelijkheid heb of dat ik merk dat ze gaan aflopen.
Ja zeker nog getest. Vanochtend ook klein beetje oud bloed verloren. Gisteravond laat heb ik er nog 1 gedaan en die vond ik toch best behoorlijk eruit springen (1e foto) maar vanochtend lijkt hij toch wat minder fel te zijn ten opzichte van gisteravond. Het was alleen niet echt supergeconcentreerde urine. Kijken wat het morgen doet. Nooit gedacht maar ik hoop echt op afloop. Dan kan ik weer verder. Spookt nu echt van alles door mijn hoofd (misschien toch nog zwanger, restweefsel of een bbz).