@Maudje123 heel veel succes! Herkenbaar een late eisprong, dat heb ik ook.. Alleen zo laat is wel heel bijzonder. Ik ga voor je duimen. Hier is het afwachten of er überhaupt een ei springt deze maand. Heb heel even aan de pil gezeten, want wilde de eerste maanden geen risico nemen. De vorige keer was het wel zo dat ik vrij vlot weer een eisprong had.
Ik meld me hier ook even aan Ik ga deze ronde voor de eerste ronde (BAM via zelfinseminatie), ben de 17e ongesteld geweest. Als het goed is wordt morgen het contract opgesteld met mijn (bekende (soort van) donor). Ik ben echter ook heel onregelmatig, afgelopen cyclus heeft 41 dagen geduurd. Vanaf zondag ga ik met ovu testen beginnen en ga jullie hulp nodig hebben om ze te leren lezen maar beter vroeg beginnen dan per ongeluk te laat zijn
Hier duurt het altijd een paar dagen loopt altijd langzaam op en een echte knaller heb ik nooit. We wachten af, maar ivm jou valt het bij mij nog wel mee
♡ NOD-lijst 01 t/m 15 juli! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 01 juli (2) Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde iui eigen cyclus WLKMBBY22 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 02 juli (1) Rubydali87 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 4 03 juli (2) Eliss92 - 29jaar - 4e kindje (1 missed abortion) - ronde 2 Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 04 juli (0) 05 juli (2) Cikaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Momoftwo12 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 8 06 juli (0) 07 juli (0) 08 juli (3) Zonnetje93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Annesmit - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) MissMoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit buik) - ronde 7 (mk in januari) Prullenbak - 2e kindje - ronde 22 09 juli (0) 10 juli (0) 11 juli (0) 12 juli (1) Joy20 - 44 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig 13 juli (1) Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 juli (0) 15 juli (0) Onbekend (5) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 25 Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 ( 4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) Michje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 1 na vmk) Fultimemommy-28 jaar- 6e kindje- ronde 4(juni22 VMK) AltijdBlijvenDromen - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (18) Wachten op eisprong (17) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi meiden! Ik hoop dat ik hier mag meeschrijven. We hebben de wens voor een derde; eigenlijk niet nu, liever over een paar maanden (voor zover dat zich laat plannen natuurlijk). Ik ben gestopt met hormonale anticonceptie omdat dat niet goed beviel, condooms vinden we allebei vreselijk.. Het komt er op neer dat we onbeschermd vrijen en mijn cyclus ondertussen een beetje in de gaten houden. Mijn cyclus is alleen nog niet helemaal op de rit en we willen ook gewoon genieten, dus we nemen af en toe (bewust) een risico. Nu blijkt dat dat ik vandaag mijn eisprong heb gehad terwijl we gister hebben gevreeën, en er dus wel een reële kans op zwangerschap is. Ergens begin juli zou ik ongesteld moeten worden. Lijkt me fijn om hier beetje mee te schrijven en te lezen in afwachting daarvan als dat goed is
Hè shit! Ik heb eigenlijk heel wisselend klachten bij een naderende eisprong. Ene keer wel, andere keer niet. Heel lastig haha. Heb bedacht dat ik mijn temp ga bijhouden. Dit heb ik al eerder gedaan (om inzicht te krijgen), dus weet een beetje wat mijn temp doet na een eisprong. Is nu al 3 dagen 36,5/36,6 en normaal stijgt hij bij mij na de eisprong zeker naar 36,9. Dus ik weet dat ik nog geen eisprong heb gehad. Heb de hysteroscopiedag maar even als CD1 geteld dus dan zit ik nu op 14 en normaal gezien heb ik hem pas rond CD18 (maar misschien is het na de mk anders). Ik wacht het gewoon ongeduldig af
Of ik heb afgelopen nacht mijn piek gehad of hij komt vandaag Nadeel van een snelle en korte piek Test van vanmorgen Gisteren geen seks meer gehad jammer genoeg, vent had hele erge hoofdpijn Vanavond maar doen en hopen dat ik nog op tijd ben
♡ NOD-lijst 01 t/m 15 juli! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 01 juli (2) Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde iui eigen cyclus WLKMBBY22 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 02 juli (1) Rubydali87 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 4 03 juli (2) Eliss92 - 29jaar - 4e kindje (1 missed abortion) - ronde 2 Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 04 juli (0) 05 juli (2) Cikaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Momoftwo12 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 8 06 juli (0) 07 juli (0) 08 juli (3) Zonnetje93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Annesmit - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) MissMoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit buik) - ronde 7 (mk in januari) Prullenbak - 2e kindje - ronde 22 09 juli (0) 10 juli (0) 11 juli (0) 12 juli (1) Joy20 - 44 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig 13 juli (1) Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 juli (0) 15 juli (0) Onbekend (5) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 25 Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 ( 4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) Michje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 1 na vmk) Fultimemommy-28 jaar- 6e kindje- ronde 4(juni22 VMK) AltijdBlijvenDromen - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (18) Wachten op eisprong (16) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik zit inmiddels op het lange wachtbankje! Sommige dagen kan het goed los laten andere dagen voel ik van alles gebeuren in mijn buik.. Hopelijk vind de magie deze maand wel plaats!
wat is het met die mannen deze ronde hoelang na je piek springt normaal je ei? Ik denk dat je vandaag nog wel safe zit hoor!