CD44 and counting... Had donderdag en vrijdag wel onwijs hoofdpijn, en wel wat soort van kramp ofzo, maar stelt eigenlijk niks voor. Meer alsof iemand steeds met een vinger in m'n onderbuik prikte, wat doffer en niet echt die scherpe menstruatiepijn. En sinds donderdag meer waterige afscheiding. Ik heb niet meer getest sinds maandag. Vrijdag gaan we op vakantie, als ik vrijdag ochtend nog geen bloed heb gezien doe ik nog een test.
Frustrerend zeg! Hopelijk lukt het wel om van je vakantie te genieten straks. Het liefst zonder menstruatie!
Jahoor dat komt zeker goed. Ik heb het na de witte test van maandag wel los kunnen laten dat het deze ronde niet is gelukt, en dit dus gewoon een hele lange cyclus is. Misschien moet m'n lichaam gewoon nog wat pil-rotzooi opruimen. Straks gewoon lekker genieten op vakantie, met of zonder menstruatie, en dan ga ik de volgende ronde weer bezig met ovulatietesten.
Hier een beetje dezelfde ervaring in huidige cyclus. Kan er geen peil op trekken. Het is een goede les geduld, loslaten en relativeren
Nou inderdaad. Ik ben normaal heel geduldig, maar dat wordt nu aardig op de proef gesteld. Ik had gedacht dat mijn cyclus wel redelijk gelijk zou blijven, omdat eerste ronde 37 was, en tweede 30, maar blijkbaar hebben mijn hormonen een ander plan. Ik hoop alleen niet dat het onderweg naar vakantie begint ofzo.. Op vakantie zelf is niet anders, meestal heb ik maar 1 dag buikkramp, dus dat is nog aardig te verbergen. Maar we gaan met familie weg, en die weten natuurlijk niet dat we aan het proberen zijn. Mijn schoonmoeder weet dat ik mijn pil altijd zo plan dat ik er op vakantie geen last van heb. Die ben ik nu dus al maanden aan het foppen door wel elke keer de pilstrip naast mijn bed te veranderen van week, als ze komt schoonmaken.
Sjonge…ik snap er echt helemaal niets meer van. Ik heb vanaf afgelopen zaterdag bruin bloedverlies. Zaterdagavond onwijze buikkramp gehad. Test liep maandag af (2 gedaan) dacht ok…kom maar door, dan kan ik verder. Gisteren niet getest. Nu lopen de testen weer op. IK WORD HIER HELEMAAL GEK VAN! Net vk gebeld en kan echt pas vrijdag komen. Dokter gebeld. Bloed prikken doen ze niet aan. Moet echt via de vk. Even mijn frustratie kwijt hoor.
Ohhhh wat frustrerend! Wel vervelend dat de huisarts niet wil bloedprikken! Kan je niet via de VK bloedprikken?
Nee ze willen eerst een echo doen vrijdag. Maar ik ga er wel vanuit dat niets geworden is hoor maar baal gewoon van dat afwachten.
Na een nacht vol dromen over positieve testen vanochtend helaas toch een negatieve test in handen.. (Clearblue 6 dagen vroeger) Nu toch echt maar wachten tot de menstruatie eindelijk begint, vandaag CD49..
Balen zeg @EMMB, maar zolang je gemeenschap hebt gehad en blijft hebben, is er nog steeds een kans. Aangezien je toch niet weet wanneer je ei was of is. @missmoobs, wat een limbo! Vandaag dus weer een echo? Hoe laat is je afspraak? Heel veel succes!
We blijven proberen haha. Vanavond gaan we richting Frankrijk, dus nu lekker genieten van de vakantie. En dan wachten we maar weer af. Heb voor de zekerheid wel een paar zwangerschapstesten meegenomen.
Net echo gehad. Maar niet goed. Net zo groot als vorige week. Was ook te verwachten dit. Nu miskraam afwachten dit weekend, anders maandag bellen en wordt het opgewekt met tabletten of een curretage.
Ach @missmoobs, wat verdrietig. Gaat nog even duren voordat je er doorheen bent. Laat het maar over je heen komen en wees lief voor jezelf ♡
Vandaag CD 52 en nog niet ongesteld. Gister wel heel veel waterige afscheiding, ging door m'n korte broek heen... Gelukkig viel het niet zo op. Ik heb een paar Easy@Home testen mee, dus vrijdag nog maar eens testen als er dan nog niks is gebeurd.