Ik las er over in de volgende topic; https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/wondermiddel-om-zwanger-te-worden.408926/ Uiteraard ben ik ook sceptisch, maar dacht toch proberen. Baat het niet, dan schaadt het niet dacht ik. Maar mijn partner was er minder blij mee ( de geur) dus mee gestopt. Oei kiespijn is toch wel de vervelendste pijn die er is. Snap heel goed dat je dan denkt het beter is dan over maand of 2.
Ik denk dat ik mijn eisprong vandaag heb gehad, heb wat licht bloedverlies gehad. We hebben het gezellig gehad vandaag dus ja.. ik heb positieve hoop, al lijkt het te mooi om waar te zijn! We zullen het zien, hoop het voor ons allemaal! Dan ben ik morgen 1dpo?
Echt van harte gefeliciteerd, we doen natuurlijk heel blij allemaal maar het is echt een gods wonder dat het kan.. van niks tot een heel mensje. Hoop dat je niet teveel symptomen krijgt en een superfijne zwangerschap! Dit was niet je eerste toch? Hoe gingen je andere zs'en?
Hier voor het eerst een (bijna) positieve ovulatie test! Ik heb vanmorgen en gisteren niet getest (testen waren op en andere niet op tijd binnen)….. Is dit al positief of nog niet/niet meer?
Ik moet even van me afschrijven geloof ik. Ik ben de laatste maanden, sinds de miskraam met 9 weken, zo teleurgesteld in m'n lichaam. Obsessief bezig met tempen, voldoende klussen etc. En dan zou allemaal nog niet zo erg zijn, als m'n cyclus mee zou werken. Maar ik heb zulke lange cyclussen telkens, soms ook helemaal geen eisprong. En was tegelijk zwanger met m'n twee zussen, die nu allebei een baby hebben. En ik zit hier verdrietig met mijn lege buik, zou volgende maand uitgerekend zijn. En had zo gehoopt dan zwanger te zijn. Vandaag dag 25 en nog geen positieve ovu test gezien. (met 18 dagen dacht ik van wel, maar geen temp stijging daarna. Daarom zit ik wel in dit topic) Cyclussen zijn regelmatig langer dan 40 dagen, met uitschieters naar 60. Het is zo gewoon niet leuk meer en ik weet even niet hoe ik nu verder moet. Toch maar een doorverwijzing vragen? Maar voor een derde kind de molen in gaan, terwijl ik twee keer makkelijk zwanger werd, lijkt me ook niet logisch. Wat zouden jullie doen? Ter info: mei 23 gestopt met pil. Toen ook al lange cyclussen, maar toch in oktober zwanger geraakt, maar in december mis gegaan. Het neemt mijn leven ondertussen zo wat over en ik weet dta het nergens op slaat, want ik heb twee gezonde kinderen etc. Maar zo langer doorgaan, trek ik eigenlijk niet meer. Misschien moet ik het maar helemaal opgeven, en gewoon focussen op het geluk wat ik al heb, zonder de pijn van telkens de teleurstelling..
Ik snap helemaal hoe je je voelt. Hier een jaar na de miskraam nog niet zwanger. Mijn vriendin is 3 maand na haar miskraam alweer zwanger. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik ga door tot ik niet meer kan. Ik zou wel even langs de huisarts gaan ivm de lange cyclussen. Hier heb ik gelukkig geen last van gehad na de miskraam.
Heel herkenbaar dat controle zoeken. Ik zou vorige week uitgerekend zijn maar ben in plaats daarvan een biochemische zwangerschap rijker en verder geen stap opgeschoten. Ik wil door en voor ons is het ons eerste kindje dus wil daar nog alles voor uit de kast trekken. Weet niet hoe ik daar bij een derde over zou denken maar als je die wens nog sterk voelt dan heb je alle recht om dat nog graag te willen! Misschien toch eens langs de HA voor een verwijzing en wat gesprekken met de poh voor hoe je in je vel zit? Het is niet niks allemaal… dikke knuffel voor jou!
Zo dat is nog eens een mooie oploop! Dan bij dezen écht officieel gefeliciteerd, laat ons weten hoe het met je gaat de komende maanden
Niemand kan de keuze voor je maken, maar als het je zo zwaar weegt, is het denk ik zeker te overwegen om (als dat voor jou goed voelt) toch te vragen om een doorverwijzing. Een wisselende cyclus, zeker na een miskraam, is niet perse abnormaal, maar het is ook niet zoals het 'hoort' te lopen. En ja, je bent vaker zwanger geweest: maar dat wil niet zeggen dat je de molen niet in kunt of mag, of (in het slechtste geval) dat het niet nodig blijkt te zijn. Dus als het voor jou goed voelt, kun je het altijd bespreken met je huisarts. En als het níét goed voelt, of je wilt het uiteindelijk toch niet, kun je op elk moment besluiten het niet te doen of te stoppen. Misschien is het sowieso fijn om 1 of 2 cyclussen even niets te doen? Niet testen op ovulatie, niet 'proberen', maar juist de tijd nemen om je lijf gewoon haar ding te laten doen - mits dat emotioneel haalbaar is, natuurlijk. Ik snap dat gevoel van druk enorm.. al moet dat natuurlijk ook niet de boventoon gaan voeren. Hoe dan ook, heel veel succes en gewoon omdat het kan, een dikke knuffel!
Een hele dikke knuffel! Het is gewoon echt niet leuk als zwanger worden niet lukt terwijl je het zo graag wilt. Dan maakt het echt niet uit of je er al 2 hebt. En een miskraam is super heftig om mee te maken, blij dat het gelukt is maar dan toch niet.. Ik zou als ik jou was wel een afspraak maken met de huisarts. Al is het alleen maar om de opties te bespreken, je kunt dan altijd nog beslissen niets te doen.
Wat fijn dat er een forum is als deze. Dank voor jullie lieve woorden. Ik heb er net even goed over gepraat met mijn man en besloten om na de zomer na de huisarts te gaan en ik ga proberen om het los te laten tot die tijd. Het testen, het tempen en verplichte klussen. Even focussen op wat ik heb en daarvan proberen te genieten. De vakantie vanaf volgende week zal me hopelijk goed doen. Het is een pittig jaar geweest, met meer problemen dan alleen een kinderwens, waaronder een groot verlies van iemand die me heel dierbaar was, een nieuwe baan, verhuizing, opleiding etc. Wat waarschijnlijk ook verklaart waarom ik me hier zo aan vastklamp. Ik wens jullie heel veel succes en hoop op een positieve test voor jullie allemaal!
Wat een mooie test! @MiniPoepiebeertje Ik heb gisternacht zo raar gedroomd, heb ik normaal nooit... Ik was zwanger. En op de echo zag ik dat het een jongetje was. Ik hen dit echt nog nooit gedroomd dus hoop een goed teken haha