We gaan voor roze! 1 juli (1) MiniPoepiebeertje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 na kuur voor cyclusstoornis 2 juli (0) 3 juli (1) Annegry91 - 1e Kindje - Ronde 26 / Ronde 1 IUI 4 juli (0) 5 juli (1) Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 OI 6 juli (1) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - Ronde 13 (9 na ma) 7 juli (5) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 44 / ronde 1 IUI Babywishbloem- 1e kindje - ronde 5e Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 5e ronde na miskraam Vederlicht - 41 - 2de kindje - 1e ronde na missed abortion Deniesjuh666 - 33 jaar - Ronde 8 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (2) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 17 Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na miskraam 11 juli (0) 12 juli (0) 13 juli (3) Pammie87 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 2 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Karelloos - 30 jaar - 5e kindje - ronde 1 14 juli (1) Hope2022 - ronde 8 (3e na mk) - 2e kindje 15 juli (2) Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 - ICSI-D1 Totaal (17) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (8) Zwanger (1) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
We gaan voor roze! 1 juli (1) MiniPoepiebeertje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 na kuur voor cyclusstoornis 2 juli (0) 3 juli (1) Annegry91 - 1e Kindje - Ronde 26 / Ronde 1 IUI 4 juli (0) 5 juli (1) Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 OI 6 juli (1) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - Ronde 13 (9 na ma) 7 juli (5) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 44 / ronde 1 IUI Babywishbloem- 1e kindje - ronde 5e Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 5e ronde na miskraam Vederlicht - 41 - 2de kindje - 1e ronde na missed abortion Deniesjuh666 - 33 jaar - Ronde 8 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (2) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 17 Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na miskraam 11 juli (0) Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1 12 juli (0) 13 juli (3) Pammie87 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 2 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 14 juli (1) Hope2022 - ronde 8 (3e na mk) - 2e kindje 15 juli (2) Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 - ICSI-D1 Totaal (17) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (9) Zwanger (1) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Heb mezelf 2 dagen eerder gezet. Maar las dus dat je 1 week na innesteling een positieve test kan doen, maar wat als de innesteling op dag 12 is?
Daarom wordt er aangeraden om de dag na je nod te testen. Meestal is hcg na een innesteling 2 dagen later zichtbaar met een early test
We gaan voor roze! 1 juli (1) MiniPoepiebeertje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 na kuur voor cyclusstoornis 2 juli (0) 3 juli (1) Annegry91 - 1e Kindje - Ronde 26 / Ronde 1 IUI 4 juli (0) 5 juli (1) Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 OI 6 juli (1) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - Ronde 13 (9 na ma) 7 juli (5) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 44 / ronde 1 IUI Babywishbloem- 1e kindje - ronde 5e Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 5e ronde na miskraam Vederlicht - 41 - 2de kindje - 1e ronde na missed abortion Deniesjuh666 - 33 jaar - Ronde 8 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (2) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 17 Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na miskraam 11 juli (0) Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1 12 juli (0) 13 juli (3) Pammie87 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 2 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 14 juli (1) Hope2022 - ronde 8 (3e na mk) - 2e kindje 15 juli (2) Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 - ICSI-D1 Totaal (17) Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (10) Zwanger (1) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Positieve ovutest! Ik ga uit van maandag of dinsdag eisprong en dan dinsdag of woensdag 1dpo. Wel weer een lange cyclus en NOD zou dan inderdaad op 15 of misschien 16 juli zijn. Ik hoop zo dat dit een roze lijst wordt. @MiniPoepiebeertje begint al goed!
@Hope2022 dit komt door progesteron! Kan inderdaad een heel goed teken zijn als het toeneemt, maar kan (zucht, lichamen) ook gewoon passen bij je luteale fase. Ik droom zelf standaard 4-5 dagen na mijn ovulatie super intens en raar, en dat ebt dan weer weg als mijn progesteron daalt naarmate mijn menstruatie dichterbij komt. Maarrr, als je dit nog nooit eerder gehad hebt, dan is de kans dat het een goed teken is wel groter
Andere vraag - ik ben aan het twijfelen of ik morgen een early test wil doen (9dpo). Enerzijds heel eng, want als het negatief is weet ik natuurlijk eigenlijk nog niks en stel ik mezelf alleen maar teleur.. maar toch? Ik heb deze ronde irritant veel hoop
Haha ik snap je gevoel. Ik ga deze maand ook op 10dpo al testen ivm een festival waar we heen gaan. Ik zou het doen als je je er niet teveel van aantrekt. Stel hij is negatief hoeft dat nog niks te betekenen.
Is er iemand hier in het groepje dat doet temperaturen? Mocht het deze maand niet raak zijn wil ik er graag mee beginnen
@pingpongpcos eerder testen kan echt een mindfuck zijn. Want daarna is mister Google je beste vriend. Of t nu positief of negatief is… t zegt nog niet alles zo vroeg in de cyclus. Het is maar net hoe je er zelf in staat. Ik wacht meestal 2 dagen voor nod en als t lukt wachten op menstruatie. @Denise00 eerder wel eens gedaan. Zitten best veel regels aan. Bijv iedere dag ongeveer even laat in en uit bed. Liever ‘s nachts niet er uit. En tempen voordat je uit bed gaat. t liefst met 2 cijfers achter de komma. En dan…. Kan t op de dag van menstruatie ook nog bam naar beneden gaan en wist je dus precies net niks. Het kan wel fijn zijn om je eisprong bevestigd te zien. Want door de steniging weet je dat je eitje gesprongen is. @Humbly89 heel veel succes morgen!! Je kan dit, pijn is niet fijn, mijn ervaring was, t is prima te doen met de verdoving. Laat t maar over je heen komen. Je hebt aardig wat eitjes. Hopelijk kunnen ze deze mooi aanprikken en aansluitend mooi resultaat. @Hope2022 ik hoop voor je dat de droom een goed teken is! Wanneer wil je eventueel gaan testen?
@Roosje67 wat een weg hebben jullie al afgelegd zeg. Hoe ervaar je de iui? Mag ik vragen waarom daar voor gekozen is? Hoop zo voor jullie dat het voor jullie snel blijvend raak mag zijn
Oh absoluut - vorige ronde heb ik überhaupt niet getest, het was overduidelijk dat ik ongesteld zou gaan worden. Deze ronde wordt dat anders, omdat ik nu progesteron gebruik en ik dus pas ongesteld kan worden als ik daarmee stop.. maar ik mag pas stoppen als ik niet zwanger ben :') Ik heb sowieso 5-7 als testdatum, maar ik ben toch vrij nieuwsgierig deze keer.. Weet enerzijds dat een negatieve test niks hoeft te betekenen, maar ik heb ergens ook een heel sterk gevoel dat hij best wel eens positief zou kunnen zijn. Maar ja. Dat is russisch roulette natuurlijk
Deed ik, 10 jaar geleden weliswaar. Maar ik haalde er niks uit en vond het vooral irritant. Ik heb ook idioot veel hoop, gek genoeg, ondanks alle medicatie enzo. Ik heb al sinds gisteren, 7dpo last van m'n boobs en al sinds m'n ovulatie afscheiding. Ben ik niet gewend. Ook af en toe wat krampjes enzo. Eugh. Ik wil niet meer testen voor NOD. Dus nog even geduld. Heb deze maand ook helemaal geen supplementen genomen, behalve foliumzuur. Haha. Nouja. Geduldig afwachten maar tot zaterdag hehehe. Het gaat verder gelukkig wel al een stuk beter. Maar voel het wel meteen weer keihard terug komen als de pijnstillers weer beginnen te werken. Heel irritant. Ik word dan midden in de nacht wakker van de pijn. Dan ga ik beneden pijnstillers nemen en dan duurt het een uur voordat die werken en ik weer kan slapen. Ergggg vervelend. Maarja. Ben allang blij dat die pijn niet meer zo alles overheersend is. Gisteren nieuws gehad van een vriendin. Zij en ik proberen allebei zwanger te worden. Vanaf dezelfde maand zegmaar. Zij is nu 7 weken zwanger. Super leuk voor haar. Hoop dat we nog samen zwanger kunnen zijn
Ik moet zeggen dat tot nu toe die iui nog goed te doen is. Ik heb deze ronde gonal f en ovitrelle gespoten en zo goed als geen bijwerkingen gehad. Hier was ik erg bang voor, dus voelt als een opluchting. Nu de ik in de 2e wachtweek zit merk ik wel dat ik er weer veel mee bezig ben. Er is voor IUI met Hormonen gekozen omdat wij onverklaarbaar verminderd vruchtbaar zijn. Bij mijn man is alles goed en bij mij is alles ook goed. Maar toch lukt het ons niet om zwanger te worden. Hopelijk gaat het met IUI wel lukken ❤️
Ik zou pas later testen! Maar zelf heb ik ook vanaf 9/10 dpo altijd testdrang dus ik weet niet of ik me er zelf aan zou houden De keren dat ik zwanger was had ik pas 12/13 dpo een positieve test… Nooit gedaan omdat ik persoonlijk bang ben dat ik er dan echt extreem veel mee bezig ben. Dus daar zou ik wel rekening mee houden, dan sta je er letterlijk iedere dag mee op. Dat doe je waarschijnlijk toch al (ik wel) maar dan misschien nog meer.. Maar nog meer zekerheid over je eisprong lijkt me dan wel weer fijn Verder succes allemaal! Ik hoop op veel eitjes, bevruchtingen en positieve testen