Ja! Helemaal vergeten te delen. Van de 16 eicellen waren er 13 rijp en zijn er 10 bevrucht! Nu de komende dagen spannend hoeveel er afgaan vallen en hoeveel ze kunnen invriezen Ik lees goede verhalen over de etos early
Ohhh wat goed Humbley! Mooie opbrengst. Hoe gaat het verder met je? Die early van action hoor ik goeie dingen over. Ik drink zo weinig. Max 1 a 2 wijntjes, als er überhaupt al een reden is om te drinken. Van het het weekeinde eten met m'n ouders. Nou zou ik het gewoon tegen m'n ouders zeggen als ik zaterdagochtend positief test. Maar als mijn lover dat niet wil dat ik dat doe, kan ik mijn antibiotica en pijnstillers als plausibele reden gebruiken. Haha
Oh wow wat een goeie score! Ik ga voor je duimen dat ze er allemaal ook nog eens super uit gaan zien, én natuurlijk dat straks gelijk de eerste blijft plakken
Oooh goede score inderdaad! Hopelijk allemaal goede embryo’s! Wanneer gaan ze terugplaatsen als ze goed zijn? Kan het even niet meer vinden.. Ik drink ook niet veel hoor, maar bij sommige vrienden zullen er wel vraagtekens zijn als ik helemaal niks wil drinken. En meteen vertellen dat we er weer voor gaan vind ik zelf niet zo leuk. Action zit hier niet in de buurt helaas, maar ik zal eens bij Etos kijken!
Goed eigenlijk, buik voelt wat beurs natuurlijk maar verder voel ik me goed gelukkig. Morgenmiddag bloedprikken en donderdag echo en dan hoop ik zaterdag een terugplaatsing. De action testen hoor ik heel vaak vals positief verhalen over. Ik denk dat je uiteindelijk gewoon moet gaan voor de test welke je zelf het fijnste vind. Ik heb de digitale clearblue 6 dagen eerder in huis, geen gestuurd met streepjes maar duidelijk zwanger/niet zwanger. Als alles goed is met mij ivm risico op overstimulatie dan zaterdag. Zaterdag is ook nog eens mijn 35e verjaardag dus dat zou natuurlijk heel bijzonder zijn of hij nou blijft plakken of niet. Drinken heb ik volgens mij al ruim 16 jaar niet meer gedaan haha dus hier geen probleem mee
Balen! Maar het zegt natuurlijk nog niets. Gemiddeld is de innesteling pas met 9dpo. Maar kan tot 12 dpo! Dan heb je dus pas op 14 dpo een positieve test! Wat goed! Ben benieuwd!
Klopt, durf de hoop ook nog niet helemaal op te geven, maar ergens voel ik ook wel dat het deze ronde niet gelukt is. Het shitte is dat je er zo weinig van kunt zeggen :') Ik heb geen symptomen, dat wát ik heb kan evengoed bijwerking van de utrogestan zijn, en verder heeft het überhaupt geen zin om daar iets over te zeggen aangezien er zat vrouwen zijn die helemaal niks merken die eerste paar weken Maar goed, ik wacht het twee dagen af. Hopelijk word ik toch nog aangenaam verrast!
Hier is het ook weer niet raak. 9/10 dpo (10 volgens fertility friend) en negatieve test. Dat betekent in mijn geval dat het klaar is. Voel ook al dat ik ongesteld ga worden helaas.
Hier ook al het gevoel klaar te zijn; een witte test vanochtend zo wit als maar kan. En ook buikkrampen. Voor de rest geen symptomen waarvan je denkt oe misschien toch raak deze maand Maar aan de andere kant. Zolang NOD niet is geweest, mogen we nog hoop hebben .
Ja meestal krampen 2 dagen van te voren, geen afscheiding meer en zere borsten. De keren dat ik zwanger was juist totaal geen gevoelige borsten.
Ah oké, ja dat is dan geen goed teken nu.. Maar goed, de vorige keren zijn natuurlijk geen echte garantie voor nu, toch? Ah shit! Maar even voor een realistisch plaatje, je bent vandaag dan ook pas 9dpo, toch? Dat is ook echt behoorlijk vroeg om te testen! Heb gisteren geleerd dat ruim 90% (!!) negatief test op 10dpo, en zelfs 40% pas ná hun NOD een positieve test in handen heeft. Wil je geen valse hoop geven, maar nu een negatieve test is écht nog heel vroeg Lekker hypocriet van mezelf natuurlijk haha, dus misschien zeg ik dit ook deels tegen mezelf, maar toch!
Ik gebruik altijd deze: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10 66% test positief op 10 dpo. Nog steeds niet 100% natuurlijk. Bij mezelf weet ik wel echt heel goed hoe het voelt als ik ongesteld moet worden en helaas klopt dat ook tot nu toe (behalve als ik zwanger was ondanks dat dat beide keren niet goed is afgelopen)
Nee, oprecht, maar 10% in een studie uit bijna 95.000 mensen test positief op 10dpo. Zou ook gek zijn he - de gemiddelde innesteling is op 9dpo, en dan begint de hCG productie pas (dat laat deze studie mooi zien, pas bij >10dpo komt het hCG gemiddeld boven de 12 uit - het afkappunt voor de meeste vroege testen). Maar goed, dat maakt in jouw geval natuurlijk de situatie niet beter. Hopelijk heb je in ieder geval weinig last van je menstruatie!
Deze ken ik inderdaad maar komt uit de charts die zijn onderzocht door fertility friend. De percentages geven niet helemaal een eerlijk beeld (maar 17% rapporteert een negatieve voor een positieve test) maar niet iedereen houdt dat natuurlijk bij (of doet een vroege test). Je kunt in je chart zelf je ovulatie dag invoeren maar als je dat niet doet en geen ovulatietest gebruikt of temperatuurt of in de mmm zit gaat ff uit van een luteale fase van 14 dagen. Dan kan de ‘10 dpo’ ook zomaar 8 dpo zijn bij een lf van 12 dagen bijv. Het is nooit exacte wetenschap ben ik bang, elke test heeft een andere gevoeligheid en kan een slechte batch hebben. Ergens was het zoveel makkelijker tientallen jaren geleden toen je gewoon wachtte of je ongesteld werd of niet. Aan de andere kant is er nu ook veel meer mogelijk als het niet zo makkelijk gaat allemaal. Hou je het een beetje vol op het wachtbankje?
Klopt, daarom ook de tweede studie waar ze wel met LH-pieken hebben gewerkt Ze zeggen er ook bij dat die 17% waarschijnlijk een enorme onderrepresentatie is. Jouw 66% is ook op basis van data van een fertility tracker app, btw. En ja, op zich wel. Ga er na de test van dinsdag volledig van uit dat ik niet zwanger ben - vanmorgen nog even gedacht of ik wel/niet zou testen, maar ik had mezelf gezegd dat morgen pas te doen, dus ik wacht verder af. Baal vooral gewoon dat het wéér niet gelukt is :/
Dan ook je eigen advies ter harte nemen! Het kan nog!!! En omdat ik weet hoe het voelt om weer in de baalmodus te zitten, dikke knuffel! Het is niet makkelijk om elke keer die hoop en teleurstelling door te maken..
We gaan voor roze! 1 juli (1) MiniPoepiebeertje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 na kuur voor cyclusstoornis 2 juli (0) 3 juli (1) Annegry91 - 1e Kindje - Ronde 26 / Ronde 1 IUI 4 juli (0) 5 juli (1) Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 OI 6 juli (1) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - Ronde 13 (9 na ma) 7 juli (5) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 44 / ronde 1 IUI Babywishbloem- 1e kindje - ronde 5e Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 5e ronde na miskraam Vederlicht - 41 - 2de kindje - 1e ronde na missed abortion Deniesjuh666 - 33 jaar - Ronde 8 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (2) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 17 Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na miskraam 11 juli (1) Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1 12 juli (0) 13 juli (2) Pammie87 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 2 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 14 juli (1) Hope2022 - ronde 8 (3e na mk) - 2e kindje 15 juli (2) Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 - ICSI-D1 Totaal (17) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (11) Zwanger (1) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Nou, het was even zoeken met temperaturen op vakantie (ivm ander tijdstip van wakker worden) maar ik lijk m’n eisprong dan toch echt gevonden te hebben. Ook ik kan op het wachtbankje
Haha ja ik wilde later nog toevoegen dat het ook wel heel hypocriet van mezelf is hoor (maar ik was al te laat met aanpassen). Denk dat ik zó alle vertrouwen in mijn lijf verloren ben, dat het veiliger voelt om dan ook niet die hoop vast te houden. Al weet ik ook dat ik heel diep van binnen echt nog wel wat hoop voel. En dankjewel, dat is lief! Ik gun het ons hier allemaal zo dat we zo snel mogelijk goed nieuws krijgen en dat we lekker op die roze/blauwe wolk mogen vertoeven voor een maand of 9. Ooit moet toch een keer ons moment komen, denk ik dan