Balen voor iedereen op rood hopelijk komt er nog goed nieuws in deze lijst. Hier 6dpo, de tijd gaat zooooooo langzaam…
Denk hier toch ongesteld te worden. Vanochtend al wat bruine afscheiding. Als t al wat geweest is, is t niet goed gegaan. Ik heb ook niet meer getest , ik vond wat karelroos zei mooi, gewoon een week na nod ofzo testen .
We gaan voor roze! 1 juli (1) MiniPoepiebeertje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 na kuur voor cyclusstoornis 2 juli (0) 3 juli (1) Annegry91 - 1e Kindje - Ronde 26 / Ronde 1 IUI 4 juli (0) 5 juli (1) Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 OI 6 juli (1) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - Ronde 13 (9 na ma) 7 juli (5) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 44 / ronde 1 IUI Babywishbloem- 1e kindje - ronde 5e Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 5e ronde na miskraam Vederlicht - 41 - 2de kindje - 1e ronde na missed abortion Deniesjuh666 - 33 jaar - Ronde 8 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (2) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 17 Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na miskraam 11 juli (1) Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1 12 juli (0) 13 juli (2) Pammie87 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 2 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 14 juli (1) Hope2022 - ronde 8 (3e na mk) - 2e kindje 15 juli (1) Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 17 juli (1) Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 13 - ICSI-D1 Totaal (17) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (08) Zwanger (1) Ongesteld (5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoii allemaal, Ik ben Tamara en lees al een tijdje mee op dit forum. Ik heb deze maand 1 keer onbeschermd seks gehad. Echter ben ik nu ook 4 dagen over tijd. De testen zeggen negatief.. Zou toch fijn zijn als ik of ongesteld word of gewoon weet of ik zwanger ben. Haha. Dit is zo ongemakkelijk.. Groetjes Tamara
Hier afwachten tot nod, heb wel soort van pijn elke keer rechts onder in m'n baarmoeder... morgen gaan we last minute een weekje weg dus voor de zekerheid toch maar tampons en alles mee
Hallo, welkom weet je wanneer je eisprong was? Fijne vakantie! Zou mooi zijn als die tampons niet nodig zijn.. Hoe is het @Humbly89? Heb je toch een terugplaatsing gehad en moet je nog rustig aan doen?
Hier goed goed. Yup heb zaterdag een tp gehad. Tijdens de tp zagen ze via de echo dat ik heel veel vocht in de buik heb en verplicht rust moet houden, gelukkig zelf nog geen last! Vandaag bericht gehad dat er 4 cryo's zijn En dat de terug plaatsing een hatching blastocyst is geweest.
We gaan voor roze! 1 juli (1) MiniPoepiebeertje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 na kuur voor cyclusstoornis 2 juli (0) 3 juli (1) Annegry91 - 1e Kindje - Ronde 26 / Ronde 1 IUI 4 juli (0) 5 juli (1) Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 OI 6 juli (1) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - Ronde 13 (9 na ma) 7 juli (5) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 44 / ronde 1 IUI Babywishbloem- 1e kindje - ronde 5e Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 5e ronde na miskraam Vederlicht - 41 - 2de kindje - 1e ronde na missed abortion Deniesjuh666 - 33 jaar - Ronde 8 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (2) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 17 Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na miskraam 11 juli (1) Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1 12 juli (0) 13 juli (2) Pammie87 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 2 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 14 juli (1) Hope2022 - ronde 8 (3e na mk) - 2e kindje 15 juli (1) Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 17 juli (1) Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 13 - ICSI-D1 Totaal (17) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (08) Zwanger (1) Ongesteld (6) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Ook ik ga op rood helaas
Je moet toch nog best een tijdje tot je NOD, toch? Dus die krampen kunnen best wel eens goed nieuws zijn! Ik ga heel hard voor je duimen dat je niks nodig gaat hebben straks behalve een zwangerschapstest
Hoe is t nu met jou? Stemmingswisselingen ken ik ook als zwangerschapsklacht of een dag voor menstruatie, soms kan ik dan echt zo heks zijn. Alle klachten die je hebt… kunnen altijd het 1 of t ander betekenen. Dat maakt het vaak onzeker. Helemaal als t in je hoofd zit. Ik vind t zo knap dat vrouwen er niet mee bezig zijn. Ik tel alle dagen af tot nod vanaf eisprong. Ik hoop t beste voor je!
Klinkt toch spannend! Hoop echt dat t voor jullie nu echt raak is! Ik had zo gehoopt na de MA dat t meteen raak zou zijn. Hoe sta jij daar nu in? Wens is zeg maar groter geworden ofzo…alvast fijne vakantie !
Ja… baal er ook wel van. Had nog nooit een valse positieve test bij deze testen gehad. En menstruatie is ook iets anders dan normaal. Maar ja dit was ook pas de eerste echte goede cyclus na MA. Heb dus t idee dat t misschien dan toch een vmk is geweest nu. Pff gister dacht ik, ik stop er mee, en vandaag al weer nieuwe testen om komende LH piek weer te kunnen gaan zoeken. Ga jij nog eerder testen dan nod?