NOD lijst 1 t/m 15 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Firstborn, 6 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.260
    1.204
    113
    Vrouw
    Oké, ik ben getriggerd: he?? Ik heb juist van zó veel mensen gehoord dat dat juist ook belangrijk is! Althans, natuurlijk dan he, niet de vleesvervangers etc. Maar nu ben ik wel heel benieuwd, als je meer info hebt hoor ik het graag!

Heb zelf bvb ook een masterclass via Lifestyle&Hormones gehad en zij geven juist aan zo veel mogelijk vegetarisch/plantaardig te eten. Nu deed ik dat toch al niet echt, maar.. tell me mooooree!

(oh en WAT GOED van je progesteron!!)

2. Lily30

Lily30 Actief lid

1 okt 2022
    305
    218
    43
    Vrouw
    Jaaa dit vraag ik me ook altijd af.. Niet dit specifiek, maar hoe mensen met meerdere kinderen hun leven inrichten en zelf nog kunnen werken enzo. En dan dan straks ook nog school, zwemles, sport, speel afspraakjes…

3. Hope2022

Hope2022 Bekend lid

18 okt 2021
    500
    612
    93
    Vrouw
    Jaa dat hebben wij ook echt wel! We wachter het rustig maar ongeduldig af haha

Vederlicht vindt dit leuk.
  4. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.204
    113
    Vrouw
  5. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

5 okt 2023
    311
    141
    43
    Vrouw
    Toch alweer meeeeega vroeg begonnen met testen want *ruggengraat* maar 8DPO en negatief. Heb gewoon echt wel wat symptomen die ik niet herken; krampjes, onder rugpijn, vlagen van misselijk, hoofdpijn. Hopen dat het toch nog een goed teken is o_O

Vederlicht vindt dit leuk.
  6. Pammie87

Pammie87 Actief lid

6 aug 2022
    109
    97
    28
    Vrouw
    We gaan voor roze!

1 juli (1)
    MiniPoepiebeertje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 na kuur voor cyclusstoornis

2 juli (0)

3 juli (1)

Annegry91 - 1e Kindje - Ronde 26 / Ronde 1 IUI

4 juli (0)

5 juli (1)

Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 OI

6 juli (1)

Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - Ronde 13 (9 na ma)

7 juli (5)
    Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 44 / ronde 1 IUI
    Babywishbloem- 1e kindje - ronde 5e
    Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 5e ronde na miskraam
    Vederlicht - 41 - 2de kindje - 1e ronde na missed abortion
    Deniesjuh666 - 33 jaar - Ronde 8 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend)

8 juli (0)

9 juli (0)

10 juli (2)

GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 17
    Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na miskraam

11 juli (1)
    Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1

12 juli (0)

13 juli (2)

Pammie87 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 2
    Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8

14 juli (1)

Hope2022 - ronde 8 (3e na mk) - 2e kindje

15 juli (1)

Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2

17 juli (1)
    Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 13 - ICSI-D1

Totaal (17)

Wachten op eisprong (3)

Wachtbankje (7)

Zwanger (1)

Ongesteld (7)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

Helaas vandaag al ongesteld geworden, 2 dagen voor NOD. Normaal stabiel 29 dagen cyclus, dit keer 27. Inmiddels ook wel wat bezorgd over m'n luteale fase. App gaf vorige keer aan dat deze erg kort was geweest en nu ook maar 11 dagen..

7. Babywishbloem

16 mei 2024
    66
    13
    8
    We gaan voor roze!

1 juli (1)
    MiniPoepiebeertje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 na kuur voor cyclusstoornis

2 juli (0)

3 juli (1)

Annegry91 - 1e Kindje - Ronde 26 / Ronde 1 IUI

4 juli (0)

5 juli (1)

Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 OI

6 juli (1)

Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - Ronde 13 (9 na ma)

7 juli (5)
    Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 44 / ronde 1 IUI
    Babywishbloem- 1e kindje - ronde 5e

Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 5e ronde na miskraam
    Vederlicht - 41 - 2de kindje - 1e ronde na missed abortion
    Deniesjuh666 - 33 jaar - Ronde 8 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend)

8 juli (0)

9 juli (0)

10 juli (2)

GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 17
    Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na miskraam

11 juli (1)
    Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1

12 juli (0)

13 juli (2)

Pammie87 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 2
    Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8

14 juli (1)

Hope2022 - ronde 8 (3e na mk) - 2e kindje

15 juli (1)

Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2

17 juli (1)
    Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 13 - ICSI-D1

Totaal (17)

Wachten op eisprong (3)

Wachtbankje (6)

Zwanger (1)

Ongesteld (7)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

8. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    302
    63
    Vrouw
    Nou gister een negatieve early mt 11dpo dus denk niet dat het raak is (meestal een knaltest op NOD), nog geen menstruatie, maar dat zal een deze dagen wel komen.

9. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    302
    63
    Vrouw
    Oh wacht even.. ik reken verkeerd. Ik sta bij 11juli maar ben vandaag 12DPO? Nouja we wachten het af, ik verwacht gewoon mijn menstruatie van t weekend.

10. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.204
    113
    Vrouw
    Ah.. ik weet even niet hoe je daar zelf in staat nu? Je klonk eerder alsof je het niet héél erg zou vinden als je nu niet zwanger zou zijn, maar ik snap ook dat dat anders kan voelen als je toch zo'n negatieve test in handen hebt!
    Ik hoop voor je dat je snel het resultaat mag krijgen waar je op hoopt <3

11. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

5 okt 2023
    311
    141
    43
    Vrouw
    Pfoe…. waar te beginnen haha! Vetten en eiwitten heb je juist nodig voor je hormonen om op te bouwen. Daarnaast is het juist heel belangrijk om je bloedsuiker spiegel in balans te houden, vetten en eiwitten zorgen hier juist wel voor maar (snelle) koolhydraten zorgen voor hoge pieken in je insuline en dat is juist heel slecht voor je hormonen. Daarom eet ik nu ook maar 3 maaltijden, grote, per dag, om er voor te zorgen dat je bloedsuiker spiegel niet continu op en neer gaat. In vegan eten zitten gewoon heel weinig voedingsstoffen, juist in eieren, grasgevoerd vlees, grasgevoerde roomboter etc zitten heeel veel voedingsstoffen die je nodig hebt. Daarnaast zijn paranoten (2 st per dag) weer heel goed voor je schildklier werking. Zo nog heeeel veel dingetjes… haha!

Dit is overigens mijn mening en ervaring. Iedereen heeft een andere kijk natuurlijk!

Maar die progesteron bewijst voor mij dat dit werkt, daarnaast ben ik door 7 vroege miskramen 8 kg aangekomen, ik had aaaalles geprobeerd, telde aaaaaltijd mn kcal, maar viel gewoon geen gram af. Ik ben hier nu mee bezig, tel m’n kcal niet, gewoon uiteten geweest, heb nooit honger en al 3.5 kg afgevallen!

12. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

5 okt 2023
    311
    141
    43
    Vrouw
  13. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.204
    113
    Vrouw
    Het klinkt alsof ik eigenlijk (bijna) alles in dit lijstje wel al deed. Mijn hormonen zijn er wat trager in, maar dat afvallen herken ik echt enorm! Ben bij de wissel naar koolhydraatarm echt serieus 8kg kwijtgeraakt zonder ook maart één stap extra te zetten. Mijn testosteron etc blijft wel verhoogd, maar goed je kunt niet alles hebben.

Ben het dus zeker met je eens dat er een basis in zit hoor, heb zelf nooit mijn progesteron (mogen) laten prikken maar ben nu wel benieuwd of dat bij mij ook anders is geweest!

Parelbaby vindt dit leuk.
  14. MiniPoepiebeertje

MiniPoepiebeertje Bekend lid

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Echt hè! Ik sta er nu voor en ik vraag me oprecht af. Hoe?

15. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    302
    63
    Vrouw
    Haha het is even ja.. aanpassen? Je hoopt toch.. maar nee ik baal niet, dan kan ik deze zomervakantie iig leuk met de kinderen spenderen, wij gaan niet weg dus moeten wel leuke activiteiten gaan doen vind ik dan.

Komt goed! Wel lief dat je het vraagt, waardeer ik zeer! Hoe gaat het met jou?

pingpongpcos vindt dit leuk.
  16. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    302
    63
    Vrouw
    Ik werk niet dus kon niet reageren maar met 4 kinderen is het een hoop plannen. En voorbereiden! Maargoed denk dat je dat wel doet, ik zou het denk ik niet kunnen, ernaast ook nog werken. Pas toen de jongste 3-3,5 was voelde ik mezelf weer terug komen, wilde toen ook een opleiding doen of gaan werken en toen werd ik weer zwanger onverwacht haha dus dat ging niet op

17. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.204
    113
    Vrouw
    Zeker! Daar zijn we voor op dit forum toch? :)

En ja ik kan het me ergens wel indenken, enerzijds ben je er natuurlijk niet zomaar mee bezig, maar goed, de realiteit is soms wat complexer dan gewoon 'ik wil zwanger worden'. Ik vind het in ieder geval fijn voor je dat je het deze ronde goed kunt relativeren en dat het geen (grote) teleurstelling voor je is!

18. MiniPoepiebeertje

MiniPoepiebeertje Bekend lid

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Met 4 kinderen kan ik me voorstellen dat werken erbij niet gaat.
    Ik plan en doe veel voorbereiding inderdaad, anders red ik het inderdaad niet.
    Het zal vast gaan met 2, maar ik zit in een lastige positie op werk. Deze maand te horen gekregen dat mijn functie komt te vervallen. Ik mag wel blijven, maar dan moet ik verplicht doorgroeien en een opleiding doen. Een paar dagen voor de positieve test kreeg ik dat te horen helaas.

Minderen met werken zit er dus niet in. Ik werk 32 uur en ben de helft van de tijd alleen.

Ik zit nu na te denken over de dagen dat ik werk en mijn man weg is en ik kom er niet uit met de uren.
    Ik ga gewoon grandioos tijd te kort komen. Ik kan nooit mijn zoon naar school brengen om 8.30, daarna de jongste naar de opvang, 8 uur werken en dan de jongste ophalen en dan de oudste voor 18.00.
    Ik wilde mijn uren gaan minderen, maar dat kan dus niet zoals het er naar uit ziet.

19. Lily30

Lily30 Actief lid

1 okt 2022
    305
    218
    43
    Vrouw
    Zien jullie dit ook ?? :eek:

Bijgevoegde bestanden:

Denise00, Bluetique, Winnie85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

5 okt 2023
    311
    141
    43
    Vrouw
    Ik zie hem! 10DPO ben je toch?

Deel Deze Pagina