Ja klopt! Ik ben er helemaal zenuwachtig van, ik had dit zo niet verwacht! Hopelijk loopt het op. Ik merk dat ik nog niet echt blij durf te zijn..
Vanmorgen had ik deze test!! 13 dagen na de ovitrolle, 6 dagen na de terugplaatsing en 11 dpo. Vanaf nu even elke dag testen voor de oploop, ben helemaal in shock
Jaaaa duidelijk! En roze! Hier net weer getest en een net iets duidelijker streepje dan gisteren, ook 11 dpo nu. Ik ben ook in shock, zo niet verwacht!
Heeeel spannend, ik had verwacht dat ik dezelfde symptomen zou moeten hebben als met de eerste. Toen had ik vanaf 7 dpo een metaalsmaak en zere borsten, nu niet. Ik voel me eigenlijk prima, niet heel anders dan normaal op 11 dpo. Wel moe en meer honger, en nu ik terugkijk slaap ik de laatste dagen minder vast en droom ik meer. En jij? Is het vocht in je buik al afgenomen? Hopelijk blijven de testen oplopen!
Ik moet mezelf even in de gaten houden want krijg weer wat meer last van duizeligheid en kortademigheid en dat heb ik licht gehad na de punctie. Verder voel me goed! Beetje misselijk met vlagen, veel plassen en krampjes haha
Nog wel rust houden dus!! Doen ze nog controles of moet je zelf je klachten in de gaten houden? Ik heb ook af en aan menstruatiekrampen/darmproblemen, net als normaal vanaf 8/9 dpo al. Blijft wel echt spannend daardoor!
Haha hier ook idd! Nee geen controles maar als de testen mooi oplopen moet ik de bloedverdunners blijven gebruiken tot 12 weken zwangerschap. Verder geen idee. Misschien krijg ik nog meer info wanneer ik de 18e mag doorgeven dat ik zwanger ben. Eerst morgen nog een keer testen en dan zet ik mezelf op roze
Wooow ik kijk letterlijk een halve dag niet en @Humbly89 en @Lily30 jullie redden onze lijst deze maand!! Voorzichtig maar wel volmondig gefeliciteerd dames! En nu op naar een goeie oploop en strakjes prachtig kloppende hartjes op jullie echo's
Gefeliciteerd Lily en Humbly!! Ik was al bang dat ik de enige zou zijn deze maand! Wat ben ik blij voor jullie!! @Humbly89 ik zag jou ineens op de uitgerekend in maart lijst staan! Ik dacht: nu gauw de NOD lijst checken!!