Klopt gisteren zelfs extra veel want krijg meer last van de buik. Totaal zit ik rond de 3 a 4 liter per dag weer idd. Ik wil eigenlijk pas donderdag weer testen aangezien ik dan aan de kliniek door moet geven. Of ik het volhoud is een ander verhaal haha. Ik ga voor je duimen! Ken de angst maar al te goed. Vorige zwangerschap had ik mooie oplopende testen maar een leeg vruchtzakje met 7 weken dus weet dat oploop ook niet alles zegt
Vind ik niet leuk Misschien is je ei toch later gesprongen? Of had je wel doorgetest met de ovulatietesten? Ben je vaker misselijk voor menstruatie? Sorry ik stel echt teveel vragen deze ochtend, misschien zijn het de hormonen maar ik wil zo graag dat iedereen hier positief test dat ik er helemaal zenuwachtig van wordt
3 a 4 liter is ook wel echt veel! Hoe krijg je het voor elkaar, ik heb al moeite met 2 Het is zo balen dat we op de hoogte zijn van alles wat nog mis kan gaan…
Heb er eigelijk weinig moeite mee. Drink normaal ook rond de 2.5/3 liter. Inderdaad en toch elke keer doortesten terwijl dat meer onzekerheid geeft..
Nou dat laatste zou ik ook willen haha maar nee ik denk niet dat mn ei later is gesprongen, heb niet meer getest maar wel een bloeding gehad en de buikpijn stopte daarna ook. Ik ben wel vaker misselijk maar denk dat ik iets verkeerd had gegeten, de moeheid maakt sommige gevoelens ook erger. Nee ik heb er geen hoop meer in, het is wachten tot de menstruatie komt
Hier is het 'er niet teveel mee bezig zijn' van tafel geveegd. Vandaag paar momenten een weeïg gevoel/misselijkheid gehad, dus ik haal me al van alles weer in m'n hoofd..
Nogsteeds geen menstuatie... en inmiddels op dag 39... van de week de huisarts bellen want cyclussen worden steeds langer en zijn inmiddels bijna een jaar bezig
Maar wel allebei een LH piek gevonden toch? Dat is in ieder geval hoopvol! Hoe is het met @Humbly89 ?
Verplicht op de bank aan het hangen haha. Vanmorgen zwangerschap doorgeven aan de kliniek. Afgelopen dinsdag met spoed bloed prikken en een echo gemaakt ivm toenemende klachten overstimulatie en helaas is deze idd heftig aanwezig. Heel veel vocht in de buik, bloed was wel goed door de bloedverdunners, eierstokken waren van 75 mm naar 65 mm gegaan dus dat is positief. Nu verplicht rust tot 12 weken zwangerschap en 4 liter drinken per dag Wel zag ze bij de echo een beginnende zwangerschap Vorige week donderdag had ik cb 1-2 en vanmorgen cb 2-3 Hoest met jou? Kom je meeschrijven in de maart 2025 groep?
Oh wat een opluchting dat het toch oploopt en waarschijnlijk dus 'gewoon' van het vocht is! En wat heerlijk om die zwangerschap ook op echo te kunnen zien Hoe voel je je verder?
Mijn buik doet zeer van de overstimulatie, last van maagzuur haha afkeer voor zoet eten en mijn geliefde kwark. Overdag heel moe en in de avond niet in slaap kunnen komen en om 4 uur wakker Zo nu en dan krampjes. Haha oh en nu beetje boos op de kliniek dat ondanks al dit mijn 1e echo pas op 14 augustus is.. dan ben ik 8.5 week
Enerzijds snap ik dat, anderzijds is dat wel vrij normaal voor een eerste echo toch? Ik geloof tussen de 6 en 10 weken, afhankelijk van bij wie je gaat. Dus eigenlijk is het helemaal niet zo gek Maar goed, dat wil je nu natuurlijk niet horen haha, en dat snap ik ook helemaal! Wel balen van de typische zwangerschapskwaaltjes, hopelijk gaat dat straks snel beter en kun je echt genieten!
De miskraam echo had ik met 7 weken wat de kliniek normaal doet. Misschien toch naar met 6.5 weken een pret echo laten doen voor mijn eigen gemoedsrust
Ach jeetje die overstimulatie is wel echt goed om stoom gekomen bij jou. Niet zo gek door al dat lekkere hcg dat door je lijf stroomt; dat is dan wel weer heel fijn! Sterkte ermee, want het is echt niet niks... En over die echo; wat een gek verhaal. Wil de kliniek het niet eerder doen, of hebben ze niet eerder plek? Ik heb bij mijn zwangerschap na mijn miskraam gewoon standaard een vroege echo gekregen, om de vitaliteit te checken. Omdat ik daarvoor een miskraam had gehad was dat toen ook niet op eigen kosten. En als je het echt niet voor elkaar krijgt bij de kliniek dan idd maar zelf bekostigen en even checken dat alles goed zit. Tenminste; dat zou ik doen.
Nee ze willen inderdaad niet eerder doen omdat ze geen noodzaak zien. Ik ga zelf wel een pretecho laten maken om in ieder geval de rust te hebben dat er niet weer een leeg vruchtzakje is
Nee ook niet, ze plannen gewoon in en nu was dit volgens hun mijn plek en de vorige kwam het eerder uit