Ik schrijf ook weer mee. Vandaag positieve ovulatietest, dus verwacht morgen eisprong. Maar een gezellig weekendje van maken!
We gaan voor roze! 1 juli (1) MiniPoepiebeertje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 na kuur voor cyclusstoornis 2 juli (0) 3 juli (1) Annegry91 - 1e Kindje - Ronde 26 / Ronde 1 IUI 4 juli (0) 5 juli (1) Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 OI 6 juli (1) Deniesjuh666 - 33 jaar - Ronde 8 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) 7 juli (3) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 44 / ronde 1 IUI Babywishbloem- 1e kindje - ronde 5e Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 5e ronde na miskraam Vederlicht - 41 - 2de kindje - 1e ronde na missed abortion 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (1) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 17 11 juli (0) 12 juli (0) 13 juli (3) Pammie87 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 2 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Karelloos - 30 jaar - 5e kindje - ronde 1 14 juli (1) Hope2022 - ronde 8 (3e na mk) - 2e kindje 15 juli (2) Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 - ICSI-D1 Totaal (14) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Ik ben er ook weer bij. In april te horen gekregen met 8 weken dat ik niet goed zwanger was. Dit is mijn eerste (gevonden) piek na MA op dag 16. Cyclus is nog wel beetje in de war. We gaan het weer mee maken, eerst maar eens gezellig maken t weekend zie nog wel wat bekende namen. Pittig voor jullie dat het nog niet gelukt is
Ik ben vorige week begonnen met de ovulatietesten en vanochtend verrast met een knipperende smilie op de paarse CB. Vond het al raar want de premom testen lopen niet op en volgens mij begint m'n vruchtbare week morgen of overmorgen pas. Lees nu ook dat die paarse CB eig niet betrouwbaar zijn, had ik duidelijk even van tevoren moeten opzoeken, zonde van het geld
We gaan voor roze! 1 juli (1) MiniPoepiebeertje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 na kuur voor cyclusstoornis 2 juli (0) 3 juli (1) Annegry91 - 1e Kindje - Ronde 26 / Ronde 1 IUI 4 juli (0) 5 juli (1) Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 OI 6 juli (2) Deniesjuh666 - 33 jaar - Ronde 8 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - Ronde 13 (9 na ma) 7 juli (3) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 44 / ronde 1 IUI Babywishbloem- 1e kindje - ronde 5e Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 5e ronde na miskraam Vederlicht - 41 - 2de kindje - 1e ronde na missed abortion 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (1) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 17 11 juli (0) 12 juli (0) 13 juli (3) Pammie87 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 2 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Karelloos - 30 jaar - 5e kindje - ronde 1 14 juli (1) Hope2022 - ronde 8 (3e na mk) - 2e kindje 15 juli (2) Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 - ICSI-D1 Totaal (15) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik ben ook weer van de partij! Gister positieve ovulatietest, meestal 2 dagen erna ovulatie en LF van 12 dagen dus ik ga uit van 6 juli NOD. Hopelijk een mooie roze lijst deze zonnige maand!
Ik heb wel wat buikpijn, maar gaat ook weer over, echte ovulatie slijm heb ik nog niet dus twijfel enorm.. we hebben sws wel genoeg gemeenschap maar zou toch wel willen weten wanneer mn NOD nou is, of word. Zit eraan te denken om een thermometer te halen, maar wil er ook niet teveel mee bezig zijn.. Het is pas ronde 1 ook.. Word gek van de onzekerheid, wat zouden jullie doen? Denk dat ik morgen maar wat ovulatietesten ga halen, maar wil niet dat die mensen van de action weten dat ik probeer zwanger te worden.. enkel ik, mijn man en een hele goede vriendin weten het..
De roze zijn inderdaad beter Op naar een mooie test over 2 weken! Ik zou inderdaad even ovulatietesten halen. Zelf heb ik altijd 5 a 6 dagen voor de ovulatie al af en aan eipijn. Door de ovulatietesten ben je in ieder geval de twijfel kwijt. Ik heb een 1.5 jaar getemperatuurd en werd alleen maar gestrest door. Zou daar nog even mee wachten tot je wat langer bezig bent
Ik zou ovulatietesten halen. Misschien van een action halen die iets verder van huis is zodat je geen bekende tegenkomt, of online bestellen.
Hier had ik sinds donderdag een positieve ovulatie test. Maar vrijdag knalde hij nog steeds en zaterdag idem dito. Super verwarrend . En vandaag lijkt hij iets te zijn afgenomen, maar eigenlijk nog steeds super donkere streep. Ik weet het even niet meeeeer. Zouden jullie onderstaande foto als positief beschouwen? (Foto is van vandaag).
Dankje voor je berichtje! Aah nee mijn piek heb ik donderdag gehad. Maar hij wilde maar niet afzaken. Dus ben blij dat je aangeeft dat deze niet postief is.
Mm dan morgen toch maar even op de fiets idd, ben bang dat ik al te laat ben met testen. Heb net wat steken gehad rond die plek.. Jongens, als ik er zoals nu mee bezig ben houd ik het bijna niet meer van de zenuwen.. stom he! Haha ik hoop dat het raak zal zijn voor ons allemaal
Klopt ik had het in de andere groep geplaatst, maar omdat hij niet zakte wist ik het even niet meer. En hij zakte vandaag maar beetje. Terwijl normaal na de piek zie ik zichtbare lichtere streep.
Haha de zenuwen heb je voor het wachten op de piek en na de ovulatie en wachten tot aan je NOD . Met elke ronde denk ik even mijn hoofd koel houden en dan ga je weer met alle emoties als het weer zo ver is en je begint aan de volgende ronde. Maar morgen gewoon die kant op gaan joh. En ik hoop voor je dat je nog optijd bent. Heb je altijd een normale cyclus?