Wat spannend, heb je nog met een andere test getest? Of misschien toch even wachten en overmorgen weer? Hoop voor je dat deze mooi gaat oplopen!
We gaan voor roze! 1 juli (1) MiniPoepiebeertje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 na kuur voor cyclusstoornis 2 juli (0) 3 juli (1) Annegry91 - 1e Kindje - Ronde 26 / Ronde 1 IUI 4 juli (0) 5 juli (1) Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 OI 6 juli (2) Deniesjuh666 - 33 jaar - Ronde 8 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - Ronde 13 (9 na ma) 7 juli (3) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 44 / ronde 1 IUI Babywishbloem- 1e kindje - ronde 5e Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 5e ronde na miskraam Vederlicht - 41 - 2de kindje - 1e ronde na missed abortion 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (1) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 17 11 juli (0) 12 juli (0) 13 juli (3) Pammie87 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 2 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Karelloos - 30 jaar - 5e kindje - ronde 1 14 juli (1) Hope2022 - ronde 8 (3e na mk) - 2e kindje 15 juli (2) Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 - ICSI-D1 Totaal (15) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Bedankt voor het meeduimen allemaal! Nee, ik heb niet meer getest. Morgenochtend met eerste urine doe ik wel weer een test, ben benieuwd!
Ik zie het ook!! Hopelijk loopt het op Hier cd16 en nog geen piek gevonden. Al mijn ovulatietesten zijn licht, alleen die van gister was iets donkerder maar echt niet zoals de controle streep. Wel wat vage ovulatieklachten. Ik hoop eindelijk eens een piek te vinden…
Ik zie 'm niet zo (maar ik ben ook een hele slechte tuurder) maar dit zou toch zo mooi zijn! Ik ga voor je duimen!
Oh meid, ik snap je helemaal. Afgelopen cyclus dacht ik met CD12 m’n eisprong te hebben, toch nog maar getest en bleek uit eindelijk CD21 m’n eisprong te hebben…. Ik voelde me ellendig, maar zoals het ernaar uitziet wel goed gebruik van kunnen maken!
Ik kon het niet laten om weer een ovulatie test te doen. Niet veel verschil maar hij is lichter.. kan ik nog steeds een eisprong verwachten of heb ik hem dan al gehad.. ga morgen maar 1 test doen midden op de dag, pff waar is mn ei en wanneer is mn NOD.. I just want to know!
Jaa ik baal dus echt want de komende 3 dagen worden lastig om seks te hebben en de laatste keer was vrijdag… Dat is inmiddels al 3 dagen geleden dus als m’n eisprong nog komt heb ik daar niks aan. En als het morgen of overmorgen komt gaat deze ronde ook verloren want we zien elkaar gewoon weinig de komende 3 dagen
Hier is mijn temp nog niet omhoog, dus ei denk ik niet gesprongen. Heel irritant. Ik ga maar verder met testen..
Een heel heel klein beetje donkerder, maar het verschil is zo weinig dat ik het amper op de foto krijg. Morgen dan maar haha
Oooh wat spannend! Ik zag het streepje ook hoor! Hier even wat dingetjes aan de hand privé, daarom Hier wat stiller. Afgelopen vrijdag en zaterdag positieve ovulatietesten gehad. Dus mijn NOD schuift een dagje. We hebben het erg gezellig gehad dit weekeinde en gisteren(sowieso eigenlijk elke dag wel ) dus maar weer even afwachten. Arghh. Heel veel succes allemaal.
We gaan voor roze! 1 juli (1) MiniPoepiebeertje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 na kuur voor cyclusstoornis 2 juli (0) 3 juli (1) Annegry91 - 1e Kindje - Ronde 26 / Ronde 1 IUI 4 juli (0) 5 juli (1) Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 OI 6 juli (2) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - Ronde 13 (9 na ma) 7 juli (3) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 44 / ronde 1 IUI Babywishbloem- 1e kindje - ronde 5e Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 5e ronde na miskraam Vederlicht - 41 - 2de kindje - 1e ronde na missed abortion Deniesjuh666 - 33 jaar - Ronde 8 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (1) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 17 11 juli (0) 12 juli (0) 13 juli (3) Pammie87 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 2 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Karelloos - 30 jaar - 5e kindje - ronde 1 14 juli (1) Hope2022 - ronde 8 (3e na mk) - 2e kindje 15 juli (2) Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 - ICSI-D1 Totaal (15) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat concluderen jullie hieruit? Is mn ei al geweest of kan die nog steeds komen.. pff word helemaal moe van die onzekerheid.
Klinkt in ieder geval goed!! Spannend joh, en dat praktisch een volle week voor je echte testdatum.. Kan eigenlijk alleen maar goed nieuws zijn, toch?