NOD lijst 1 t/m 15 juli

Discussion in 'NOD forum' started by Firstborn, Jun 6, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karelloos

Karelloos Actief lid

Jun 19, 2024
    431
    302
    63
    Female
    Ik snap er niks van.. word er zo onzeker van. Ik denk niet dat mn ei is geweest, denk dat ik een superlange cyclus weer krijg... Dreumes komt vaak drinken snachts de afgelopen nachten wat ook niet bevorderend is natuurlijk..

Well, this sucks

Attached Files:

2. Babywishbloem

May 16, 2024
    66
    13
    8
    Aahh snap ik heel goed. Maar probeer je zelf te gerust te stellen met het feit dat zei hebben gezegd dat het geen kwaad kan. En als het kwaad kon hadden ze mogelijk andere plan getrokken voor deze ronde.

3. Babywishbloem

May 16, 2024
    66
    13
    8

Heerlijk zo een test! Van harte gefeliciteeerdd:D

MiniPoepiebeertje likes this.
  4. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

Mar 22, 2024
    1,260
    1,204
    113
    Female
    Ohhh spannend! Ik ga voor je duimen, 8+9 follikels klinkt wel echt als een goeie score, zelfs als ze niet allemaal doorzetten. Hopelijk heb je niet al te veel klachten van al die eitjes ;)

Humbly89 likes this.
  5. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,260
    1,204
    113
    Female
    Nou ja.. dat hebben ze dus niet, ze hebben me gewoon toen al gezegd dat ik het zo moest doen (ik heb in het MMM-topic al vaker gedeeld dat ik niet bepaald meer onder de indruk ben van dit ziekenhuis, dus ik was al sceptisch. Was maar goed ook achteraf). Het niet willen controleren was ook al vooraf besproken. Maar goed, volgens hen kon het op deze manier, blijkbaar, dus dat vertaalt wel naar 'maakt niet uit'. Nu maar hopen dat dat ook écht zo is.

Ach ja, niks aan te doen nu, en eerst maar eens afwachten!

Lily30 likes this.
  6. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,260
    1,204
    113
    Female
    Oh echt, twee ooievaars ook? Die heb ik eerlijk gezegd nog nooit in het wild voorbij zien komen (maar ik woon dan ook in Zuid-Limburg). Als je het zo zegt, begin ik toch al bijna te geloven dat toeval niet bestaat.. Zou je het leuk vinden, een tweeling? Of nog nooit echt over nagedacht?

Wel jammer dat je nu al zo'n zwangerschapskwaaltjes hebt joh! Da's gelijk weer de mindere kant van zo vroeg positief testen, denk ik dan... Hopelijk trekt het weg!

7. Babywishbloem

May 16, 2024
    66
    13
    8
    Aah vervelend dat het niet goed is verlopen. Aan de andere kant.. gelukkig willen ze het deze ronde wel voortzetten en afwachten en niet besluiten om om deze reden deze ronde over te slaan. Dat zou namelijk nog vervelender zijn.

Dus probeer optimistisch te blijven. Je lijf heeft het nu hard nodig! (Maar neemt niet weg dat je situatie gewoon ook vervelend is he)

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Vooral een ontzettend vol en drukkend gevoel in de buik. Ben benieuwd hoe dat voelt maandag:roflmao:

Vederlicht likes this.
  9. MiniPoepiebeertje

MiniPoepiebeertje Bekend lid

May 28, 2019
    776
    559
    93
    Female
    ach, het gaat ook weer over. Het is voor een goed doel!

Ik heb er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan. Bij mijn oudste bedacht ik het me pas toen de verloskundige zei: “het is er echt één”
    Ik zou het denk ik wel leuk vinden, maar dan moeten we wel met een noodgang onze zolder gaan afmaken, want anders komen we toch echt ruimte tekort haha!

pingpongpcos likes this.
  10. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,260
    1,204
    113
    Female
    Haha nouuuuu.. eigenlijk mocht ik helemaal niet triggeren :') Ik heb een contra-indicatie voor een meerlingzwangerschap, en er zaten 1,5 follikel (17.5mm en 14.3), dus hun advies was niet spuiten. Maar goed, ze weten dat mijn man en ik echt 100% klaar zijn met hun adviezen en dat wij het risico op een meerlingzwangerschap aan durven (met achtergrondinfo: volgens de gynacoloog kon dat risico nu ook geaccepteerd worden omdat we al zoveel moeite hadden, om daar vervolgens keihard in te ontkennen dat ze dat ooit gezegd heeft. We zijn daar nog altijd heel boos over).

Maar je hebt zeker gelijk: ik wacht gewoon geduldig af en ben verder eigenlijk bizar.. rustig? Heb echt zo'n gevoel dat het helemaal gaat lukken dit keer :oops: Hoop dat het ook echt zo is en dat ik niet enorm terugval straks, maar goed, alles op z'n tijd!

11. Lily30

Lily30 Actief lid

Oct 1, 2022
    305
    218
    43
    Female
    Spannend! Wordt een follikel echt zo groot? Sorry heb er geen verstand van! Maar dat kan met zoveel follikels best nog wel klachten geven toch?

een tweeling zou wel echt fantastisch zijn! Maar ook niet normaal druk :o:

12. Hope2022

Hope2022 Bekend lid

Oct 18, 2021
    500
    612
    93
    Female
    Bij m'n dochtertje testte ik ook 9dpo hartstikke positief en het was er toch naar 1 haha

13. Lily30

Lily30 Actief lid

Oct 1, 2022
    305
    218
    43
    Female
    Mijn testen zien er ook zo uit, alleen 24-6 donkerder, maar echt niet zoals de controle streep. Ik twijfel wel of m’n piek misschien toch daar ergens was… Ik snap wel echt de frustratie! Mijn cyclussen zijn ook vaak lang dus het kan ook over een week pas komen en dan valt m’n NOD ver buiten deze lijst (voor de zekerheid al op de laatste dat gezet).

Ik geef vrijdag een feestje ivm verjaardagen en twijfel nu of ik wel of niet alcohol kan drinken. Als ik niet drink moet ik weer een raar smoesje bedenken en dat gaat toch niemand geloven :rolleyes:

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    follikels kunnen wel 24 mm worden voordat ze springen. Ja je kunt er goed last van hebben. Ik denk dat de druk in de buik komende dagen nog veel heftiger gaat worden omdat ze allemaal nog een stuk extra moeten groeien

15. Lily30

Lily30 Actief lid

Oct 1, 2022
    305
    218
    43
    Female
    Pff, en dat voor zo’n klein ei… Snap nu wel beter waarom vrouwen ovulatiepijn kunnen hebben. Hopelijk hoef je dit maar 1x te doen en komt er een lief klein baby’tje uit :D

Humbly89 likes this.
  16. Denise00

Denise00 Actief lid

Nov 20, 2022
    275
    265
    63
    Female
    We gaan voor roze!

1 juli (1)
    MiniPoepiebeertje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 na kuur voor cyclusstoornis

2 juli (0)

3 juli (1)

Annegry91 - 1e Kindje - Ronde 26 / Ronde 1 IUI

4 juli (0)

5 juli (1)

Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 OI

6 juli (2)

Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - Ronde 13 (9 na ma)

7 juli (3)
    Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 44 / ronde 1 IUI
    Babywishbloem- 1e kindje - ronde 5e
    Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 5e ronde na miskraam
    Vederlicht - 41 - 2de kindje - 1e ronde na missed abortion
    Deniesjuh666 - 33 jaar - Ronde 8 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend)

8 juli (0)

9 juli (0)

10 juli (1)

GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 17
    Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na miskraam

11 juli (0)

12 juli (0)

13 juli (3)

Pammie87 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 2
    Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8
    Karelloos - 30 jaar - 5e kindje - ronde 1

14 juli (1)

Hope2022 - ronde 8 (3e na mk) - 2e kindje

15 juli (2)

Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 - ICSI-D1

Totaal (15)

Wachten op eisprong (8)

Wachtbankje (7)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

17. Denise00

Denise00 Actief lid

Nov 20, 2022
    275
    265
    63
    Female
    Hoihoi allemaal,

ik kom ook gezellig weer meeschrijven
    We zijn al bijna 2 jaar bezig om zwanger te worden. Helaas een miskraam gehad met een lange nasleep maar 21 mei de curettage gehad. Na de curettage is mijn menstruatie nog niet gekomen. Mijn piek heb ik gevonden op dag 35. Ik zal mijn testen ook bijvoegen.
    Hopelijk veel roze deze maand ❤️

Attached Files:

18. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,260
    1,204
    113
    Female
    Welkom terug, en hopelijk deze ronde meer geluk ook voor jou <3

Denise00 likes this.
  19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Nee zeker nog niet geweest. Hoevaak per dag test je? Hij kan zeker nog komen. Heb wel eens een positieve test gehad op dag 12 en op dag 22. En alles ertussen in

Babywishbloem likes this.
  20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Welkom en heel veel succes weer!!

Denise00 likes this.

Share This Page