NOD lijst 1 t/m 15 JUNI 2012 Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnaB

AnaB Lid

12 jun 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanyi hopelijk betekent die drang ook iets positiefs :)

Mijn nieuwe NOD (5de ronde, 1e kindje) is 16 juli, maar ik zie dat voor de tweede helft van juli nog geen topic is?

2. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Thanks! Ik hoop dat die drang tot iets positiefs leid. Vorige maand had ik die test drang al een week voor nod, nu pas twee dagen voor nod.
    Ik heb verder geen symptomen.
    @AnaB, ik zie hem ook niet staan.

3. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

je zit in topic 1 tm 15 JUNI! ;) :D

4. orchideetje

oh zie nu pas wat je bedoelt, blond ;)

je kan er zelf 1 aanmaken of je sluit je aan bij de meiden van 1 tm 15 juli als illegale op de 16e :D

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Vanavond laatste keer opleiding gehad. Nu echt geslaagd, pas in september diploma-uitreiking!!

Morgen schookamp t/m vrijdag... hoop op droog weer! En geen ongi as donderdag!!

6. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Gefeliciteerd !!!!!!!!:D

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

8. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

21 mei 2012
    153
    0
    0
    Lief dat je aan me denkt!:) heb een tijdje geleden een berichtje geschreven dat ik niet meer actief deelneem aan het forum aangezien het me veel tijd kost en ik er erg veel mee bezig ben op deze manier...Wel fijn om te merken dat er toch nog aan me gedacht wordt...aangezien er verder niemand op reageerde...:(
    Hier is er nog steeds niets...vind het erg vervelend maar ja, kan er niets aan doen. Ben erg bang dat ik weer een half jaar moet wachten, net als mijn eerste menstruatie na de pil...:(

Wens iedereen heel veel succes hier...! hou de lijst steeds in de gaten om te kijken of er al meer meiden op roze staan..

Liefs,
    Mij

9. orchideetje

zit net terug te lezen in het oude forum, en zie je berichtje nu ook staan, was niet mijn bedoeling geweet om je te negeren meis!
    wil je heel veel succes wensen!

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Hier even ego hoor.
    ben zo super moe, ga mijn bed in.
    Lange dag geweest.
    Moet eigenlijk nog klussen, maar heb geen energie. En buiten dat heb ik zo'n enorme last van mijn keel, gewoon al ruim 3 weken. Morgen bel ik de huisarts voor verwijzing KNO voor verwijderen van keelamandelen. Zou 2 jaar geleden al moeten, is toen niet door gegaan.
    Ik word gek van de pijn, verschrikkelijk! :(

Ik ga morgen ook beginnen met afvallen, shakes. Dus ja op zich niet een hele erge ramp als het niet raak is. Even op m'n gemak afvallen. Anders moet ik over 2 weken al stoppen. ;)
    Ja kan me niet voorstellen dat ik dit zeg nu hihi. Maar ja het moet echt even, en hopelijk word daardoor mijn cyclus ook wat korter.

Blijf wel gewoon meelezen en schrijven hoor. ;)

Maybe & Orchi'tje, ik duim voor jullie op een knaller deze week! :D Zie bij allebei een streepje. Spannend!!!

11. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.440
    372
    83
    in een huis
    Hi Dames,

Ff laten weten dat ik wel aan julie denk hoor! En dat ik ook regelmatig mee lees.. Maar erg druk druk de laatste tijd! Verder lijkt de tijd ook wel stuk sneller te gaan als ik niet zoveel mee lees.
    Morgen mijn NOD. Spannend. Eerst het idee gehad dat het wel eens raak kon zijn, maar dat idee is eigenlijk weer overboord. Toch houden we natuurlijk moed! Ik merk dat ik er tegen op begin te zien om te testen... Ik wacht liever tot de dijken doorbreken ;)

Slaap lekker lieve dames!

12. Hier ook nog steeds niets, morgenvroeg weer testen ... Hopelijk nu eindelijk eens wat duidelijkheid. Meer testers morgen? Ik hoop dat de duiveltjes vannacht niet langskomen :(

13. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    @meis1987, hier precies hetzelfde. Ik heb de afgelopen maand zp genegeerd en merk dat ik een stuk rustiger ben geweest afgelopen maand.

@hier nog 1 dag tot nod. Gisteravond wat krampjes gehad. Nu voel ik niets laten we hopen dat dat zo blijft en dat Nederland vanavond Duitsland verslaat!

14. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Goede morgen dames hier zijn we vandaag weer aan de klus gegaan dit nog tot en met vrijdag alhoewel het eigenlijk met tegenzin is deze ronde heb maandag te horen gekregen dat mijn enigste bomma die ik nog heb niet meer lang te leven heeft hooguit deze week nog zei de dokter. Eten doet ze al even niet meer en drinken is ook al veel minder

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @tinkerbell, sterkte!! knuf voor jou!

ik mag op rood, maar ga vol goede moed de volgende ronde in hoor :) teleurstelling valt gelukkig mee :) heel eventjes "heh jammer", maar joh, we zijn pas net begonnen, dus ik ga me er nog niet druk over maken hoor :) vind t wel spannend dat wel! :)

testers vandaag, succes! ik duim natuurlijk voor jullie!

16. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Sterkte meid!

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@tinkerbell: sterkte meid!!!

@babyfotograaf: ohh balen meid dikke kniff

18. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    @babyfotograaf, toch balen. Op naar de volgende ronde!

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @maybe, dankje :) ik blijf voor je duimen hoor! jij mag op roze vind ik! :)

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@babyfotograaf: dank je meid... we zullen het even af moeten wachten:)

Deel Deze Pagina